Mies vieraissa, taas

  • Viestiketjun aloittaja Rouva Surumieli
  • Ensimmäinen viesti
Rouva Surumieli
Ja taas se jäi kiinni. Olihan tässä muutama vuosi kuulemma nuhteetonta elämää.. Ja nyt on sitten kesästä asti heilasteltu jonkun yh-mamman kanssa. Mitäpä tehdä kun on yhdessä hankittu kallis talo lainavaroin, autot ja lapset (pieniäkin vielä). Nyt raivoaa minulle kuinka olen niin vaikea, mielenvikainen ja hullu kun käskin lopettaa yhteydenpidon, jotta tilanne rauhoittaa.

Mikä näitä "kunnollisia" perheenisiä vaivaa? Kaikki periaatteessa kunnossa mutta ei pysty elämään itse rakentamansa elämäntavan mukaan.

Mites tästä taas selviää?
 
vierailija
Joutuuko mies elämään kotona puuteessa? Kokee ettei häntä kuulla esimerkiksi kodin päätöksissä? Oletko kysynyt miksi hän pettää? Siis kysynyt ilman ehtoja ja vaatimuksia, sillä lailla, että haluat oikeasti ymmärtää ja kuulla häntä?

Pettämiselle on usein hyvin yksinkertaiset syyt ja usein se johtuu siitä, että pettäjä on alkanut tuntea ettei häntä kuulla tai oteta huomioon jossakin asiassa (usein se on seksi),
 
vierailija
Parisuhteessakin voi tuntea itsensä todella yksinäiseksi. Usein käy niin, että kun lapset on tehty mielenkiinto parisuhteeseen häviää ja keskitytään vain suorittamiseen ja vanhemmuuteen. Sopivassa tilanteessa joku kuuntelee, silittää ja pitää sylissä kun se itsestäänselvä puolisko ei. Nyt on teidän suhteessanne aika käsitellä mitä hän ja sinä haluatte. Kannattaa miettiä että se huuma joka on kaikissa suhteissa hiipuu ja muuttuu arkiseksi mikäli suhteen eteen ei tehdä mitään.
 
vierailija
Muutama vuosi nuhteetonta elämää.. Uskoo ken tahtoo. On uskollisia miehiä ja sitten petttäjiä, noin yleensä. Ota ero ja hanki parempi mies! Laita pettäjä maksamaan kun kerran aiheuttaakin eron...
 
vierailija
Mieleltään aikuinen, kunnollinen ihminen ei petä! Kerran pettäjä, aina pettäjä. Miten joku kehtaa sanoa että syyt pettämiseen ovat petetyssä?! Tässä on kyse moraalikäsityksestä. Jotkut pettävät vain humalassa, mutta silloin on kyseessä päihdeongelma. Monet jäävät pettäjän rinnalle koska se on sillä hetkellä helpompaa. Taloudellisesti yleensä. Ero on aina vaikeaa, mutta vain siten pääset eroon siitä kuristavasta epäluottamuksen aiheuttamasta tunteesta vatsanpohjassa. Pettäjä osaa sitten hädän hetkellä anella ja luvata uskottavasti kuun taivaalta mutta sama peli jatkuu, ennemmin tai myöhemmin. Jos parisuhde ei toimi, silloin keskustellaan. Jos ne eivät siltikään toimi, pitää osata erota! Oli lapsia ja asuntolainoja tai ei. Kun luottamus rikotaan pahimmalla tavalla, sitä ei takaisin saa. Maailma on vapaita ja uskollisia miehiä ja naisia täynnä, ja rakkauden voi löytää aina uudestaan. Mikään ei ole sen arvoista että jää huonoon suhteeseen. Kyllä, kun toinen pettää, ei suhde ole hyvä, vaikka toinen kuinka auttaisi joissakin muissa asioissa. Yhteisesti sovitut avoimet suhteet ovat asia erikseen.
 
vierailija
Ja taas se jäi kiinni. Olihan tässä muutama vuosi kuulemma nuhteetonta elämää.. Ja nyt on sitten kesästä asti heilasteltu jonkun yh-mamman kanssa. Mitäpä tehdä kun on yhdessä hankittu kallis talo lainavaroin, autot ja lapset (pieniäkin vielä). Nyt raivoaa minulle kuinka olen niin vaikea, mielenvikainen ja hullu kun käskin lopettaa yhteydenpidon, jotta tilanne rauhoittaa.

