Mies valittaa purkeista vessan kaapissa ja hyllyillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Purnukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Purnukka"

Vieras
Mies valittaa, kun vessan kaapissa ja hyllyillä on liian paljon tavaraa. Siellä on koko perheen hammasharjat- ja tahnat, hiusten ja ihonhoitotuotteita. Ahdasta siellä kyllä on, mutta uskon, että monella naisella on paljon enemmän tavaraa, koska en edes juurikaan meikkaa ja käytän vain yhtä ihovoidetta. Mies saa aina raivarin, kun joku purkki sattuu kaatumaan tai tippumaan ja uhkaa heittää hyllyn pois. Miehellä taitaa olla enemmän purkkeja, koska hän ei raaski heittää pois vanhoja tai melkein tyhjia purkkeja. Lisäksi hän joskus valittaa, että miksi minä en meikkaa useammin. Missä minä niitä meikkejä ja muita ihonhoitotuotteita säilyttäisin? Vaatekaapissakaan ei ole sopivaa tilaa ja muuta omaa säilytyspaikkaa minulla ei ole.

No täältäkö se mielipide ja ratkaisu pitää taas hakea? Jätä se sika. Mies on selvästi narsisti. Potki sitä munille ja heitä ulos talosta. Kuinka se kehtaa! Jollakin muulla ämmällä voisi olla enemmän purnukoita! Eikö se kivesaivo tajua kuinka hyvin sillä on asiat!

Tai sitten vaan etsit uuden paikan niille perkeleen purnukoillesi ja jatkatte elämää ilman tuota täysin turhaa ja yksinkertaisesti ratkaistavissa olevaa ongelmaa jonka aiheuttamiseen sinä yrität vielä hakea oikeutusta internetpalstan taulapäiltä.

Olisiko mahdollista, että teille on molemmille oma hylly ja lapsilla sitten omansa tai yhteinen, jos omaa ei riitä? Näkisi ainakin todellisen tilanteen ja kaataisi omia purkkejaan, kun omalta hyllyltä ottaa.
Tai sitten kaikille voi hommata korit tms. johon omat on mahduttava, jos ei mahdu, niin sitten vasta karsitaan.

Mulla on niin että kaapin toinen puoli on miehen purkeille ja toinen puoli on mun purkeille. Sinne laittaa sen mitä mahtuu.

Meillä oli ennen näin, ja hyvin mahtui, mutta nyt kun on lapsia, mies laskee lasten tarvikkeet minun tarvikkeiksi. Nyt on lisäksi sellainen ongelma, että toinen lapsi saattaa kaataa esim shampoota pullollisen ammeeseen, joten tavarat pitää pitää mieluiten kaapin päällä, ettei lapsi saa niitä käsiinsä.

[QUOTE="Huoh";30811728]No täältäkö se mielipide ja ratkaisu pitää taas hakea? Jätä se sika. Mies on selvästi narsisti. Potki sitä munille ja heitä ulos talosta. Kuinka se kehtaa! Jollakin muulla ämmällä voisi olla enemmän purnukoita! Eikö se kivesaivo tajua kuinka hyvin sillä on asiat!

Tai sitten vaan etsit uuden paikan niille perkeleen purnukoillesi ja jatkatte elämää ilman tuota täysin turhaa ja yksinkertaisesti ratkaistavissa olevaa ongelmaa jonka aiheuttamiseen sinä yrität vielä hakea oikeutusta internetpalstan taulapäiltä.[/QUOTE]

Anteeksi, että pahoitin mielesi, mutta en löytänyt listaa, mistä aiheista tänne ei saa kirjoittaa.

