Mies vailla apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Johannes"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Johannes"

Vieras
Vaimo on raskaana ja minä en kuulemma ole nyt kunnolla mukana tässä perheenperustamisprojektissa, koska olen kuulemma juoppo. Myönnän, että juon joka päivä, mutten kirkkaita ja minun pitäisi lopettaa juominen käskee vaimo. Lisäksi en kuulemma pysty huolehtimaan perheestä koska olen työtön. Tämä syö itsetuntoani, pitäisikö teidän naisten mielestä minun lähteä lampsimaan ja hankkia uusi nainen jos tuo vaimo sitten löytää uuden miehen lastansa kasvattamaan. Hyviä vinkkejä kaipaisin. Olen ihan loppu. Älkää haukkuko kiitos, vaimo haukkuu jo ihan tarpeeksi. Tottakai lapsista tykkään, on minun yhdellä sukulaisella pari muksua 16 ja 15 -vuotiaat pojat, joita nään kerran kuussa. Mukavia miehen alkuja ovat. Mutta olisinko huono isä työttömänä ja hieman alkoholia käyttävänä miehenä, naiset kertokaa mielipiteenne!

T. JOHANNES

Käsititte väärin, juon joka päivä, mutta en juo paljon. En usko, että kyse on nyt tästä. Minä en kuitenkaan juo paljon päivässä ja aloitan vasta iltapäivällä, en tietenkään aamusta iltaan, vasta kun vaimo on tullut töistä. Ja sanottakoon, että vaimo itse tuo pyynnöstäni joka päivä kaljaa kaupasta. Uskon, että tässä on myös jokin muu, miksi juuri minä en ole kelvollinen isäksi. Miksi naiset ovat niin vaikeita? Miksi vaimoni ei sano suoraan mikä minussa mättää vaan laittaa kaikki juomisen piikkiin?

Olen se mies joka tämän keskustelun aloitti. Ja kaikella kunnioituksella kaikille naisille.

[QUOTE="Johannes";28775441]Käsititte väärin, juon joka päivä, mutta en juo paljon. En usko, että kyse on nyt tästä. Minä en kuitenkaan juo paljon päivässä ja aloitan vasta iltapäivällä, en tietenkään aamusta iltaan, vasta kun vaimo on tullut töistä. Ja sanottakoon, että vaimo itse tuo pyynnöstäni joka päivä kaljaa kaupasta. Uskon, että tässä on myös jokin muu, miksi juuri minä en ole kelvollinen isäksi. Miksi naiset ovat niin vaikeita? Miksi vaimoni ei sano suoraan mikä minussa mättää vaan laittaa kaikki juomisen piikkiin?

Olen se mies joka tämän keskustelun aloitti. Ja kaikella kunnioituksella kaikille naisille.[/QUOTE]

En mä käsittänyt mitään väärin. ja silti sanon että en ikinä ottaisi sinua vaivoikseni, saati tekisi lasta.

[QUOTE="Johannes";28775395]Vaimo on raskaana ja minä en kuulemma ole nyt kunnolla mukana tässä perheenperustamisprojektissa, koska olen kuulemma juoppo. Myönnän, että juon joka päivä, mutten kirkkaita ja minun pitäisi lopettaa juominen käskee vaimo. Lisäksi en kuulemma pysty huolehtimaan perheestä koska olen työtön. Tämä syö itsetuntoani, pitäisikö teidän naisten mielestä minun lähteä lampsimaan ja hankkia uusi nainen jos tuo vaimo sitten löytää uuden miehen lastansa kasvattamaan. Hyviä vinkkejä kaipaisin. Olen ihan loppu. Älkää haukkuko kiitos, vaimo haukkuu jo ihan tarpeeksi. Tottakai lapsista tykkään, on minun yhdellä sukulaisella pari muksua 16 ja 15 -vuotiaat pojat, joita nään kerran kuussa. Mukavia miehen alkuja ovat. Mutta olisinko huono isä työttömänä ja hieman alkoholia käyttävänä miehenä, naiset kertokaa mielipiteenne!

T. JOHANNES[/QUOTE]

Työttömyys ei tee vielä hyvää eikä huonoa isää(itseasiassa melko merkityksetön asia) mutta voi olla että vaimoa stressaa talousasiat,ylipäätänsä pärjääminen!

Se että sä juot joka päivä,se on ongelma! ajatteles jos mulla olis mies täytyisi hänen olla absolutisti,koska olen itsekkin enkä ymmärrä mitään alkolla läträämistä.

Joten soita vaikka a-klinikalle jotta saat alkon käytön normaaliksi.

