mies suuttui :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-.-

Vieras
Kaikki tulevat varmasti puolustelemaan miestä, mutta avaudun silti..

Kielsin miestä ottamasta älypuhelimella kuvia synnytyssalissa. Syystä että, en missään nimessä halua että kuvia, jossa mä olen jumalattoman kipeä, hikinen ja tuskissani synnytyksen jäljiltä on miehen puhelimessa.

Mä en oikeasti voi luottaa siihen etteikö mies niitä näyttäisi äidilleen ja kavereilleen. Ja se hetki on mulle niin henkilökohtainen että sitä ei tarvitse esitellä muille. Digikameralla kuvia voi ottaa koska pystyn hallitsemaan sitä kuka ne näkee, toki haluan meille muistoja itsellemme tästä.

Mies suuttui. Halusin tämän sanoa miehelle etukäteen ettei tarvitse sitten h-hetkellä alkaa selittämään asiasta.

Mä vihaan nykytekniikkaa kun ihminen ei saa olla rauhassa.

No ei käynyt mielessä, että se mies suuttui siitä, ettet sinä LUOTA häneen ja siihen, ettei niitä kuvia näyttele muille.

Sama jos mies ottaa musta alastonkuvia niin kyllä mä luotan siihen, ettei se puhelimesta niitä näytä muille

No ei käynyt mielessä, että se mies suuttui siitä, ettet sinä LUOTA häneen ja siihen, ettei niitä kuvia näyttele muille.

Sama jos mies ottaa musta alastonkuvia niin kyllä mä luotan siihen, ettei se puhelimesta niitä näytä muille

Hän sisimmässään tietää tasan tarkkaan etten voikaan luottaa tässä asiassa. Hän näyttäisi kuvia ainakin äidilleen ja se on aivan varma asia.

Miksi olisi paha asia jos hänen äitinsä näkisi sinusta kuvan synnytyksen jälkeen.

Meillä on kuvia sairaalasta, jossa ole tukka pystyssä tosi edustavan näköisenä, tärähtäneen näköinen pöllastynyt hymy ilme naamalla
kyllä sen on nähnyt lähimmät, samoin kuin ne hiukan siistimmät kuvat kun vauvan kanssa odoteltiin osastolla kotiinpääsyä

se on elämää.
eikö miehelläsi ole sinusta puhelimessaan muita kuvia kuin sellaisia kun olet poseeraamassa nätti hymy naamalla, viimeisen päälle laitettuna.
itse tykkään räpsiä kuvia ja mies samoin ja löytyy kuvia joissa ei se tukka ole viimeisen päälle kammattu

[QUOTE="Sanna";30691310]Miksi olisi paha asia jos hänen äitinsä näkisi sinusta kuvan synnytyksen jälkeen.

Meillä on kuvia sairaalasta, jossa ole tukka pystyssä tosi edustavan näköisenä, tärähtäneen näköinen pöllastynyt hymy ilme naamalla
kyllä sen on nähnyt lähimmät, samoin kuin ne hiukan siistimmät kuvat kun vauvan kanssa odoteltiin osastolla kotiinpääsyä

se on elämää.
eikö miehelläsi ole sinusta puhelimessaan muita kuvia kuin sellaisia kun olet poseeraamassa nätti hymy naamalla, viimeisen päälle laitettuna.
itse tykkään räpsiä kuvia ja mies samoin ja löytyy kuvia joissa ei se tukka ole viimeisen päälle kammattu[/QUOTE]

No mä harvoin jaksan puunata itseäni että olisin "viimeisen päälle", joten räjähtäneitä kuvia löytyy kyllä. Ei tosin miehen puhelimesta. En tykkää olla kuvattavana ylipäätään koskaan.

Ja synnytykseen liittyvät hetket on oikeasti niin henkilökohtaisia että ne ei kuulu muille kun meidän perheelle.

