Mies sylkee suuttuessaan päälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mies sylkee suuttuessaan tulisesti päälleni. Tämä on todella halventavaa. Miten saan tämän loppumaan. Mies kertoi jo suhteen alussa tehneensä näin ex-naiselleensakin suuttuessaan tulisesti. Tapa on siis jatkunut pitkään. Nyt pitäisi saada tämä iljettävä tapa loppumaan, koska mittani on täynnä. En halua suoraan vastauksia, että jätä se sika. Meillä on pieni lapsi ja en halua perheen hajoavan. Haluan vain miehen ymmärtävän, että tämän sylkemisen on loputtava ja, että se on väärin. En hyväksy, että päälleni syljetään. Pistin miehelle viestin, että en hyväksy minun päälleni sylkemistä missään tilanteessa ja voin unohtaa tapauksen, jos mies lupaa, ettei enää ikinä sylje päälleni ja ymmärtää toisen päälle sylkemisen olevan väärin. Mies ei ole ainakaan vielä vastannut ja hänet tuntien tuskin vastaakaan. Ainakin sain kantani kuulluksi.

Help. Mitä te tekisitte?

Oon uhannut sylkeä takaisin ja kysynyt mieheltä, että miltä hänest itsestä tuntuisi jos minä sylkisin hänen päälle suuttuessani. Mies ei vastaa. En taida sylkeä, koska jos toinen on tyhmä, miksi mun pitäisi olla yhtä tyhmä.
Ei se välttämättä huono idea ole. Meillä oli lapsella tapana sylkeä toisia naamalle kun suuttui, mutta se loppui, kun itse kerran sylkäisin takaisin ja pidin pitkän puhuttelun siitä, miten ikävältä sylkeminen tuntuu.

Ei se välttämättä huono idea ole. Meillä oli lapsella tapana sylkeä toisia naamalle kun suuttui, mutta se loppui, kun itse kerran sylkäisin takaisin ja pidin pitkän puhuttelun siitä, miten ikävältä sylkeminen tuntuu.
Lapselle tuo puhuttelu vois toimiakin. Kyseessä on kumminkin aikuinen mies, joka ei kuuntele puhuttaessa jos on suuttunut tai hänestä ikävä aihe. Alkaa haukkumaan jos aiheen ottaa esiin. jopa seuraavana päivänä. Tämä sylkeminen tapahtui eilen ja mies on kuulemma suuttunut mulle siitä, kun olin hänen mielestää tunnin ärtyisä sen sylkyepisodin jäljeen. TOTTAKAI OLIN. EN SAANUT ANTEEKSIPYYNTÖÄ JA KATUMUSTA KUULLA.

Onko mitään muuta tapaa saada päälle sylkeminen loppumaan, kuin sylkeä itse takaisin? Tuntuu ahdistavalta alkaa sylkemään päälle, kun pidän sitä erittäin ala-arvoisena ja vääränä. Vaikka siihen joskus sorruinkin.

Oon uhannut sylkeä takaisin ja kysynyt mieheltä, että miltä hänest itsestä tuntuisi jos minä sylkisin hänen päälle suuttuessani. Mies ei vastaa. En taida sylkeä, koska jos toinen on tyhmä, miksi mun pitäisi olla yhtä tyhmä.

Kokeile ihmeessä. Mies kyllä varmaan läimäyttää sinua jos syljet häntä. Sylkeminen on äärimmäinen halveksunnan osoitus. Miehesi halveksii naisia.

Pitäähän nyt jokin muukin tapa olla kuin ero. Esim. jos toinen aina jättää likaiset astiat ympäri kämppää huomautuksista huolimatta eroko on ratkaisu?

Näyttää siltä, ettei mies tuosta tavasta eroon pääse, kun kerran exääkin on sylkenyt. Eiköhän ero tullut siinä tapauksessa ihan hyvästä syystä.

Sotkuja ja paljon muutakin sietäisin, mutta henkilökohtaista kajoamista ja loukkauksia en hyväksyisi. Sylkeminen ei kävisi missään nimessä. Kyllä riidellessäkin pitää joku tolkku ja kunnioitus toista kohtaan säilyttää, vaikka kuinka vihainen olisi.

Seksilakko on jo eri syystä, eli sitä ei voi käyttää. Mykkäkoulu vois toimii?

Kyllä teidän suhde taitaa olla loppusuoralla. Miksi ihmeessä pitää olla kituuttaa tuollaisessa suhteesa, sylkemistä, seksilakkoa, mykkäkoulua... En näe järkeä tuossa. Johan se lapsikin kärsii teidän riitelystänne.
Hyvä motto on, että parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa! Usko vaan, näin se on!

Joskus kun syljin takaisin ei lyönyt. En muista mitä kävi. Jos löisi, jota on uhannut et tekis mieli lyödä, löisin takaisin varmaankin, jonka oon miehelle vastauhkauksena sanonutkin.

Yhteistyössä