mies tuijottaa muita naisia

  • Viestiketjun aloittaja sandra
  • Ensimmäinen viesti
sandra
Mitä mieltä olette miehestä joka oman naisensa läsnäollessa oikein kääntyy katsomaan ja tuijottamaan vieraita naisia?! Itseä alkanut suuresti ärsyttämään moinen moukkamainen käytös!
Näin varsinkin hän tekee jos olemme viihteellä. Emme ole kakaroita, minä 50 v. ja mies 40 v. Seurustelua 2 v takana
 
jestas
Mitä mieltä olette miehestä joka oman naisensa läsnäollessa oikein kääntyy katsomaan ja tuijottamaan vieraita naisia?! Itseä alkanut suuresti ärsyttämään moinen moukkamainen käytös!
Näin varsinkin hän tekee jos olemme viihteellä. Emme ole kakaroita, minä 50 v. ja mies 40 v. Seurustelua 2 v takana
En katselisi tuollaista, pistä se mies vaikka kiertoon.
 
Viimeksi muokattu:
Aikuinen mies
Just joo, olen sitä mieltä että mies on jonkin asteinen juntti. Joillain miehillä on tuo sama tauti, joka ei parane millään. Asiallisen fiksut ihmiset ei käyttäydy noin. Usko vaan, tilanne alkaa kismittämään sinua aina vaan enemmän. Nyt teet jotain, tai vaihtoehtoisesti kärsit miehen moukkamaisesta käytöksestä hamaan loppuun asti.
Onnea matkaan.
 
puumamies
Ainahan miehet tarkkailee ympäristöään kuin muutkin villit viitakon eläimet. Jos näköpiiriin ilmestyy viekoittelevan näköinen naaras, tokihan häneen katse kiintyy.

On aivan turhaa teeskentelyä olla muka huomaamatta paikalle ilmestynyttä naarasta, vaikka oma muija (kohta jo entinen) olisikin paikalla.

Naiset arvostavat rehellisyyttä - miksi ei tässäkin asiassa.
 
nainen
Ainahan miehet tarkkailee ympäristöään kuin muutkin villit viitakon eläimet. Jos näköpiiriin ilmestyy viekoittelevan näköinen naaras, tokihan häneen katse kiintyy.

On aivan turhaa teeskentelyä olla muka huomaamatta paikalle ilmestynyttä naarasta, vaikka oma muija (kohta jo entinen) olisikin paikalla.

Naiset arvostavat rehellisyyttä - miksi ei tässäkin asiassa.
Eli on parempi loukata sekä omaa "muijaansa" että tuottaa jollekin tuntemattomalle naiselle vaivaannuttava olo tuijottamalla häntä. Typerää ja epäkohteliasta käytöstä kaikin puolin, mutta mitäpä muutakaan voi odottaa suomalaisilta junttimiehiltä.
 
Viimeksi muokattu:
Accountant
Mitä mieltä olette miehestä joka oman naisensa läsnäollessa oikein kääntyy katsomaan ja tuijottamaan vieraita naisia?! Itseä alkanut suuresti ärsyttämään moinen moukkamainen käytös!
Näin varsinkin hän tekee jos olemme viihteellä. Emme ole kakaroita, minä 50 v. ja mies 40 v. Seurustelua 2 v takana
Moukkamaista tosiaankin. Loukkaantuisin jos ja kun oma aviomieheni tekisi samoin. Ihan kuin kumppanisi viestittäisi olevansa "haku päällä"!

Olen joskus itsekin joutunut tilanteisiin joissa mies on flirttaillut minulle ilmeillään vaimonsa selän takaa, tai muuten (muka) huomaamatta. Pidän sellaista sopimattomana ja loukkaavana. Olen yhden miehen nainen enkä ikinä voisi olla toiselle naiselle niin julma että alkaisin mihinkään.

En sinkkunakaan koskenut pitkällä tikullakaan varattuihin miehiin -saati flirttaillut heidän kanssaan. Sellainen saatetaan ymmärtää niin helposti väärin, vaikka se olisikin luonteeltaan viatonta "päivän piristystä". Siksi varon tarkoin antamasta vääriä mielikuvia kenellekään.