Mikä näitä "kunnollisia" perheenisiä vaivaa? Kaikki periaatteessa kunnossa mutta ei pysty elämään itse rakentamansa elämäntavan mukaan.

Mites tästä taas selviää?
 
Viimeksi muokattu:
Rouva Surumieli
Joutuuko mies elämään kotona puuteessa? Kokee ettei häntä kuulla esimerkiksi kodin päätöksissä? Oletko kysynyt miksi hän pettää? Siis kysynyt ilman ehtoja ja vaatimuksia, sillä lailla, että haluat oikeasti ymmärtää ja kuulla häntä?

Pettämiselle on usein hyvin yksinkertaiset syyt ja usein se johtuu siitä, että pettäjä on alkanut tuntea ettei häntä kuulla tai oteta huomioon jossakin asiassa (usein se on seksi),
Kotona ei ole seksin puutetta kuin hänen puoleltaan... Itse olen se aktiivinen ja aloitteellinen osapuoli ollut aina. Hänellä tämä käyttäytymismalli valitettavasti kai ollut koko aikuisuuden, aiemmissakin suhteissa. Kapinoi jotain vastaan. Liian kiltti ulkoisesti joten halua olla ”bad boy” salaa.. Mutta miksi monen pitää antaa kärsiä.... Ei sovellu parisuhteeseen tuollainen.

Aiemmalla kerralla terapia auttoi. Nyt.. Kuka uskoisi.. On vihamielinen minua kohtaan.
 
Viimeksi muokattu:
Rouva Surumieli
Muutama vuosi nuhteetonta elämää.. Uskoo ken tahtoo. On uskollisia miehiä ja sitten petttäjiä, noin yleensä. Ota ero ja hanki parempi mies! Laita pettäjä maksamaan kun kerran aiheuttaakin eron...
Niinpä... Ei usko ei.

Enkö mihinkään tarvitse uutta miestä. Se ei ole mielessä pätkääkään. Pärjään sitten kyllä ilmankin. Ja erossa minä joudun maksumieheksi.. Hän porskuttaa kohti uutta petollista parisuhdetta..
 
Viimeksi muokattu:
Aho
Viimeksi muokattu:
vierailija
Voimia Sinulle. Lähde pois. Ei hän ole rakkautesi arvoinen. Etkä joudu maksumieheksi ellet halua.
Kiitos! Lähinnä henkisesti lyöty ja siksi maksamaan tästä.. Nyt täällä on itsekäs ja vihainen mies. Ja hyvin murtunut ja surullinen vaimo. Mies aikoo pitää yhteyttä suhteeseensa ja olen mielenvikainen jos kuulemma muuta kuvittelen tai siis vaadin...
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Miehesi tuntuu olevan rakastunut uuteen rakkauden tunteeseen. Ei halua seksiä sinulta koska on niin syvällä uudessa suhteessa, että kokee pettävänsä jos sekstaa kanssasi. On tehnyt erotyötä jo pitkään. Eipä taida olla paljonkaan vaihtoehtoja. Anna mennä ja varaudu että tulee ruinaamaan takaisin. Ihminen ei osaa arvostaa sitä mitä omistaa ennen kuin se otetaan pois. Et taida pystyä sanomaan edes että meillähän oli kaikki hyvin.
 
vierailija
Kotona ei ole seksin puutetta kuin hänen puoleltaan... Itse olen se aktiivinen ja aloitteellinen osapuoli ollut aina. Hänellä tämä käyttäytymismalli valitettavasti kai ollut koko aikuisuuden, aiemmissakin suhteissa. Kapinoi jotain vastaan. Liian kiltti ulkoisesti joten halua olla ”bad boy” salaa.. Mutta miksi monen pitää antaa kärsiä.... Ei sovellu parisuhteeseen tuollainen.

