Mies tässä kerran vihjaisi, että olen vähän pulska...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoikkahan mä oon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hoikkahan mä oon

Vieras
Oon kyllä ehkä vähän lihonut, mutten omasta mielestäni ole yhtään liian paksu. Kävin nyt sitten vaa'assa ja painoin 48 kg. Pituutta 168cm. Eli painoindeksi on taatusti alle 20. En oo pulska! Entä sitten, kun painoni nousee normaaliin? Vaikka 55kg. Olen sitten varmaan ihan liian lihava.?! Ajattelin kyllä hommata pikkuisen vielä painoa itselleni lisää, mutta miten saada miehen ajatusmaailma muutettua??

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö TuulisPää:
Mulla lähtis mies vaihtoon :kieh: :laugh:

mä meinasin vielä yrittää kouluttaa ennen kuin ihan suoriltaan vaihtoon pistän, mutta kikat on vähän vähissä. Pitää varmaan alkaa ettimään netistä normaalipainoisten naisten kuvia ja näyttää niitä sille..

ihmeen anorektikon sun miehes haluaa??? ei voi olla tosissaan? mä oon samanmittainen,melkein 10kg painavampi,eikä kukaan pulskaks sanonut,hoikkuuden salaisuutta on kyselty.

Tai sitten ap eli ole treenannut ja todellakin on läskiä esim vatsassa tm. Itse kans 168cm pitkä, mutta painoa 56kg ja läskiltä en näytä. Lihas painaa enemmän kuin läski eli peilistä näkyy todellinen tilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja minkä:
ihmeen anorektikon sun miehes haluaa??? ei voi olla tosissaan? mä oon samanmittainen,melkein 10kg painavampi,eikä kukaan pulskaks sanonut,hoikkuuden salaisuutta on kyselty.

sama homma. normaali/hoikka olen ulkonäöllisesti ja normioloissa (nyt raskaana) painoin n. 60 kg.. ja siis 168 cm.

Älä nyt tuommoisesta ota itseesi! Hoikkahan sinä olet painon perusteella ja pari kiloa saisi huoletta tulla lisääkin! =) Sano miehellesi suorat sanat ja kerro ettet pidä hänen kommenteistaan.

Minulla mies myös välillä leikillään sanoo esim. jos istun hänen syliinsä että "tuhat kiloo mammuttia sylissä" ja olen jo tottunut niihin kommentteihin ja mieskin sanonut että ei tarkota sanomaansa. Itsekin olen tyytyväinen painooni (170 cm ja 56kg) ja mielestäni siis ihan normaali paino.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tai sitten ap eli ole treenannut ja todellakin on läskiä esim vatsassa tm. Itse kans 168cm pitkä, mutta painoa 56kg ja läskiltä en näytä. Lihas painaa enemmän kuin läski eli peilistä näkyy todellinen tilanne.

mutta toisaalta, jos on liki 170 cm pitkä ja painaa alle 50 kiloa, niin vaikka ei olisi treenannutkaan, niin läskiä ei pahemmin voi olla...

koita nyt ainakin yli 50 kiloon nostaa paino. Voithan tehdä esim. vatsalihaksia ja olla kiinteä normaalipainoinen. Ei ole nättiä kenenkään tervejärkisen mielestä jos kylkiluut paistaa..

mutta toisaalta, jos on liki 170 cm pitkä ja painaa alle 50 kiloa, niin vaikka ei olisi treenannutkaan, niin läskiä ei pahemmin voi olla...

kyllä voi olla hyvinkin. Itse olen 168cm ja kun painoin 47kg, oli minulla selkeästi jenkkakahvat ja iso vatsa, muuten jalat ja kädet kuin tikut. Kyllä läskiä voi löytyä noinkin laihalta.

Ei mies vitsaile mulle. Itekin jo vähän uskoin sitä, että olisin liian pulska, mutta ainakaan vaa'an mukaan en olisi. Jalat on ihan tikut ja esim. pillifarkkuja ei oikein kehtaa pitää, kun nekin on väljät ja ihmiset huomauttelevat mun jaloista. Käsivarret kans petän pitkähihailissa paidoilla. Onneks on talvi. Vyötäröltä 34-koon housut on vähän löysät ja joutuu pitämään vyötä. Läski painaa kyllä enemmän, mutta ei oo läskiä. Ei oo hirveesti sitä lihaakaan, ei sen puoleen.

ei voi olla läskiä yhtään jos painaa tuon 48kg ja on 168cm,sairas naismaku sun ukolla.älä missään tapauksessa ainakaan laihduta,ainakaan vähennä syömistä ettei tuu anoreksia.

Alkuperäinen kirjoittaja minkä:
ei voi olla läskiä yhtään jos painaa tuon 48kg ja on 168cm,sairas naismaku sun ukolla.älä missään tapauksessa ainakaan laihduta,ainakaan vähennä syömistä ettei tuu anoreksia.

Ei oo tarkoitus laihtuakaan yhtään. Päin vastoin, jokunen kilo lisää ja täytettä vähän nahkan alle. En tunne itseäni kovinkaan naiselliseksi tällä kropalla. Pikkuisen pitäisi olla naismaista pehmeyttä. En tiedä, mistä on mies saanut päähänsä, että naisen kuuluu olla ruipelo luuviulu ja miksei se voi pitää normaalipainoista naista kauniina.

juu, enempi olen siroluinen kuin romuluinen omasta mielestäni.

voi herrajumala! noilla mitoilla olet alipainoinen, oikeesti. pari lisäkiloa voi tehdä hyvää. et olis liian laihan näkönen. itse olen 163cm ja 59 kg, mikäköhän valas minä sitten olen jos sie olet tolla painolla läski??

Mulla on kaveri noissa mitoissa, ja se on tosi tosi laiha. Aivan liian laiha. Ap:n mies on jotenkin sairas kun haluaa et ap on alipainoinen. Tai ainakin helvetin tyhmä ja idiootti! Ite en olis tollasen paska sian kanssa.

Yhteistyössä