Sinuna "nostaisin kissan pöydälle" ja sanoisin suoraan, selvin päin ja kahden kesken, rauhallisesti miltä sinusta tuntuu hänen käytöksensä. Ja kysyisin suoraan miksi hän tekee niin.
 
Viimeksi muokattu:
joopajoo
Kuka tällä naisia tuijottavalla miehellä on kainalossa kun viihteeltä on suunta kotia kohti??

Naiset ne ruukaa pitämään niin loukkaavana jos mies silmäilee näyttävää naista ihan vaan silmänsä iloksi, mutta kun naiset katselevat komeita miehiä ja jopa puhuvät näistä komistuksista miestensä kuullen niin se on sitte mukamas normaalia käytöstä.

Nallekarkit tasan. Joko molemmat laittaa silmälaput ja kulkee sokkona kylillä tai sitten annetaan isoin arvo aikeille ja annetaan toisen katsoa näyttäviä ihmisiä (vaikka vastapuolen edustajia) ihan kuika tykkää kunhan ajatukset ovat omassa puoliskossa.
 
suurkaupunkilainen
Muuta suurkaupunkiin. Täällä on niin paljon katsomista, mitä ihmisiin tulee, että kaikki kyllästyy ajan mittaan ja lopulta kukaan ei katso ketään. Siellä maalla on varmaan niin vähän ihmisiä, että joka toista tuijotetaan. Ja kaunis nainen on iso ihme!
 
Ilmatilaa
Mitä mieltä olette miehestä joka oman naisensa läsnäollessa oikein kääntyy katsomaan ja tuijottamaan vieraita naisia?! Itseä alkanut suuresti ärsyttämään moinen moukkamainen käytös!
Näin varsinkin hän tekee jos olemme viihteellä. Emme ole kakaroita, minä 50 v. ja mies 40 v. Seurustelua 2 v takana
Ethän vain kärsi heikosta itsetunnosta? Jos kaikki suhteessanne on hyvin ei sinun tarvitse pelätä vaikka mies katseleekin muualle. Se ei ole sinulta pois mitenkään etkä myöskään voi kieltää toiselta oikeutta katsella muualle kuin vain ja ainoastaan sinua. Mitä löysemmät "ohjat" sen varmimmin sinua rakastetaan ja arvostetaan.
 
Viimeksi muokattu:
Haloo
Ethän vain kärsi heikosta itsetunnosta? Jos kaikki suhteessanne on hyvin ei sinun tarvitse pelätä vaikka mies katseleekin muualle. Se ei ole sinulta pois mitenkään etkä myöskään voi kieltää toiselta oikeutta katsella muualle kuin vain ja ainoastaan sinua. Mitä löysemmät "ohjat" sen varmimmin sinua rakastetaan ja arvostetaan.
No höpö höpö. AP kuvaili miehensä "oikein kääntyvän katsomaan ja tuijottamaan vieraita naisia". Se on huonoa ja sopimatonta käytöstä täysin riippumatta kenenkään itsetunnosta. Ei tässä ole AP:n itsetunto vaan miehen kunnioituksen ja huomaavaisuuden puutos AP:ta kohtaan.

Totta kai se on AP:lta pois jos mies kääntyy tuijottamaan muita. Ei oman rakkaan seurassa pidä tehdä niin. Mieti itse, miltä sinusta tuntuisi jos olisit jossain kumppanisi kanssa ja hän kääntyilisi tuijottamaan muita. Tuntuisiko hyvältä?

Mita löysemmät ohjat... höpö höpö. Tuo varmaan pätee johonkin pisteeseen saakka, mutta AP:n tilanne on sen pisteen tuolla puolen.
 
Viimeksi muokattu:
jk
Ei tässä ole AP:n itsetunto vaan miehen kunnioituksen ja huomaavaisuuden puutos AP:ta kohtaan.

Totta kai se on AP:lta pois jos mies kääntyy tuijottamaan muita. Ei oman rakkaan seurassa pidä tehdä niin.
Samaa mieltä.

Jokaista kai jokin mies/naistyyppi eritoten viehättää, mutta siltikin jos on yleensä tarve eritoten tuijotella muita (tässä tapauksessa naisia) edes silloin kun oma rakas ei ole vierellä, se kunnioituksen puute - ja ehkä myös aidon kiinnostuksen puute omaan kumppaniin - ennemmin tai myöhemmin lyö leimansa koko suhteeseen.

