N
neilikka
Vieras
Minun pitää palauttaa näyttösuunnitelma tänään ja pitäs vielä pari kohtaa täyttää sekä tarkistaa, että kaikki on ok tuossa suunnitelmassa. Se ei onnistu jos kuopus pyörii helmoissa enkä viittis kovin kauaa lastenohjelmiakaan hälle katsottavaksi laittaa. Mies oli lähdössä esikoisen kanssa ulos tekemään omia harrastusjuttujaan tuohon pihalle, joten pyysin, että ottaa kuopuksenkin mukaan pariksi tunniksi päikkäreihin saakka. Näin mulle jäis noin neljä tuntia aikaa (päikkärit pari tuntia) viimeistellä tuo suunnitelma.
Nyt isäntä tuossa pukee lapsia ja rutisee koko ajan. "kun ei pysty mitään tekemään kun pitää juosta koko ajan kuopuksen perässä jne jne.."
Ärsyttää kun miehen ei ole tarvinnut minun opiskeluiden takia (oppisopimus) hirveästi joustaa, olen tehnyt tehtävät aina illalla kun lapset on menny nukkumaan. Nyt kun tulin ensin kipeeksi torstaina, eilinenkin meni vielä sairastellessa, nyt ei ole enää kuin järkky yskä jäljellä, niin pari tuntia miehen sanoin: hukkaanmennyttä aikaa, saa aikaan moisen purkauksen. Voi argh!
Ja joo, rupeen tekemään suunnitelmaa kun nuo pääsevät tuosta lähtemään...
Nyt isäntä tuossa pukee lapsia ja rutisee koko ajan. "kun ei pysty mitään tekemään kun pitää juosta koko ajan kuopuksen perässä jne jne.."
Ärsyttää kun miehen ei ole tarvinnut minun opiskeluiden takia (oppisopimus) hirveästi joustaa, olen tehnyt tehtävät aina illalla kun lapset on menny nukkumaan. Nyt kun tulin ensin kipeeksi torstaina, eilinenkin meni vielä sairastellessa, nyt ei ole enää kuin järkky yskä jäljellä, niin pari tuntia miehen sanoin: hukkaanmennyttä aikaa, saa aikaan moisen purkauksen. Voi argh!
Ja joo, rupeen tekemään suunnitelmaa kun nuo pääsevät tuosta lähtemään...