mies syyttää minua mitä ihmeellisimmistä asioista, narsistiko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en ymmärrä

Vieras
Ollaan oltu yhdessä 4 vuotta, naimisissa 2. Miehen isä ei siedä minua, eikä ketään muutakaan joka ei ole verisukua. Puhuttiin isänsä tempauksesta Yks päivä, niin mies käänsi puheen alta aika yksikön minun isään, minun vanhemmat on eronnut, äidin kanssa olen kasvanut. Isän kanssa välit ihan hyvin, käy lapsia joskus katsomassa, mutta on miehen vanhempiin ja minun äitiin nähden vähemmän tekemisissä meidän kanssa. No tämä on sitten minun syy, minä olen itsekäs kun en lapsiani ajattele, että näkisivät ukkia useammin!

jatkan myöhemmin, tuli menoa :)

Yks päivä puhuin siitä kun tyttö aloittaa koulun ens vuonna, että mitenhän Se lähtee menemään jne. Ihan perus mietteitä, en siis mitenkään aliarvioinut lapseni osaamista, en todellakaan, niin mies syytti että pidän lastani huonona ja en luota häneen Ym. Yritin selittää etten sitä niin tarkoittanut, mutta hän on jo päättänyt että mielestäni tyttö ei pärjää :( minulla on 3 lasta ja kaikki rakkaimpia maan päällä, ketään kello enkä syrji.

lapsiani en hänen mielestään osaa kasvattaa, vaan olen itsekäs. Välillä hän väittää, etten komenna lapsia tarvittaessa ja toisinaan, että olen liian ankara!!?? Otappa selvää sitten.

minun isäni on huono, koska hän ei osta lapsilleni mitään, muuta kuin synttäreillä, hänen vanhempansa ostaa kaikkea turhaa ja ylinmääräistä, mikä taas ei minun mielestä ole järkevää..

Yhteistyössä