Eli pohjimmiltaan ei kyse ole mistään vahtimisesta vaan siitä onko se oma rakas todella rakas.
 
Viimeksi muokattu:
54+58
No höpö höpö. AP kuvaili miehensä "oikein kääntyvän katsomaan ja tuijottamaan vieraita naisia". Se on huonoa ja sopimatonta käytöstä täysin riippumatta kenenkään itsetunnosta. Ei tässä ole AP:n itsetunto vaan miehen kunnioituksen ja huomaavaisuuden puutos AP:ta kohtaan.

Totta kai se on AP:lta pois jos mies kääntyy tuijottamaan muita. Ei oman rakkaan seurassa pidä tehdä niin. Mieti itse, miltä sinusta tuntuisi jos olisit jossain kumppanisi kanssa ja hän kääntyilisi tuijottamaan muita. Tuntuisiko hyvältä?

Mita löysemmät ohjat... höpö höpö. Tuo varmaan pätee johonkin pisteeseen saakka, mutta AP:n tilanne on sen pisteen tuolla puolen.
Meillä on mieheni kanssa tapana katsella kumpainenkin kauniita ja hyvännäköisiä ihmisiä myös ollessamme toistemme seurassa. Usein käsken hänen katsoa omasta mielestäni kaunista naista. Mieheni on aina ystävällinen ja kohtelias vastakkaisellekin sukupuolelle eikä se todellakaan ole minulta pois. Olen ylpeä miehestäni ja kunnioitan hänen yksilönvapauttaan kuten hän minun. Ja hei sen katselmisen voi tehdä fiksusti.
 
Viimeksi muokattu:
Luottamus toiseen
Onhan näitä vaimoja ja tyttöystäviä jotka jatkuvasti tiukkaavat mieheltään/poikaystävältään kuka toi nainen oli, miksi sä hymyilit sille, tunnetko sä sen, onko sun pakko lirkutella kaikille naisille, kuka nainen toi on tossa valokuvassa sun vieressä kokouksessa, kenen naisen puhelinnumero tää on, kuka nainen sulle soitti/laittoi viestiä, et tanssi muiden naisten kanssa kun minun, et juttele muiden naisten kanssa kun ollaan yhdessä, et kato tota naista tai pitihän sun taas kattoa ton naisen perään, et ole missään tekemisissä ex-tyttöystävän tai ystävien/vaimon kanssa, mikä vika Mussa on kun sä aina katot, hymyilet ja juttelet vain muille naisille. Tuttua eikö? Mitä tiukempi ote sen varmemmin työnnät toista pois luotasi koska et anna ihmisen itse kantaa vastuuta teoistaan vaan haluat hallita myös sitä toista. Rakastatko todella vai omistatko toisen?
 
Ukkomies evp.
Onhan näitä vaimoja ja tyttöystäviä jotka jatkuvasti tiukkaavat mieheltään/poikaystävältään kuka toi nainen oli, miksi sä hymyilit sille, tunnetko sä sen, onko sun pakko lirkutella kaikille naisille, kuka nainen toi on tossa valokuvassa sun vieressä kokouksessa, kenen naisen puhelinnumero tää on, kuka nainen sulle soitti/laittoi viestiä, et tanssi muiden naisten kanssa kun minun, et juttele muiden naisten kanssa kun ollaan yhdessä, et kato tota naista tai pitihän sun taas kattoa ton naisen perään, et ole missään tekemisissä ex-tyttöystävän tai ystävien/vaimon kanssa, mikä vika Mussa on kun sä aina katot, hymyilet ja juttelet vain muille naisille. Tuttua eikö? Mitä tiukempi ote sen varmemmin työnnät toista pois luotasi koska et anna ihmisen itse kantaa vastuuta teoistaan vaan haluat hallita myös sitä toista. Rakastatko todella vai omistatko toisen?

Asiaa, kerrankin.
Minunkin piti entisessä elämässä varottaa työpaikkani naisihmisiä siitä, että jos joskus näkevät minut kaupungilla silloisen vaimoni kanssa, eivät reagoi asiaan mitenkään. Eivät tervehdi, eivätkä hymyile. Eivät ole tuntevinaan, koska muuten kotona olisi seurannut mustasukkaisuusdraama, jopa käsirysy. Jotkut naiset ovat sellaisia - ehkä alkuperäinenkin...
 