Anoppi on minullakin sellainen tiirailija, että en voi koskaan näyttäytyä sen edessä ilman meikkejä. Enkä myöskään haluaisi yhtään huonoa kuvaa sen saavan, koska se varmasti näyttää ihan kelle vaan. Viimeksi ei suostunut poistamaan videopätkää, jonka se vahingossa kuvasi kamerallaan ihan tyhmästä tilanteesta. Olisi ollut parempaakin videota tallella, niin piti jättää ihan peestä olevaa kuvaa, kun se on niin mukava muisto... mielestäni minulla olisi ollut oikeus poistaa itseäni koskeva pöhkö video, mutta olen liian kiltti.

Anoppi on minullakin sellainen tiirailija, että en voi koskaan näyttäytyä sen edessä ilman meikkejä. Enkä myöskään haluaisi yhtään huonoa kuvaa sen saavan, koska se varmasti näyttää ihan kelle vaan. Viimeksi ei suostunut poistamaan videopätkää, jonka se vahingossa kuvasi kamerallaan ihan tyhmästä tilanteesta. Olisi ollut parempaakin videota tallella, niin piti jättää ihan peestä olevaa kuvaa, kun se on niin mukava muisto... mielestäni minulla olisi ollut oikeus poistaa itseäni koskeva pöhkö video, mutta olen liian kiltti.

No munkaan mielestä ketään ei saa väkisin kuvata, saati näyttää niitä kuvia kenelle huvittaa ilman lupaa.

Miehesi on typerä. Silloin kun synnytin niin salissa ei otettu kuvia. Kuvia otettiin synnytyksen jälkeen osastolla. Minusta synnytys on sellainen asia mistä ei välttämättä tarvitse olla kuvia. Jos otetaan kuvia niin kameralla eikä puhelimella. Ja kuvia ei näytetä kenelle tahansa eikä ilman toisen lupaa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Ompas sun mies hassu.
Kysy siltä, että tykkäiskö se, jos sä ottaisit kuvia, kun se puskee melonia perseestään ulos? - Jos, niin kokeilkaa ihmeessä. Ehkä sä voit sitten ottaa niitä kuvia puhelimeen ja esitellä sun äidille :)

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Ei täälläkään siis itse ponnistusvaiheessa saa kuvia ottaa. Se kiellettiin ihan kätilön toimesta. Näin ainakin esikoisesta.

Viimeksikin otettiin kuvia vauvasta heti syntymän jälkeen mun rinnalla, ja haluan sellaisia muistoja nytkin. Mutta haluan että ne otetaan kameralla eikä niin että ne kuvat on sitten miehen puhelimessa kaikkien hänen tuttujen nähtäviksi.

[QUOTE="a.p";30691843]

Viimeksikin otettiin kuvia vauvasta heti syntymän jälkeen mun rinnalla, ja haluan sellaisia muistoja nytkin. Mutta haluan että ne otetaan kameralla eikä niin että ne kuvat on sitten miehen puhelimessa kaikkien hänen tuttujen nähtäviksi.[/QUOTE]

Ja mikä estää niitä kameran kuvia muille näyttää? Vai onko teillä yhä käytössä perinteinen filmikamera? Digikamerasta ne kuvat on hieman hitaampi laittaa jakoon, mutta mikään ei estä siirtämästä niitä vaikka sinne kännykkään ;)

Ja mikä estää niitä kameran kuvia muille näyttää? Vai onko teillä yhä käytössä perinteinen filmikamera? Digikamerasta ne kuvat on hieman hitaampi laittaa jakoon, mutta mikään ei estä siirtämästä niitä vaikka sinne kännykkään ;)

Kamera on aina mun mukana joten mies ei pysty ominpäin siitä näyttämään kenellekään mitään. Siirrän digikamerasta kuvat koneelle ja muistitikulle ja mies ei osaa niitä siirrellä sieltä mihinkään. Ei halua edes puuttua niihin.

Oi taivas jos mun elämä olisi niin monimutkaista että joutuisin vahtimaan että kamera on mulla mukana 24/7 ettei huonoja kuvia musta pääsisi kukaan näkemään....