Mitä helv.. sun vaimosi odottaa teidän yhteistä lasta,hormonit heittelee, voi olla kurja olo,tulevaisuus voi ahdistaa ja sinä mietit eroa ja toisen naisen hommaamista. Aika vakaalta pohjalta oot lähtenyt perhettä perustamaan.

tiedätkö ongelmat ei ratkea pakenemalla!

Tukea parisuhteeseen | Evl.fi - Suomen ev.lut. kirkko

Tukea parisuhteeseen
ToimituskeskusteluJos parisuhde on solmussa, kannattaa usein hakea apua ja näkökulmaa ulkopuoliselta. kirkon perheasiain neuvottelukeskukset tarjoavat keskusteluapua(koulutettuja pariterapeutteja).

Seurakuntien ja kristillisten järjestöjen parisuhdekurssit ja -tapahtumat on tarkoitettu avio-, avo- tai seurustelupareille, jotka haluavat pysähtyä oman parisuhteen äärelle kehittämään yhteistä elämää tyydyttävämmäksi.

Eivät tyrkytä uskontoa! mutta viisas mies varaa ajan ja lähtee hoitamaan parisuhdetta.

Tietoa parisuhteesta - Väestöliitto
->tutustu myös näihin sivuihin.

Se on elämäntapa, en koe sitä ongelmaksi. Mutta tietysti pystyn vähentämään, en ole millään lailla riippuvainen. Kiitos vastauksista, mutta miksi naiset vihaavat juomista?

[QUOTE="Johannes";28775516]Se on elämäntapa, en koe sitä ongelmaksi. Mutta tietysti pystyn vähentämään, en ole millään lailla riippuvainen. Kiitos vastauksista, mutta miksi naiset vihaavat juomista?[/QUOTE]

En mä vihaa juomista. Mä juon itsekin suht paljon naiseksi ja äiti-ihmiseksi. Jokapäiväistä se ei vaan saa olla. Ja yhdistettynä työttömyyteen se tekee todella luuserin vaikutelman. Miten ihminen joka ei saa omaakaan elämäänsä pidettyä kasassa voisi huolehtia toisista??

Jos se on elämäntapa niin sitten voit jatkaa sitä yksin. Vaimosi elämäntapa kun tuntuu olevan ihan jotain muuta, ja se hänelle suotakoon. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="Johannes";28775516]Se on elämäntapa, en koe sitä ongelmaksi. Mutta tietysti pystyn vähentämään, en ole millään lailla riippuvainen. Kiitos vastauksista, mutta miksi naiset vihaavat juomista?[/QUOTE]

Koska se passivoi ja siihen menee ihan turhaan rahaa jos olet vielä työtönkin. Ällöttää katsoa sohvalla könöttävää kaljaa kittaavaa miestä, jonka mahakumpu vaan pullistuu. Olisi ilo katsella reipasta iloista sporttista miestä, joka jaksaa leikkiä lasten kanssa ja ulkoiluttaa niitä, ja jaksaa hakea töitä.

No jos se kalja on sulle tärkeempää kuin oma perhe niin jatka toki tolla linjalla.

Sä oot nyt saanut kaikki vastaukset niin että tiedät ettei joka päiväistä kaljan kittaamista kattois muutkaan naiset.

syyt
-turha rahanmeno
-alkoholisoitunut mies=ei kuulosta hyvältä isältä/vakaalta tulevaisuudelta
-vaimo jää sijalle 2.huomaathan itsekkin
-kuka jaksaa katella hiprakassa/kännissä olevaa ukkoa joka päivä? en ainakaan minä
-kuka haluaa lapsilleen sellaisen roolimallin? ei kukaan
-jos ei muuta sisältöä löydä elämäänsä niin...
-Vaimosi siis käy töissä? ja sä makaat kotona,sinä varmaan teet KAIKKI kotityöt? eikö niin? tuskin ja siinä sulel hyvä syy vaimon kiukkuisuuteen

Ole mukana lapsesi odotuksessa,vie vaimo yllättäen vauvanvaate ostoksille.

Miksi ei, minäpä vien! Jos vaimo stten rauhottuisi. Minä en ole möhömahainen vaan urheilullinen mies. Tekeväinen. Enkä löhöä päiviä kotona. Töitä etsin tarmokkaasti. Jospa juomista hieman vähennän. Kyllä tämä tästä NAISET! Kiitos, mutta haluan sanoa vielä olevani gentleman!

Juo joka päivä. Ei jaksa kuunnella kännistä miestä ja oma terveyskin siinä menee. Voi tulla vaikka itselle mielenterveysongelma...vaikka skitsofrenia. On talo ja on kaljaa.. Tappaa pihan omenapuut ja marjatkin mädäntyy... Ja oma puskanikin vaatii hoitoa. Siinä teille naisille miettimistä.. Terveisin morso

Yhteistyössä