Aiemmalla kerralla terapia auttoi. Nyt.. Kuka uskoisi.. On vihamielinen minua kohtaan.
Kumma juttu.

Ehkä hän on luoteeltaan sellainen, että kaipaa uuden suhteen viehätystä. kannattaisi ehkä itse miettiä että jaksaako sitä sitten loppuelämän ajan vai onko parempi laittaa pillit pussiin. Parisuhteitakin voi olla monenlaisia, ei se ole niin sanottu, että parisuhteissa täytyisi aina olla yksiavoinen, mutta pettäminen kyllä aina on pettämistä, vieraissa käynninkin tulisi siis olla luvallista.
 
Viimeksi muokattu:
Rouva_surumieli
Kumma juttu.

Ehkä hän on luoteeltaan sellainen, että kaipaa uuden suhteen viehätystä. kannattaisi ehkä itse miettiä että jaksaako sitä sitten loppuelämän ajan vai onko parempi laittaa pillit pussiin. Parisuhteitakin voi olla monenlaisia, ei se ole niin sanottu, että parisuhteissa täytyisi aina olla yksiavoinen, mutta pettäminen kyllä aina on pettämistä, vieraissa käynninkin tulisi siis olla luvallista.
Näin se näyttää olevan. Hakee jännitystä ja alun huumaa. Myönsi itsekin. Onhan se helppoa mutta pidemmät suhteet eivät onnistu.

Hoitakoot sitten eron ja jutut. Saa vapautensa kyllä. En minä häntä kaipaamaan jään ja minulla ka pienentyvällä perheelläni on kaikki hyvin oj nyt. En kaipaa uutta ja viehätystä nyt. Arjen sujuvuus ja rakkautta piisaa muilla perheenjäsenillä.
 
Viimeksi muokattu:
näytä kyntes
"Hoitakoon sitten eron ja jutut"
Nouse nyt sieltä lamaannuksesta ja pidä myös huoli, ettei sinua taas höynäytetä. Mies on vastuuton ja tunteiden vietävissä, varsinainen tuuliviiri. Tuossa ei hyssyttely auta, vaan voimaantuminen, terve itsekkyys ja vahva tahto. Näytä kyntesi ja anna takaisin, älä jää surumonttuun masentumaan.
 
vierailija
Itseänikin on petetty ja minä luulin olevani kunnon parisuhteessa - oli luottamusta, vapautta, rahaa, rakkautta ja seksiä. Niin vei toinen nainen miehen mukanaan, rikkoi perheen ja suhteen. Uusi suhde ei sitten kestänytkään - jäi vain rikotut sydämet ja rikottu perhe. Uusia naisia on tullut ja mennyt - uskon tuohon hetken huumaan - ja sitten, kun niissäkin arki koittaa, suhde ei sitten kestäkään. No miehet on miehiä - suurin osa markkinoilla hakee kertasuoritusta - aivan kuin naisetkin nykyään. Sitä minä ihmettelen eniten, että kuinka te kanssasisaret voitte tehdä toisillenne tätä. Enää ei ole mikään pyhää - ennen toisen aviomies jätettiin rauhaan, kun vapaitakin miehiä on markkinoilla. Nyt tuntuu, että aviomiehet ovat kysytyimpiä - ihan sama vaikka miehellä on aviovaimo ja lapset eikä aiettakaan erota - paitsi turhissa lupauksissa. Kaikilla on vain oma napa lähinnä - seurauksista viis, kunhan vain itsellä on hetki hyvä olla. Käykääpä tinderiläiskansa katsomassa, kuinka monella on loppuviimeksi vaimo ja perhe tai mies ja perhe. Nämä on nykyään melko helppo tarkistaa.
 
