Mies väittää että en tee kotona mitään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 5422211
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
5

5422211

Vieras
Ykskin päivä mies napisi siitä että en IKINÄ tee kotona yhtään mitään. Napina alkoi siitä, kun leivänleikkuusta oli jäänyt keittiön työtasolle muutama ruoanmuru ja kylppärin ja keittiön roskapussit odotti ovensuussa ulosvientiä.
Sehän ei häntä kiinnostanut että olin tiskannut läjän tiskiä, pyörittänyt kolme koneellista pyykkiä, kaksi tiskikoneellista likaisia astioita, käynyt kaupassa, laittanut ruokaa.
Lisäksi minä olen muutenkin meillä ainoa joka tiskikonetta ja pyykkikonetta pyörittää, ja tiskaa esim. paistinpannut altaasta. Jos miehelle sanoo niin saa odottaa sata vuotta että asia tulee tehtyä.
Jos esim. pyykkikone pysähtyy hän vaan sanoo mulle että "pyykkikone pysähtyi", vaikka olisin tekemässä jotain muuta itse ja mies olisi tyhjänpanttina. Ei voi tyhjentää sitä pyykkikonetta, vaan ne pyykit seisoo siellä niin kauan, että minä ne sieltä tyhjennän. Samoin likaiset astiat hän vaan kippaa tiskialtaaseen, eikä vaivaudu laittamaan pesukoneeseen.
Nytkin olen neljättä päivää ootellut millon herra sais aikaseksi laittaa puhtaan pyykin korista puhtaat vaatteensa vaatekaappiin. Olen huomauttanut asiasta niin läkyttää vaan leukojaan. Valtava vaatevuori pölyyntymässä.

Hermot menee! Eikä tosiaan ollu tommonen mies sillon ku yhteen mentiin..!

No kyllä kyrpii kun miehelle näköjään esim. tiskaus ja pyykinpesu on "näkymätöntä" työtä. Itestään vaan tulee puhtaat astiat ja vaatteet kaappeihin. Mutta auta armias ku liedelle on roiskahtanu sormenpään kokonen kastiketahra joka on unohtunu pyyhkiä!

Yhteistyössä