Mies viihteellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hazel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hazel

Vieras
Onkos jonkun muun mies viihteellä tällä hetkellä? Täällä istuu yksi yksinäinen illan viettäjä. Laitoin tytön nukkumaan noin tunti sitten ja nyt katselen selviytyjiä. Uneton yö taas edessä, kun en osaa oikein nukkua kun odottelen miestä kotiin.

On siis kuitenkin tuttu tunne mulle... valitettavasti...

Meillä vielä pieni riita puhelimitse, niin vähän pelottaa, että mitä on edessä kun isäntä kotiutuu... Toisaalta kyllä ihana olla rauhassa kotona, yksin nauttien elämän pienistä ihanuuksista kuten kynttilänvalosta. =)

en ikinä ole käsittänyt että perheelliset ihmiset juoksee yksin kuppiloissa.
enkä tule ikinä käsittään eikä mun tarviikkaan sitä käsittää sillä se ei ole mielestäni oikein.

mikä ihmeen hinku sinne on mennä yksin ilman puolisoa?

Alkuperäinen kirjoittaja voi voi sentään:
enkä tule ikinä käsittään eikä mun tarviikkaan sitä käsittää sillä se ei ole mielestäni oikein.

Mun mies ainakin tapaa kavereitaan, lähtivät keilaamaan. Miksi en soisi puolisolleni iloa tavata kavereitaan?

eipä se välillä minunkaan järkeen mahdu, että mikä siellä baarissa niin viehättää. Mutta itsepä olen osani valinnut, joten eipä tässä auta valittaa, vaikka mieli tekisikin. :) Vaikka täytyy myöntää että välillä on käynyt mielessä, että olisko meidän kuitenkin tytön kanssa parempi kahdestaan... Illan synkkiä ajatuksia...

Miksi joka paikkaan pitäisi ottaa puoliso mukaan? Mua ei todennäköisesti edes päästettäis sinne saunailtaan :headwall: Enkä kyllä meniskään ;)

Jep en kässää mäkään mutta me ollaankin tälläisiä, paita ja perse kuulemma.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:

Miksi joka paikkaan pitäisi ottaa puoliso mukaan? Mua ei todennäköisesti edes päästettäis sinne saunailtaan :headwall: Enkä kyllä meniskään ;)

misäs kohti tos lukee et puoliso pitäs ottaa joka paikkaan mukaan?

Mun puolesta tuo sais joskus johonkin mennäkkin, mut ei kuulemma huvita...tai on se kaks kertaa ollut 1,5 vuoden aikana yksin, ekalla kertaa sammu ennen kun pääsi ees baariin, tokalla kerralla tui kahden aikaan kotiin kun oli ihan seis :D

On se ihana huomata, että oikeasti on sellaisiakin miehiä, jotka pysyvät mielummin kotona perheensä parissa. Hyvää jatkoa kaikille, taidan itse mennä jo nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:

misäs kohti tos lukee et puoliso pitäs ottaa joka paikkaan mukaan?

No silleen mä sen käsitin. Pyydän vilpittömästi anteeksi, jos en ymmärtänyt pointtiasi . Mutta siis jos ei mene "yksin ilman puolisoa", niin menee joko puolison kanssa tai ei mene ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Hazel:
On se ihana huomata, että oikeasti on sellaisiakin miehiä, jotka pysyvät mielummin kotona perheensä parissa. Hyvää jatkoa kaikille, taidan itse mennä jo nukkumaan.

Varmasti näin on, mutta... Meillä ei edes lapset tiedä isän olevan pois, koska he nukahtivan ennen isän lähtöä ja toisekseen minulle se on aivan sama onko mies kotona vai ei! Kun on kotona, niin käy aina niin aikaisin nukkumaan, ettei hänestä minulle ole mitään iloa kuitenkaan :saint:

Miksi pitäisi mennä puolison kanssa?
Meillä käy pari kertaa vuodessa ( hui kauhistus sentään!) ja itse en käy koskaan baareissa, koska ei kiinnosta. Sittenkö pitäisi kieltää miestäkin menemästä?
Ja yhtä lailla tähän voisi sanoa, että en ymmärrä sitä kun perheelliset miehet käy harrastuksissa, kavereilla tai yhtään missään. Kyllä pitäisi olla kotona 24/7 tai ainakin AINA töiden jälkeen.

