[QUOTE="Johannes";28775395]Vaimo on raskaana ja minä en kuulemma ole nyt kunnolla mukana tässä perheenperustamisprojektissa, koska olen kuulemma juoppo. Myönnän, että juon joka päivä, mutten kirkkaita ja minun pitäisi lopettaa juominen käskee vaimo. Lisäksi en kuulemma pysty huolehtimaan perheestä koska olen työtön. Tämä syö itsetuntoani, pitäisikö teidän naisten mielestä minun lähteä lampsimaan ja hankkia uusi nainen jos tuo vaimo sitten löytää uuden miehen lastansa kasvattamaan. Hyviä vinkkejä kaipaisin. Olen ihan loppu. Älkää haukkuko kiitos, vaimo haukkuu jo ihan tarpeeksi. Tottakai lapsista tykkään, on minun yhdellä sukulaisella pari muksua 16 ja 15 -vuotiaat pojat, joita nään kerran kuussa. Mukavia miehen alkuja ovat. Mutta olisinko huono isä työttömänä ja hieman alkoholia käyttävänä miehenä, naiset kertokaa mielipiteenne!
T. JOHANNES[/QUOTE]
Työttömyys ei tee vielä hyvää eikä huonoa isää(itseasiassa melko merkityksetön asia) mutta voi olla että vaimoa stressaa talousasiat,ylipäätänsä pärjääminen!
Se että sä juot joka päivä,se on ongelma! ajatteles jos mulla olis mies täytyisi hänen olla absolutisti,koska olen itsekkin enkä ymmärrä mitään alkolla läträämistä.
Joten soita vaikka a-klinikalle jotta saat alkon käytön normaaliksi.
Mitä helv.. sun vaimosi odottaa teidän yhteistä lasta,hormonit heittelee, voi olla kurja olo,tulevaisuus voi ahdistaa ja sinä mietit eroa ja toisen naisen hommaamista. Aika vakaalta pohjalta oot lähtenyt perhettä perustamaan.
tiedätkö ongelmat ei ratkea pakenemalla!
Tukea parisuhteeseen | Evl.fi - Suomen ev.lut. kirkko
Tukea parisuhteeseen
ToimituskeskusteluJos parisuhde on solmussa, kannattaa usein hakea apua ja näkökulmaa ulkopuoliselta. kirkon perheasiain neuvottelukeskukset tarjoavat keskusteluapua(koulutettuja pariterapeutteja).
Seurakuntien ja kristillisten järjestöjen parisuhdekurssit ja -tapahtumat on tarkoitettu avio-, avo- tai seurustelupareille, jotka haluavat pysähtyä oman parisuhteen äärelle kehittämään yhteistä elämää tyydyttävämmäksi.
Eivät tyrkytä uskontoa! mutta viisas mies varaa ajan ja lähtee hoitamaan parisuhdetta.
Tietoa parisuhteesta - Väestöliitto
->tutustu myös näihin sivuihin.