Mies suuttuu kun ei SAA???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Eikä edes tajua miksi loukkaannuin. Meillä ei ole ikinä ollut sitä toinen antaa-toinen saa -juttua, seksi on kivaa ja tyydyttävää ja sitä harrastetaan usein. Nyt kuitenkin osui työt ja sairastelut niin et oli reilun viikon tauko. Sitten just sillä hetkellä kun mies teki aloitteen, mulla oli maha sairaan kipeä. Ei sit innostanut. Tostahan se loukkaantui. Ensin ei puhunut varmaan puoleen tuntiin mitään ja huomasin et joku vituttaa. Tivasin aikani että mikä on ja seksihän se, tai sen puute. Ärähti vaan noin ja lähti tupakalle. Olin et mitvit...

Mulle tulee NIIN panopuu-olo tosta. En ole ikinä ns. pihdannut tai muuta, en edes ymmärrä sellaista. Mutta nyt ei kyllä tee mieli tippaakaan. Koitin jutella et musta olisi kiva jos koskettaisiin ja oltaisiin lähellä muutenkin kuin silloin kun tekee mieli mutta tuntuu ettei se ymmärrä koko pointtia. Tai sitä miksi loukkaannuin. Ja ennen kuin joku sanoo niin en todella odota sellaista lässytystä 24/7, jatkuvaa lääppimistä ym. mutta toi on musta vähän liikaa. Tästä on joskus ennenkin puhuttu meillä.. Että mulle tulee todella nöyryytetty fiilis jos mulle suututaan ja vittuunnutaan kun en "anna" eli juuri sillä hetkellä halua kuin mieskin. Ja jos on kyse vain siitä ettei mulla ole fiilistä niin lähden mukaan juttuun useimmiten, tolla kertaa oli oikeasti kipeä olo eikä pystynyt. Tuntuu että se on mulle kiva vain sillä EHDOLLA että saa aina halutessaan.

Kääntäkää joku mun ajatukseni miesten kielelle niin osaan selittää tolle mitä tarkoitan!!

Miehen itsetunto sijaitsee, kuten järkikin nivusissa. Naisen täytyy olla miehelle aina valmis, vaikka infarktin saaneena. Ethän halua miestäsi turhaan loukata. Se on naisen osa =)

No eihän miehen käytös sinun häpeäsi pitäisi olla, sen velvollisuus yrittää ymmärtää kuka huonosti käyttäytyy. Suostuisiko mies itse seksiin kipeänä ja haluttomana? Oletko hänelle puoliso vai panopuu? Kysy vaikka nämä kysymykset kun vähän rauhoittuu.

yök, exä oli tommonen eikä mennyt jakeluun puhumiset kun ei hiffannut. Kolme pitkää vuotta yritin sitä miellyttää, muttei ollut koskaan tyytyväinen. Lopulta sain itseni revittyä suhteesta irti ja vasta jälkeenpäin tajusin kuinka huonosti oli mua kohdellut.

Et vaan suostu tommoseen kohteluun. Ehdota pariterapiaa, ehkä se siellä saisi perspektiiviä ja näkisi napaansa pidemmälle. Jos ei näe ongelmaa, niin en kauaa tommosta katselis.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Ongelmaa ei ole ja ikinä et ole pihdannut mutta asiasta on ennenkiin puhuttu.
Eli ongelmia siis on.

Niin, olen ennenkin maininnut hänelle siitä että siitä ei tarvitse loukkaantua jos toinen ei aina halua. On vähän herkkä ottamaan ns.itseensä vaikka syy olisi jossain ihan muussa. Tyypillinen mies? Eikä se, ettei aina tee mieli, tarkoita pihtaamista, eihän? Esimerkiksi raskaana ollessa ymmärsi hyvin pahoinvoinnit ja muut, tosin ne ei meillä säännöllistä (=lähes päivittäistä) seksielämää haitanneetkaan.

Ottaa myös päähän tyyli laskea koska on viimeksi pantu. JOS meillä menee vaikka reilu viikko ilman seksiä se tarkoittaa sitä että on ollut niin kiire/eri aikataulut etten ole itse edes EHTINYT miettiä sellaisia. Ja kyllä, halut ne on mullakin.. Ikävä kyllä elämä tällä hetkellä ei mahdollista seksin harrastamista aina kun tekee mieli.

Kyllä meillä välillä todetaan että ensiapuna kaksi tervettä kättä ja mielikuvitus että just nyt ei onnistu (molemmat vuorotöissä ja jos eri vuoroja tms) En tiedä tekeekö mies mitään asialle itse, mutta sillä verukkeella mua EI herätetä :kieh:

joskus ottaa päähän asia, mut sille nyt ei vaan voi mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Ongelmaa ei ole ja ikinä et ole pihdannut mutta asiasta on ennenkiin puhuttu.
Eli ongelmia siis on.

Niin, olen ennenkin maininnut hänelle siitä että siitä ei tarvitse loukkaantua jos toinen ei aina halua. On vähän herkkä ottamaan ns.itseensä vaikka syy olisi jossain ihan muussa. Tyypillinen mies? Eikä se, ettei aina tee mieli, tarkoita pihtaamista, eihän? Esimerkiksi raskaana ollessa ymmärsi hyvin pahoinvoinnit ja muut, tosin ne ei meillä säännöllistä (=lähes päivittäistä) seksielämää haitanneetkaan.

Ottaa myös päähän tyyli laskea koska on viimeksi pantu. JOS meillä menee vaikka reilu viikko ilman seksiä se tarkoittaa sitä että on ollut niin kiire/eri aikataulut etten ole itse edes EHTINYT miettiä sellaisia. Ja kyllä, halut ne on mullakin.. Ikävä kyllä elämä tällä hetkellä ei mahdollista seksin harrastamista aina kun tekee mieli.
siis meillä on juuri samanlaista.. oltu 8 v yhdessä ja esim. aamulla vitsaili jonkun asian yhteydessä että en muista enään miltä näyttää kun ei oo nähny sitä aikoihin( 3 pvää viime kerrasta) jne.

Yhteistyössä