[QUOTE="Purnukka";30811998]Meillä oli ennen näin, ja hyvin mahtui, mutta nyt kun on lapsia, mies laskee lasten tarvikkeet minun tarvikkeiksi. Nyt on lisäksi sellainen ongelma, että toinen lapsi saattaa kaataa esim shampoota pullollisen ammeeseen, joten tavarat pitää pitää mieluiten kaapin päällä, ettei lapsi saa niitä käsiinsä.[/QUOTE]

Meillä kylppärissä on vielä iso kaappi. Jossa on yksi hylly ja 2 koria. Varmaan tarkoitettu likapyykille tms. Siellä on lisää mun kosmetiikkaa yms. tavaraa. Vessan kaapissa on lapsen purnukat.

[QUOTE="Purnukka";30812000]Anteeksi, että pahoitin mielesi, mutta en löytänyt listaa, mistä aiheista tänne ei saa kirjoittaa.[/QUOTE]

Mullekin on vittuiltu jostakin kirjoittamastani asiasta. Mistä vaan ei näköjään voi kirjoittaa.

Meillä ei ollut vessassa mitään säilytystilaa, ei ensimmäistäkään kaappia. Raahasin sinne sitten 5 laatikkoisen lipaston ja siellä on kaikki nykyään. Rumahan se on kuin mikä tuolla vessassa, mutta ei voi mitään. Yläkerrassa on kylppäri ja siellä on yksi pieni peilikaappi johon ei todellakaan mahtuisi kaikki meikit sun muut. Siellä on miehen parranajovälineet ja muutama purnukka joita harvemmin kukaan käyttää.

Olisiko jokin lipastoratkaisu teillekkin hyvä? Kummallinen asunto meilläkin, kun ei kylppärissä tai vessassa ole mitään säilytystilaa, kummastakaan ei löydy edes allaskaappia.

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/categories/departments/bathroom/20802/

RÖNNSKÄR malliston kulmamalli meillä myös lisäksi vessassa, siihen mahtuu tosi paljon koreja :)
Eikä vie kulmassa paljon tilaa

Meillä kanssa kertyy noita purkkeja ja purnukoita todella liian kanssa, kun perheessä on kaksi atoopikkoa joille molemmille on omat (monet) rasvansa ja pesuaineensa. Olen kokenut näppäräksi että näitä kahta varten on omat kannelliset muovilaatikot, mitkä saa helposti nostettua kaapin päälle ja pois. Ei kaadu koko purkkiarsenaali päälle kun avaa kaapin oven... isoimmat litran vetoiset pumppupullot nyt ei näihin laatikoihin mahdu, mutta pienemmät tuubit kyllä.

Olen ehkä uusavuton, mutta aloituksen pointti ei ollut se, että en osaisi kaappia järjestää, vaan halusin vain purkaa ärtymystäni, kun mieheni saa aina raivokohtauksen, kun hän onnistuu keilaamaan purkit nurin, mutta hän ei itse halua tehdä asialle muuta kuin uhkaa heittää hyllyt roskiin. Silloin ei itsellä kyllä kiinnosta alkaa siivoamaan. Kiitos kuitenkin asiallisesti vastanneille! Taidan hankkia jokaiselle omat laatikot, joissa purkit pysyy järjestyksessä. Meillä on huonosti suunniteltu vessa/kylppäri ja sinne ei mahdu enempää kaappeja tai piironkeja.

Meillä on lavuaarin yläpuolella kolmihyllyinen peilikaappi, sinne mahtuu aika hyvin tavaraa. Loput kamat mulla on pesukoneen päällä kahdessa muovilaatikossa. Ja ne, mitä ei ole ihan pakko pitää kylppärissä (kuten vartaloon käytettävät rasvat tms), pidän yöpöydän laatikossa.

Meillä on molemmille omat kylppärit. Paras ratkaisu ikinä. :)
Aplle vinkkinä kuitenkin jotain vaihtoehtoista säilytysjuttua tavaroille ja esim keskustelua mihen kanssa, että miksi ihmeessä raivoaa tollaisesta jutusta. sano että eikö ois kivempi jos vaikka yhdessä funtsittais mitä asialle tekis.

Yhteistyössä