Mies valehteli, en voi enää luottaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei ei

Vieras
En ikinä, siis en ikinä olis uskonu että mun mies ikinä kehtaisi tai uskaltaisi tai haluaisi valehdella mulle. Aina on ollu niin rehtiä miestä että en kertakaikkiaan olisi voinu uskoa. Hän on aina, siis AINA korostanut miten ei ikinä ole valehdellut, jättänyt kertomatta mitään eikä ikinä tule tekemäänkään niin. Jos joskus olen uskaltanu epäillä häntä jostain, on hän alkanut raivota, miten häntä ei saa ikinä sanoa valehtelijaksi, koska hän ei ikinä voisi valehdella minule....ja kuinkas kävi....
Sain tietää mitä ihmeellisimpiä juttuja, ja yks minkä tässä kerron järkytti eniten. Hän oli tehnyt facebookiin valenimellä itselleen profiilin. Miksikö? Hän halusi muka nähdä etten itse ole facebookissa, eli yritti kytätä minua, vaikka en ikinä ole ollut siellä enkä tule olemaan. Hällä ei ollut yhtään kaveria sielä ,oli vaan tehnyt sen kytätäkseen jos menisin sinne...? Okei...hullua....

Ja kun sain tietää että hän oli valehdellu niin kysyin vain kerro kaikki, mitä oot valehdellu ja hän kauhistui ettei mitään, tai ettei ainakaan muista jne, odottelin että kertois sen että teki vähä aikaa sitte facebook profiilin, ja vain minua kytätäkseen vaikken ees oo siellä, no hän ei mukamas muisanut tuota, siis häh?
Jos sulta kytyttäis että mitä oot valehdellu ja jos oot valehdellu vain pari kertaa, tietty kertoisit ne, mutta mies ei kertonut mitään joten onkohan hänellä niin paljon valheita ja saliasuuksia ettei viitsi kertoa mitään kun hän ei tiennyt mistä olis jäänyt kiinni, ymmärsikö kukaan?

ei minä sain ite tietää tuon ja kysyin sitten vain että tiedän että olet valehdellu jotain mutta ite hän ei kertonut ja sitten vaan sanoin että jäit kiinni facebookista jne...

No minä ainakin tulisin hulluksi, jos mun pitäis elää sellaisessa suhteessa, jossa valehtelemiseksi määritellään se, ettei kerro ihan kaikkia asioitaan toiselle. Siis kai sitä nyt jotain omaa yksityisyyttäkin saa olla ilman, että on valehtelija?

En jaksa sitä selittää mutta miehen mielestä kaikkia on valehtelua, siis kaikki, että kyllä itselläki ahdistaa jos ei muista kertoa jotain niin heti haukutaan valehtelijaksi.

Minä en ymmärrä, miten mies tarvitsi feikkiprofiilin nähdäkseen oletko Facebookissa? Voihan se omaan profiiliinsakin sisäänkirjautuneena tarkistaa oletko Facebookissa???

[QUOTE="vieras";23923881]Minä en ymmärrä, miten mies tarvitsi feikkiprofiilin nähdäkseen oletko Facebookissa? Voihan se omaan profiiliinsakin sisäänkirjautuneena tarkistaa oletko Facebookissa???[/QUOTE]

Jos ap ois blokannu miehensä, niin uudella profiililla voisi mies käydä vaklaa ap:tä.

ja on tapahtunut outoja, mies poistaa välitystieotja puhelimesta, niitä ei yleensä poistella ellei oo salattavaa näin mies on aina mulle puhunu, sitte ku ite niin teki niin ei se olekaan kauheata, eli nytkin mietin kelle meni viestejä ja mitä, niin sillo yks kerta kattoin ukon puh, ku alko epäilyttää...siitäki mies suuttu että ei ikinä valehtele mulle jne...
mutta nytpä on valehdellu ja jättäny asioita kertomatta...
Taidetaan päätyä pariterapiaan....

ja on tapahtunut outoja, mies poistaa välitystieotja puhelimesta, niitä ei yleensä poistella ellei oo salattavaa näin mies on aina mulle puhunu, sitte ku ite niin teki niin ei se olekaan kauheata, eli nytkin mietin kelle meni viestejä ja mitä, niin sillo yks kerta kattoin ukon puh, ku alko epäilyttää...siitäki mies suuttu että ei ikinä valehtele mulle jne...
mutta nytpä on valehdellu ja jättäny asioita kertomatta...
Taidetaan päätyä pariterapiaan....

Huh miten ahdistavan kuuloista. Teidän kannattaisi nopeasti saada joku tolkku tuohon. Kuulostaa ihan siltä, kun koira jahtaisi omaa häntäänsä...Eli jahtaatte kumpikin toisianne ja yritätte saada "kiinni" jostain määrittelemättömäst tekosesta, mitä kumpikaan ei oikeasti ole tehnyt.....

Minusta toi suuttuminen on merkki siitä, että jotain salattavaa voisikin olla... sen ainakin opin eksäni kohdalla. Ainakin yleensä, jos mieheni heittäs jonkun älyttömyyden mulle, tai minä sille, niin saattasin vaan nauraa, kyllä vois pistää vähän vakavaksikin, mutta en nyt sentään varmaan suuttuisi.

Yhteistyössä