Viimeksi muokattu:
Panomies evp
Asiaa, kerrankin.
Minunkin piti entisessä elämässä varottaa työpaikkani naisihmisiä siitä, että jos joskus näkevät minut kaupungilla silloisen vaimoni kanssa, eivät reagoi asiaan mitenkään. Eivät tervehdi, eivätkä hymyile. Eivät ole tuntevinaan, koska muuten kotona olisi seurannut mustasukkaisuusdraama, jopa käsirysy. Jotkut naiset ovat sellaisia - ehkä alkuperäinenkin...
Totta, minullakin oli vuosia siten avovaimo joka käytti hirveästi aikaa ja energia minun kyttäämiseeni. Puhelimen tekstarit luki aina kun olin suihkussa tai nukkumassa, kaupungilla jouduin tuijottelemaan katuun ettei vaan se kauhea huuto ja itku olisi alkanut jos joku nainen olisi osunut näkökenttääni.

Kerran erehdyin hymyilemään tarjoilijattarelle ravintolassa ruokaa tilatessani ja siitähän se riemu repesi. Koomisin tilanne oli kun tapasin rock-konsertissa nätin naispuolisen serkkuni, avokkini syöksyi paikalle vessasta tms. serkkuni kurkkuun kiinni raivosta kihisten kun luuli että isken jotain vierasta naista.

Pystyykö sairaalloisen mustasukkainen ihminen nauttimaan parisuhteesta tai elämästä ylipäätään lainkaan? Tuntuu että vaikeaa se on jos on niin pahasti toisen ihmisen huomiosta riippuvainen.
 
Viimeksi muokattu:
mitalin puolet
Totta, minullakin oli vuosia siten avovaimo joka käytti hirveästi aikaa ja energia minun kyttäämiseeni. Puhelimen tekstarit luki aina kun olin suihkussa tai nukkumassa, kaupungilla jouduin tuijottelemaan katuun ettei vaan se kauhea huuto ja itku olisi alkanut jos joku nainen olisi osunut näkökenttääni.

Kerran erehdyin hymyilemään tarjoilijattarelle ravintolassa ruokaa tilatessani ja siitähän se riemu repesi. Koomisin tilanne oli kun tapasin rock-konsertissa nätin naispuolisen serkkuni, avokkini syöksyi paikalle vessasta tms. serkkuni kurkkuun kiinni raivosta kihisten kun luuli että isken jotain vierasta naista.

Pystyykö sairaalloisen mustasukkainen ihminen nauttimaan parisuhteesta tai elämästä ylipäätään lainkaan? Tuntuu että vaikeaa se on jos on niin pahasti toisen ihmisen huomiosta riippuvainen.
Exäsi ehkä oli, kuten kuvaat, sairaalloisen mustasukkainen. Tai sitten ei. Juuri noin kuin sinä kuvaat exääsi ja itseäsi, kuvaavat myös miehet, jotka pettävät ja kuolaavat toisten naisten perään vaikka oma olisi paikalla, näkemättä ollenkaan omaa käytöstään. Me emme olleet paikalla, eikä meillä ole mahdollisuutta kuulla exäsi versiota. Ehkä annoit aihetta kytätä, ehkä et itsekään ole niin viaton kuin annat ymmärtää.
 
Viimeksi muokattu:
anna tilaa
Mitä mieltä olette miehestä joka oman naisensa läsnäollessa oikein kääntyy katsomaan ja tuijottamaan vieraita naisia?! Itseä alkanut suuresti ärsyttämään moinen moukkamainen käytös!
Näin varsinkin hän tekee jos olemme viihteellä. Emme ole kakaroita, minä 50 v. ja mies 40 v. Seurustelua 2 v takana
Terve mies. Aatteles jos kattelis miehiä. Mitäs sitte sanosit: että ärsyttää sekin. Katoppa peiliin, miksi miehen pitäis tuijotella vain sinua ? Vai haluatko hänen jakamattoman huomionsa 24/7 ?
 
