mies valehtelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mieheni jäi kiinni viestittelystä työkaveri kanssa. Oli väärällä nimellä kännykässä. Nyt mies katoilee ja valehtelee missä on. Tarvii kuulemma aikaa yksi. Kä ajelemassa yksin. Reitti ja aika ei täsmää. Väittää että vain purkaa huonoa oloa tällä naiselle. Ei ole seksiä. En tiennyt edes koko naisen olemassa olosta. Ovat käynet yhdessä syomässäkin. En vaan usko enää miestä. Jotain hämärää siinä on... Tunnusti että on ollut ihastunut tähän naiseen, mutta ei enää.
mies suuttuu mulle ja lähtee ajelemaan. Lomalla pitää käydä töissä ja kestää. Lähtee kuntosalille, ei olekaan siellä... Ikinä ei vastata puhelimeen. Ei kuullut muka, mennyt itsestään äänettömälle, ei oo soinut... Menee toiselle paikkakunnalle ja valehtelee missä on, eikä vastaa puhelimeen.

Pakkaisin tavarani ja lähtisin. Tai jos koti olisi omani, pakkaisin miehen tavarat.

No jos tuon jälkeen on vieä joku jotenkin epäselvää niin huhhuh.

Ala katselemaan kanssa muita vaihtoehtoja jos vieä haluat pariutua. miehesi tekee sitä jo.

Minulla oli melkein vastaavanlainen kokemus n. 10v sitten. Hankin itselleni oman asunnon ja olin muuttamassa pois, niin mies tunnusti vasta silloin, että oli ollut toinen. Lupasi katkaista välit tähän työkaveriin ja sen myös teki. Enää tämä asia ei vaivaa, mutta meni vuosia, kun mietin , että teinkö oikein jäädessäni tähän suhteeseen. Ollaan muuten vieläkin yhdessä ja mies tietää, että enää ei pettäminen onnistu, koska silloin ei enää saa sitä anteeksi. Syy hänen silloiseen pettämiseensä oli hänen mukaansa , että sai huomiota ja hän oli imarreltu tämän työkaverin kiinnostuksesta.

Minulla oli melkein vastaavanlainen kokemus n. 10v sitten. Hankin itselleni oman asunnon ja olin muuttamassa pois, niin mies tunnusti vasta silloin, että oli ollut toinen. Lupasi katkaista välit tähän työkaveriin ja sen myös teki. Enää tämä asia ei vaivaa, mutta meni vuosia, kun mietin , että teinkö oikein jäädessäni tähän suhteeseen. Ollaan muuten vieläkin yhdessä ja mies tietää, että enää ei pettäminen onnistu, koska silloin ei enää saa sitä anteeksi. Syy hänen silloiseen pettämiseensä oli hänen mukaansa , että sai huomiota ja hän oli imarreltu tämän työkaverin kiinnostuksesta.
No teitkö. oikein?
Kumpikaan ei valinnut mitään?
Saako nyt huomiota? Mitä se on?
Kunhan ihmettelen.... ihmisten aikaa.:eek:

Yhteistyössä