Mies tunnusti, yksi pieni yhteinen lapsi....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies lupasi ettei toistu enää---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies lupasi ettei toistu enää---

Vieras
Itse olen sillä kannalla, että annan anteeksi miehen syrjähyppyä( tosin aika monta hyppyä tuli tehtyä kyseisen salarakkaan kanssa ) . Meillä on yksi pieni yhteinen 4v poika joka sairastaa astmaa. Poika on "isin paras kaveri" ja onnellisesti sujui perhe elämämme mutta tämä syrjähypyn seurauksesta heräsin sitten todellisuuten, ja tajusin ettei onnellisuus ole ikuista.

mulle kävi just noin. Mies jäi kiinni 6kk kestäneestä salasuhteesta, meillä oli silloin 2v lapsi ja toista yritettiin, naimisissa oltiin ja kaikki piti olla ok. Olin ihan paniikissa koska en aavistanut mitään ja koin että koko elämä putoaa alta. No annoin anteeksi ja jatkettiin, syntyi toinen lapsi, kaikki piti olla taas ok... kunnes selvisi että mies oli jatkanut salasuhdetta ja tehnyt vielä lapsenkin tuon naisen kanssa... Eli kannattaa miettiä. mä en miettinyt enää vaan eletään nyt lasten kaa kolmisteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten pojan astma liittyy miehen syrjähyppyyn? Sen ymmärrän, jos suhteen antaa anteeksi.

Jos ap:n lapsi on pahasti astmainen, niin rankkaahan se elämä on ollut.

Yhteistyössä