meillä on taas vähän toisinpäin, että minä menen aikaisin nukkumaan, koska taas aamulla herään lapsen kanssa... Ehkä siksi mies miettiikin, että hänellä on "oikeus" lähteä jonnekin missä ihmiset on vähän myöhempään hereillä... Minä taasen en voi sanoa, että tyttö ei tiedä isin poissaolosta, koska kyseli isiä ennen nukkumaan menoaan... Oli kuulemma ikävä. Koskee äidin sydämeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miksi pitäisi mennä puolison kanssa?
Meillä käy pari kertaa vuodessa ( hui kauhistus sentään!) ja itse en käy koskaan baareissa, koska ei kiinnosta. Sittenkö pitäisi kieltää miestäkin menemästä?
Ja yhtä lailla tähän voisi sanoa, että en ymmärrä sitä kun perheelliset miehet käy harrastuksissa, kavereilla tai yhtään missään. Kyllä pitäisi olla kotona 24/7 tai ainakin AINA töiden jälkeen.

Mun mielestä tässä on kyse siitä missä kulkee raja: ap:lla selvästi miehensä kanssa on näitä miehen menoja ongelmaksi asti, mikäli rivienvälistä oikein luin. Ei pidä mennä yhdessä väkipakolla jos sen luonteisia ei ole, mutta ei niinkään että toinen yksin kulkee tai molemmat niin paljon että se aiheuttaa murhetta jo parisuhteen toiselle osapuolelle. Kultainen keskitie..

meillä on taas vähän toisinpäin, että minä menen aikaisin nukkumaan, koska taas aamulla herään lapsen kanssa... Ehkä siksi mies miettiikin, että hänellä on "oikeus" lähteä jonnekin missä ihmiset on vähän myöhempään hereillä... Minä taasen en voi sanoa, että tyttö ei tiedä isin poissaolosta, koska kyseli isiä ennen nukkumaan menoaan... Oli kuulemma ikävä. Koskee äidin sydämeen.

Eihän se lapsi aina voi olla isin ja äidin kanssa! Se menee jo sairaalloiseksi. Ja kyllä meilläkin lapsi sanoo joskus päivisin, että isiä on ikävä mutta töissä on vaan käytävä. Sitä paitsi, mihin aikaan teidän lapsi oikein menee vasta nukkumaan?

Lapsi menee nukkumaan arki-iltaisin kahdeksan aikaan ja viikonloppuisin noin yhdeksältä. On huomattu meidän lapselle sopivaksi nukkumaan menoajaksi.

Mutta kuten NeitiNasu huomautti, niin hän oli lukenut aivan oikein rivien välistä, että meidän perheellä nuita menoja alkaa olemaan jo vähän liikaa. TIEDÄN, että voisin tehdä itse asialle jotain, joten en halua mitään moralisointeja.

Eikä meidän perheessäkään lapsi ole AINA isin tai äidin kanssa, mutta valitettavasti meidän kohdalla on esimerkiksi käynyt toteen se tosiasia, että meillä on "käytössä" vain yksi isovanhempi. Muut ovat jo isomman herran huomissa. Eli sitä hoitopaikkaa ei ole aina niin helppo hommata.

Ne, ketkä eivät tilannetta ymmärrä, niin sille en voi mitään, halusin kuitenkin vaan vähän mieltäni keventää.

KIITOS NEITI NASU!!!!

Lapsi menee nukkumaan arki-iltaisin kahdeksan aikaan ja viikonloppuisin noin yhdeksältä. On huomattu meidän lapselle sopivaksi nukkumaan menoajaksi.

Mutta kuten NeitiNasu huomautti, niin hän oli lukenut aivan oikein rivien välistä, että meidän perheellä nuita menoja alkaa olemaan jo vähän liikaa. TIEDÄN, että voisin tehdä itse asialle jotain, joten en halua mitään moralisointeja.

Eikä meidän perheessäkään lapsi ole AINA isin tai äidin kanssa, mutta valitettavasti meidän kohdalla on esimerkiksi käynyt toteen se tosiasia, että meillä on "käytössä" vain yksi isovanhempi. Muut ovat jo isomman herran huomissa. Eli sitä hoitopaikkaa ei ole aina niin helppo hommata.

Ne, ketkä eivät tilannetta ymmärrä, niin sille en voi mitään, halusin kuitenkin vaan vähän mieltäni keventää.

KIITOS NEITI NASU!!!!

Eipä mitään. Mullakin on joskus ollut mies, joka yksin kulki. Ja minä yksin kuljin myös. Ongelmaksi asti.

Yhteistyössä