Rouva Surumieli
"Hoitakoon sitten eron ja jutut"
Nouse nyt sieltä lamaannuksesta ja pidä myös huoli, ettei sinua taas höynäytetä. Mies on vastuuton ja tunteiden vietävissä, varsinainen tuuliviiri. Tuossa ei hyssyttely auta, vaan voimaantuminen, terve itsekkyys ja vahva tahto. Näytä kyntesi ja anna takaisin, älä jää surumonttuun masentumaan.
Kiitos! Siis hän saa hoitaa paperit. Ottaa selville.. tehdä jotain asian eteen, muutakin kuin kiukuta minulle! On niin nössö ettei saa hoidetuksi kun olen tähän asti kaikki raha-asiat, vakuutukset, terveysasiat, koulut, verot hoitanut. Pidän oman puoleni kyllä mutten ala selvittelemään yhtään mitään hänelle.. Hänhän sanoi jopa mulle että minun pitäisi kysyä pankista saako hän lainaa, jolla lunastaa minut ulos... herrajumala! Nelikymppinen mies!! Kyselkööt ihan itse.

Olen saanut voimaa ystävistäni sekä ihanista lapsistani! ❤❤❤ Ja työt pitää arjen kiireisenä.
 
Viimeksi muokattu:
Rouva Surumieli
Itseänikin on petetty ja minä luulin olevani kunnon parisuhteessa - oli luottamusta, vapautta, rahaa, rakkautta ja seksiä. Niin vei toinen nainen miehen mukanaan, rikkoi perheen ja suhteen. Uusi suhde ei sitten kestänytkään - jäi vain rikotut sydämet ja rikottu perhe. Uusia naisia on tullut ja mennyt - uskon tuohon hetken huumaan - ja sitten, kun niissäkin arki koittaa, suhde ei sitten kestäkään. No miehet on miehiä - suurin osa markkinoilla hakee kertasuoritusta - aivan kuin naisetkin nykyään. Sitä minä ihmettelen eniten, että kuinka te kanssasisaret voitte tehdä toisillenne tätä. Enää ei ole mikään pyhää - ennen toisen aviomies jätettiin rauhaan, kun vapaitakin miehiä on markkinoilla. Nyt tuntuu, että aviomiehet ovat kysytyimpiä - ihan sama vaikka miehellä on aviovaimo ja lapset eikä aiettakaan erota - paitsi turhissa lupauksissa. Kaikilla on vain oma napa lähinnä - seurauksista viis, kunhan vain itsellä on hetki hyvä olla. Käykääpä tinderiläiskansa katsomassa, kuinka monella on loppuviimeksi vaimo ja perhe tai mies ja perhe. Nämä on nykyään melko helppo tarkistaa.
Venäläinen yh-mamma kaipaa elättäjää.. ei siinä haittaa jos on vaimo ja lapset..

Voimia sinullekin! Onneksi itse ei tarvitse leikkiä toisten suhteilla. Ja ei tässä tarvitse miestä! Pääsee helpommalla.
 
Viimeksi muokattu:
Rouva surumieli
Joululahjatoivomus: Naiset JÄTTÄKÄÄ toisten naisten aviomiehet rauhaan, luulisi, että teille riittää sinkkujakin. Toisen miehen kanssa vehtaajat, HÄVETKÄÄ!
Eipä auttanut edes sanoa tälle naiselle. Jatkoi kaikilla tavoin miehen pommittamista ja yrittää tunkea paikalleni minun talooni.. ei tule onnistumaan! Tästä en lähde minä, minä voitan yhden ryssän mennen tullen.

Onneksi on mahtavia ystäviä tukemassa ja huolehtimassa. ❤❤❤❤ Siinä voimaantuloa kummasti kun jakaa tämän tuskan. ❤ Pyytävät luokseen, tulevat käymään, tuovat ruokaa! ❤
 
Viimeksi muokattu:
Rouva Surumieli
Mitään ei tämä unelmamies ole hoitanut. Jätti tämän yh-ryssän ennen joulua kuulemma ja täällä uhoaa lähtevänsä mutta mitään ei tee... Onneksi itse olen vähän hoidellut asioita jo eteenpäin, miehen selän takana tietenkin...

Onneksi selvisi mikä vätys hän on miehenä! Naurettava! Ja joku reppana yh uskoo hänen tarinansa.... Olkaa nyt naiset vähän epäluuloisempia.. Jos se on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole totta!

Kohti parempaa ja rehellisempää elämää! ☺
 

Yhteistyössä