Mies viikonlopun vietossa muualla-->kertoi polttaneensa pilveä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa:'(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa:'(

Vieras
Siis ei oo totta. Mies lähti viikonlopun viettoon toiseen kaupunkiin sukulaisen luokse. Ja äskön soitti mulle,ja mainitsi puhelimessa että on polttanut siellä pilvee. Tiedän ettei se oo vahva huume,mut kuitenki mul nyt kauhee olo. Oon luottanu miehee aiemmin,ja nyt tuntu et viimesetki luottamuksen rippeet hävis... Itkettää. Miten mies voi tehdä tän mulle, kun tietää mun kannan niille. Ja se on ehdoton ei! Pelottaa kauheesti,et nyt ku se on vetässy kerran pilvee ni kynnys siihen on pienempi. Ja aiemmin ei edes ole polttanut tupakkaa:(.

Jos enää pystyn jatkaa tätä suhdetta, niin en ikinä enää uskalla päästää sitä mihkää kavereidensa kanssa saatika tolle kyseiselle sukulaiselle:(.

Pelottaa tulevaisuus. Itkettää.

Hengitä syvään =)
Ei se kokeilu kaada maailmaa, lukasepas uusi eu-tutkimus aiheesta, missä todetaan että on vähemmän haitallisempaa kuin alkoholi =)
Nyt teidän täytyy vaan puhua ja puhua..kerro miehellesi kantasi asiasta..ei se tee miehestäsi narkkaria vaikka olisi kokeillu, eikä tarkoita sitä että nyt se joutuu joka ilta hoosaamaan..

Kurja tilanne, tosiaan. Minäkään en hyväksy huumeita missään muodossa. Mutta jotenkin tuosta sinun kirjoituksesta särähti korvaan "...en ikinä enää uskalla päästää sitä mihinkään kavereidensa kanssa..." Ethän sinä voi pitää puolisoasi vankina. Kyllä parisuhteessa pitää luottamuksen pelata niin, ettei toiselta tarvitse lupaa anoa. Lapsille vanhemmat voi sanoa, että et pääse sinne ja sinne, mutta ei puolisolle voi sanoa niin. Voi toki kertoa mielipiteensä, ettei haluaisi toisen menevän, mutta mun mielestä ei ole oikein, jos toinen päättää asiat toisen puolesta.

ymmärrän että harmittaa. Mä en kyllä luottamuksesta alkais tossa vaiheessa surra, koska miehesi nimenomaa kerto sulle, vaikka olis hyvin voinu salata asian. Sano vaan asiallisesti että sulla on vahva kanta asiaan ja toivot ettei mies enää vedä pilveä koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Hengitä syvään =)
Ei se kokeilu kaada maailmaa, lukasepas uusi eu-tutkimus aiheesta, missä todetaan että on vähemmän haitallisempaa kuin alkoholi =)
Nyt teidän täytyy vaan puhua ja puhua..kerro miehellesi kantasi asiasta..ei se tee miehestäsi narkkaria vaikka olisi kokeillu, eikä tarkoita sitä että nyt se joutuu joka ilta hoosaamaan..

Mut tiiän etten voi enää luottaa siihen ikinä enää samalla lailla. Tuun jatkossa pelkäämään sen "rillutteluun" lähtemistä. Tiiän ettei keskusteluista sen kanssa tuu mitää, kiivastuu heti jos olen eri mieltä.
Ja vaikka pilvestä ois tehty tutkimuksia jossa se todetaan terveelliseks,ni en hyväksy sitä. Laiton on laiton, ja huume on huume! Ja se tietää mun kantani asiasta, juteltii joku aika sitten asiasta viimeks, ku kerroin et kaverin sisko on koulussa moiseen,ja mieski tyrmäs asian ihan täysin.
:(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ymmärrän että harmittaa. Mä en kyllä luottamuksesta alkais tossa vaiheessa surra, koska miehesi nimenomaa kerto sulle, vaikka olis hyvin voinu salata asian. Sano vaan asiallisesti että sulla on vahva kanta asiaan ja toivot ettei mies enää vedä pilveä koskaan.

nojoo, tiedän ettei olis ikinä kertonu jos ei olis ollu helvetin kännissä ja pilvessä, sen äänestäki kuuli et se on ny iha sekasin:(.

no ei kai se sentään terveellistä ole..kaikki päihteet on pahasta liikaa käytettynä =)
ja tosiaan se olisi voinut salata asian sulta :/ mutta avoimesti myönsi, nyt sun täytyy vielä kerran kertoa sun kanta asiaan ja painottaa ettet hyväksy, miehesi itse aikuisena tekee valinnan.
Ja et sä tosiaan voi aikuista ihmistä kieltää menemästä, ei taitaisi pitemmän päälle oikein toimia :/

Alkuperäinen kirjoittaja pia:
no ei kai se sentään terveellistä ole..kaikki päihteet on pahasta liikaa käytettynä =)
ja tosiaan se olisi voinut salata asian sulta :/ mutta avoimesti myönsi, nyt sun täytyy vielä kerran kertoa sun kanta asiaan ja painottaa ettet hyväksy, miehesi itse aikuisena tekee valinnan.
Ja et sä tosiaan voi aikuista ihmistä kieltää menemästä, ei taitaisi pitemmän päälle oikein toimia :/

jos lukisit mun ap viestin uudelleen, en ainakaan omasta mielestäni missään kohtaa kirjoita etten päästä lähtee mihkään, VAAN EN USKALLA PÄÄSTÄÄ... Mielestäni kaks eri asiaa. Ja todellaki tarkoitin tolla,etten oi estääkkää,mut pelko tulee oleen kokoajan mukana missä se liikkuukin..

Kaikki sympatia sinne, itse olen painiskellut aikoinaan saman asian parissa; mies kokeili kannabista minulta "salaa". Meillä asiat vaan päättyi sairaalareissuun, että ei se kokeilu aina ole niin viatonta mitä kaikki väittää. Ihan samalla tavalla kuin viinakaan ei sovi kaikille, niin ei sovi tuokaan. Mies oli viikon aivan pihalla ja sekaisin (mm. sormien motoriikka kärsi ja kropan muutenkin, oli todella hermostunut ja levoton, jne.) tuon kokeilun jälkeen, joten tietysti voi miettiä oliko piipussa ihan pelkästään kannabista vai ei.

Meillä tuohon tapahtumaan liittyi muutakin luottamuksen menetystä, mutta minullekin jäi todella ontto olo sen takia, että olemme aiemmin aiheesta keskustelleet ja päätyneet siihen ettei tuollaisten aineiden kokeilussa ole mitään järkeä (ja minä sentään aiemmin olen ollut se joka on miettinyt että entäs jos kerran kokeilisi...).

No mutta, keskustelua keskustelua keskustelua. Minun mielestä parisuhteeseen ei kuulu selän takana asioiden tekeminen muttei myöskään se, että pitää pelätä mitä toinen tekee. Voihan hyvin olla että polttelu ei ollutkaan niin ihmeellistä miehesi mielestä ja jättää kokeilun ihan tuohon yhteen kertaan.

Älä hyvä ap jaksa noin pienestä asiasta olla vauhkona. Mies sentään kertoi asiasta sinulle. Olisi aika eri asia, jos olisi käyttänyt heroiinia tai jotain muuta vahvempaa...

Yhteistyössä