Viimeksi muokattu:
entäs ne toiset?
Terve mies. Aatteles jos kattelis miehiä. Mitäs sitte sanosit: että ärsyttää sekin. Katoppa peiliin, miksi miehen pitäis tuijotella vain sinua ? Vai haluatko hänen jakamattoman huomionsa 24/7 ?

No saisi kyllä jättää varatut miehet, varsinkin jos siinä on oma nainen vieressä, muiden naisten tuijottamisen väliin. Ei nimittäin ole kovin mukavaa olla siinä katseen kohteenakaan. Mutta moukka mikä moukka.
 
Viimeksi muokattu:
Ei maksa vaivaa
" Ehkä annoit aihetta kytätä..."
En ymmärrä alkuunkaan miksi toista täytyy vahtia ja kytätä? Kyllä ongelma on alkujaan jo ei toimivassa parisuhteessa tai sitten kyseessä on sairaalloinen omistamisen tarve jos toisen aikuisen ihmisen täytyy toista aikuista vahtia jatkuvasti. Pieniä lapsia vahditaan etteivät he satuta itseään.
 
nainen ___
Ainahan miehet tarkkailee ympäristöään kuin muutkin villit viitakon eläimet. Jos näköpiiriin ilmestyy viekoittelevan näköinen naaras, tokihan häneen katse kiintyy.

On aivan turhaa teeskentelyä olla muka huomaamatta paikalle ilmestynyttä naarasta, vaikka oma muija (kohta jo entinen) olisikin paikalla.

Naiset arvostavat rehellisyyttä - miksi ei tässäkin asiassa.

Meillä meinasi olla samaa ongelmaa alussa. Vastasin samalla "aseella", eli myös minä aloin tsiigailla komeita uroita. Mopo karkasi kädestä mutta tätä nykyä ollaan rauhallisemmin eikä ainakaan toisen läsnäollessa mulkoilla vieraisiin naisiin ja miehiin.
 
Viimeksi muokattu:
Tiedän mitä ap kokee
Kokemusta on. Tietenkään kysymys ei ole mustasukkaisuudesta naisen taholta, vaan hän tulkitsee miehensä elekielen oikein. (Jokainen tietää, että miehet ja joskus naiset katselevat toisia ihmisiä. Turha mennä siihen, koska sellaisesta katsomisesta ei tässä ole kysymys.)
Sinä et halua kohdata totuutta. Tätä jatkuu niin kauna, että kykenet kohtaamaan totuuden. Tämä mies ei ole tyytyväinen sinuun, ja toinen jalka on niin sanotusti portin raossa. Totta kai se syö naiseuttasi, koska hän kohtelee sinua tuolla tavoin. MUTTA, oma on syysi, että olet jäänyt sellaisen herran seuraan, jonka seurassa vaistoat että vaihtaisi "parempaan" (eli hänen mielestään), jos sellinen olisi saatavilla tai löytyisi.
Sästät itseäsi monilta murheen hetkiltä, kun lopetat asian miettimisen ja päätät suhteen. Et voi saada parempaa miestä, jos et uskalla luopua huonosta. Ette ole oikeita toisillenne.
Toki voit hukata parhaat vuotesi (naisen elämässä 50 plus on parasta aikaa) korvikkeena ja lähteä etsimään sitten kuusikymppisenä seuraa, kun joko sinä kyllästyt tämän miehen temppuihin tai hän jättää sinut.
Loppupeleissä sinä kärsit ja sinä kannat vastuun kenen kanssa elämääsi tuhlaat. - Tiedän, hän valehtelee sinulle. Tietysti valehtelee, koska sinä uskot ennemmin valheita kuin mitä omin silmin näet ja vaistoat ja tunnet. Hankkiudu eroon tuollaisesta.
 
jepskukkuu
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä ap kokee;11489962:
Kokemusta on. miehen temppuihin tai hän jättää sinut.
Loppupeleissä sinä kärsit ja sinä kannat vastuun kenen kanssa elämääsi tuhlaat. - Tiedän, hän valehtelee sinulle. Tietysti valehtelee, koska sinä uskot ennemmin valheita kuin mitä omin silmin näet ja vaistoat ja tunnet. Hankkiudu eroon tuollaisesta.
varsinkin kun teillä on 10 vuotta ikäeroa sinun hyväksesi :)
Luulisin että nuorempaa haikailee...
 

Yhteistyössä