Ei mustakaan synnyttäessä otettaisi yhtään kuvaa (ja mies kyllä uskoisi/ymmärtäisi sen pyynnön) mutta en voisi kieltää miestä ottamasta kuvia lapsestaan silloin kun on juuri syntynyt (eli rinnallani pötköttämässä).

Oi taivas jos mun elämä olisi niin monimutkaista että joutuisin vahtimaan että kamera on mulla mukana 24/7 ettei huonoja kuvia musta pääsisi kukaan näkemään....

Ei mustakaan synnyttäessä otettaisi yhtään kuvaa (ja mies kyllä uskoisi/ymmärtäisi sen pyynnön) mutta en voisi kieltää miestä ottamasta kuvia lapsestaan silloin kun on juuri syntynyt (eli rinnallani pötköttämässä).

Mä arvasin että joku kuvittelee heti mun paniikissa kuskaavan kameraa mukana :D Tarkennusta siis että kamera on kyllä yleensä kotona, mies ei ole koskaan sitä OMASTA TAHDOSTAAN ottanut mukaan minnekään. Ei ole kuvaaja tyyppiä, paitsi nyt uuden puhelinsa myötä innoissaan niitä räpsii.

Ja niinpä, sun mies ymmärtäisi pyynnön. Mun mies suuttui siitä pyynnöstä. Huomaatko mikä mun pointti oli?

[QUOTE="a.p";30695906]Mä arvasin että joku kuvittelee heti mun paniikissa kuskaavan kameraa mukana :D Tarkennusta siis että kamera on kyllä yleensä kotona, mies ei ole koskaan sitä OMASTA TAHDOSTAAN ottanut mukaan minnekään. Ei ole kuvaaja tyyppiä, paitsi nyt uuden puhelinsa myötä innoissaan niitä räpsii.

Ja niinpä, sun mies ymmärtäisi pyynnön. Mun mies suuttui siitä pyynnöstä. Huomaatko mikä mun pointti oli?[/QUOTE]

Niin, mun pointti lähinnä juuri on se että antaa miehen kiukutella ihan vapaasti jos ei pyyntöäsi ymmärrä, hän ei saa sinua kuvata ilman lupaasi. Pointti oli myös se että mulla ei olisi kuitenkaan pokkaa kieltää miestä kuvaamasta vastasyntynyttä lastaan kun niin haluaa tehdä (kun aina voisin miestä pyytää rajaamaan minut kuvista pois jos ihan luokaton kuva tulisi napattua).

Ja kyllähän tuo "pystyn kotrolloimaan digakameran kuvia ettei mies pääse niitä näyttelemään kun se on mulla aina mukana" yms. kuulostaa melko hauskalta parisuhdekuviolta...

Niin, mun pointti lähinnä juuri on se että antaa miehen kiukutella ihan vapaasti jos ei pyyntöäsi ymmärrä, hän ei saa sinua kuvata ilman lupaasi. Pointti oli myös se että mulla ei olisi kuitenkaan pokkaa kieltää miestä kuvaamasta vastasyntynyttä lastaan kun niin haluaa tehdä (kun aina voisin miestä pyytää rajaamaan minut kuvista pois jos ihan luokaton kuva tulisi napattua).

Ja kyllähän tuo "pystyn kotrolloimaan digakameran kuvia ettei mies pääse niitä näyttelemään kun se on mulla aina mukana" yms. kuulostaa melko hauskalta parisuhdekuviolta...

no ehkä mun ilmaisutapa tuossa lauseessa oli typerä. Mutta käytännössä menee siis niin että mies ei ole koskaan ottanut kameraa mukaan jos on lähtenyt kavereilleen tai reissuun. Ja ei ole siis halunnutkaan ottaa. Siksi kamera on siis periaatteessa minulla koko ajan. Puhelin hänellä on aina mukana ja siksi en halua mitään synnytyssalikuvia hänen puhelimeensa koska tiedän että hän niitä näyttäisi muille koska ovat siinä niin hollilla koko ajan.

Yhteistyössä