A
"ahdistaa"
Vieras
eilen siis selvisi että mies on viestitellyt pe-la yönä yhden naisen kanssa. Kysyin mieheltä että onko viestitellyt niin vastas pitkän aikaa että ei ole, aikani kysyin ja se ukko valehteli niin sanoin että katos nyt puhelimestas että ihan varmaan oot. No sit kun se myönsi lähettäneensä nii ei kertonut mitä ovat viestitelleet, sanoi vaan että ei ole vaarallista. Ja tää ämmä on kai hiukan ihastunu mun mieheen. Tätä kesti taas sen puolen tuntia että jankutin samaa asiaa ja sain aina sen saman vastauksen. Miehen äiti soitti mulle sitte ja puhuin sen kans reilun vartin ja sillä välillä mies mietti kovasti jotain ja kysyin taas puhelun jälkeen että mitä on viestitelly sen ämmän kanssa nii sitte sano että olivat työasioita puhuneet baarissa ja sit myöhemmin se ämmä oli lähettäny viestiä että kiitos hyvästä seurasta ja et hän lähti kotiin. Mies oli siihen vastannu kiitos samoin. Millä tosta viestistä voi saada sen käsityksen et se ämmä on ihastunu.? Ja miks tää mun ukkoni alko itkee sen jälkeen ku oli näät viestit kertonu? Vähän on sekavaa tekstiä mut niin on mun mielikin...