Mies suututtaa (juomiset ja menot)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
tilanne on se että mieheni oli lähes absolutisti ennen raskauttani. Joi siis n. kerran vuodessa joidenkin juhlien yhteydessä, eikä ollut mikään baari-ihminen. Kun tulin raskaaksi niin alkoi baarimenot (lapsi oli ihan suunniteltu). Esim. uutena vuonna oli pakko päästä pämppäämään baariin, itse en voinut lähteä mihinkään pahoinvoinnin takia joten istuin yksin sitten kotona. ei tuo nyt vielä mitään, ajattelin, yksi uusi vuosi niin voikai toinen mennä vaikka mä en pääsekkään. Mieskin vakuutteli että ei hän sitten taas lähde mihinkään juomaan pitkiin aikoihin.

No nyt se on kumminkin aina kun on vapaaviikonloppu (vain kerran kuukaudessa) jossain kaverillaan tai baarissa ja sieltä kotiudutaan aamu kuudelta, jos silloinkaan. Samaten on ollut työpaikan ryyppyjuhlaa yms. Mulla on laskettu aika parin kuukauden päästä ja alan tosissaan kyllästymään siihen että harvinaiset vapaat viikonloput toinen viettää jossain baarissa tai missä lie. En nyt epäile mitään pettämistä silti. Mutta mulla on sellainen olo että tästä ei sovittu.

Tänään täytyy taas päästä baariin kun on joku suomipeli. Olisivat tulleet tänne ensin kavereineen ja sitten pelin jälkeen lähteneet baariin, mutta kielsin kun en jaksa kuunnella enkä katella juomista ja huutoa. Sanoin kyllä että voi tulla tänne katsomaan peliä ja sitten olla illan kotona eikä lähde baariin, mutta ei kuulemma käy. Täytyy kuulemma saada jotain ottaa. Nyt vielä alkoi pyytämään josko minä heittäisin baariin, sanoin että mee omalla autolla, älä ota mitään ja tule pelin jälkeen takaisin kotiin ihmisten aikoihin. Ei kuulemma käy, sain vaan vihat päälleni. Olenko mä nyt täysin kohtuuton? mulla on nimittäin sellainen kiukku päällä että tekisi mieli kiukutella kunnolla- huutaa että takas ei oo tulemista jos nyt lähdet. Vaikka tiedän ettei se ole mikään aikuismainen ratkaisu.

meillä kans kummasti alko miestä baarit ja juhliminen kiinnostaa kun lapsi ilmotti tulostaan...ja lapsen synnyttyä jo eka viikon aikana kävi 4 kertaa jostain...tänäänkin menossa johkin..:/

[QUOTE="...";26294169]meillä kans kummasti alko miestä baarit ja juhliminen kiinnostaa kun lapsi ilmotti tulostaan...ja lapsen synnyttyä jo eka viikon aikana kävi 4 kertaa jostain...tänäänkin menossa johkin..:/[/QUOTE]

Voi hitto, mä olisin kyllä tossa vaiheessa jo niin käärmeissäni että lähtis oma ukko mäkeen. Ja lähteekin jos tuollaiseksi rupee. Samantien mä voin olla yksinäni jos toista ei kiinnosta. :/

ja kun meillä mies vielä tekee paljon töitä ja pitkiä päiviä, ei sitä muutenkaan paljon kotona näy. Sit kun on kotona niin ollaan niin väsyneitä töistä ettei jakseta kun telkkaria töllöttää. Kyllä hän kuulemma sit on kotona kun lapsi tulee, okei, mutta mites se aika VAIMON kanssa...

vähän sama tilanne minulla, mutta äijän juopottelu on joka viikonloppuista. Eilen sovittiin että voi juoda ja tänään on ajokunnossa jos sattuukin tulemaan lähtö. No tuossa se just soitti ja sano että on aloittanut juomisen jo aamulla ja menee katsomaan nyt lätkämatsia ja että "katsotaan miten käy" Nyt sitten loppui miehen ryyppääminen tähän päivään tai loppui meidän suhde, olen kuitenkin jo rv 38

Suosittelen että hommaat isokokoisen ja tukevan koirahäkin jonne kahlitset miehesi mahdollisimman vahvalla kettingillä tai teräsvaijerilla, minimissään 14mm vahvuisella. Ulko-oviin kannattaa kuitenkin kaiken varalta asentaa hälyttimet jotka laukeavat jos ovi avataan ilman lupaa, myös liiketunnistimia kannattaa harkita.

Sinulla puolisona on tietenkin täysimääräinen ja kiistaton oikeus ja valta päättää miehesi menemisistä ja rajoittaa niitä niinkuin parhaaksi näet. Käytä oikeuksiasi ja voimia sinulle, sisko! Älä anna missään ikinä periksi vaan pidä lujasti kiinni omista näkemyksistäsi ja haluistasi, niin se onnellinen avioliitto rakennetaan!

Jahas. Vilkaiskaa se Aivan tavallinen perhe -juttu.

Mies on huomannut, että tulossa olevan vauvan myötä olet yhä tiukemmin sidottu häneen ja hän voi alkaa ottaa omia pikkuvapauksia...

Voi vain kuvitella millainen perhehelvetti on edessä kun ap:lle syntyy se ensimmäinen lapsi jos nyt jo imaistaan hiekkaa pilluun kilokaupalla siitä kun mies uskaltaa viettää vapaa-aikaa omilla ehdoillaan kun vielä voi ennen lapsen syntymää. Sääliksi käy.

[QUOTE="vieras";26294156]
Tänään täytyy taas päästä baariin kun on joku suomipeli. Olisivat tulleet tänne ensin kavereineen ja sitten pelin jälkeen lähteneet baariin, mutta kielsin kun en jaksa kuunnella enkä katella juomista ja huutoa. Sanoin kyllä että voi tulla tänne katsomaan peliä ja sitten olla illan kotona eikä lähde baariin, mutta ei kuulemma käy. .[/QUOTE]

Onpa lapsellista ja nipoa sinulta. Teillä saa katsoa peliä vain siinä tapauksessa, että sen jälkeen ei lähdetä baariin. Huh mitä määräilyä. :D

[QUOTE="joopajoo";26294312]Onpa lapsellista ja nipoa sinulta. Teillä saa katsoa peliä vain siinä tapauksessa, että sen jälkeen ei lähdetä baariin. Huh mitä määräilyä. :D[/QUOTE]

No siis sanoin että en halua että tulevat tänne katsomaan peliä, jos se kerran menee juomiseksi. Jos ei voi ilman olla ja täytyy vielä pelin jälkeen lähteä koko illaksi ja yöksi baariin. Menkööt sitten saman tien sinne, saman pelin näkee sielläkin. Sen verran mies sentään kunnioittaa minunkin mielipiteitä vielä että ei tunge tänne väkisin juopottelemaan kavereidensa kanssa.

[QUOTE="huoh";26294301]Voi vain kuvitella millainen perhehelvetti on edessä kun ap:lle syntyy se ensimmäinen lapsi jos nyt jo imaistaan hiekkaa pilluun kilokaupalla siitä kun mies uskaltaa viettää vapaa-aikaa omilla ehdoillaan kun vielä voi ennen lapsen syntymää. Sääliksi käy.[/QUOTE]

No sä voit ottaa asian miten haluat, mies saa/on saanut kumminkin melko vapaasti viettää vapaa-aikaansa missä haluaa ja miten lystää tähän asti. Perhehelvettiä tuskin on tulossa siinä mielessä, että en todellakaan aio jatkaa tätä liittoa jos miestä ei itseään kiinnosta viettää vapaa-aikaansa perheensä kanssa.

[QUOTE="hmm";26294276]vähän sama tilanne minulla, mutta äijän juopottelu on joka viikonloppuista. Eilen sovittiin että voi juoda ja tänään on ajokunnossa jos sattuukin tulemaan lähtö. No tuossa se just soitti ja sano että on aloittanut juomisen jo aamulla ja menee katsomaan nyt lätkämatsia ja että "katsotaan miten käy" Nyt sitten loppui miehen ryyppääminen tähän päivään tai loppui meidän suhde, olen kuitenkin jo rv 38[/QUOTE]

:( toi on kyllä jo todella itsekästä mieheltä...

[QUOTE="huoh";26294290]Suosittelen että hommaat isokokoisen ja tukevan koirahäkin jonne kahlitset miehesi mahdollisimman vahvalla kettingillä tai teräsvaijerilla, minimissään 14mm vahvuisella. Ulko-oviin kannattaa kuitenkin kaiken varalta asentaa hälyttimet jotka laukeavat jos ovi avataan ilman lupaa, myös liiketunnistimia kannattaa harkita.

Sinulla puolisona on tietenkin täysimääräinen ja kiistaton oikeus ja valta päättää miehesi menemisistä ja rajoittaa niitä niinkuin parhaaksi näet. Käytä oikeuksiasi ja voimia sinulle, sisko! Älä anna missään ikinä periksi vaan pidä lujasti kiinni omista näkemyksistäsi ja haluistasi, niin se onnellinen avioliitto rakennetaan![/QUOTE]

Niinpä. Onnellinen avioliitto rakennetaan toki sillä, et mies saa mennä miten sielu sietää ja juopotella miten lystää ja vaimo hoitaa kotona kiltisti kodin ja lapset ja taputtelee miehen päätä.

no vähän oli samanmoista exän kanssa. viikkoa ennen laskettua aikaa piti päästä moneksi päiväksi "kalaan" jonnekin huitsin nevadaan ja siellähän sitten juopoteltiin ihan urakalla. synnärille tuli synnytystä seuraavana päivän niin tuhanne krapuloissaan että huhuh! sit alkoi kapakoissa juoksu. nukkui alakerrassa sohvalla ja lähti sit olevinaan salaa kun muut oli nukkumassa; juu ei kuulla mitään kun äijä tulee kotiin ja koirat aloittaa melun eikä nähdä mitään kun lumessa jäljet. idioottina meitä piti.. sitten siitä tuli ex

[QUOTE="liisa";26294418]no vähän oli samanmoista exän kanssa. viikkoa ennen laskettua aikaa piti päästä moneksi päiväksi "kalaan" jonnekin huitsin nevadaan ja siellähän sitten juopoteltiin ihan urakalla. synnärille tuli synnytystä seuraavana päivän niin tuhanne krapuloissaan että huhuh! sit alkoi kapakoissa juoksu. nukkui alakerrassa sohvalla ja lähti sit olevinaan salaa kun muut oli nukkumassa; juu ei kuulla mitään kun äijä tulee kotiin ja koirat aloittaa melun eikä nähdä mitään kun lumessa jäljet. idioottina meitä piti.. sitten siitä tuli ex[/QUOTE]

:O

Tässä "oottelen" koska mies tulee kotiin. Lähti siis aamulla klo. 9 jälkeen asioille, kävi pikaisesti kotona päivällä ja lähti kattomaan sitä peliänsä baariin. Ilmeisesti oli saanut jonkun kyydin kun auto jäi pihaan... purrrr kiukuttaa vaan.

Yhteistyössä