Miesnäkökulmaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fatty1978
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

fatty1978

Uusi jäsen
06.09.2009
4
0
1
Täytyy kyllä ihmetellä miksi kaikki nämä lapsen saamista / pieniä lapsia käsittelevät foorumit pursuavat vain ja ainoastaan naisnäkökulmaa. No joo: johtunee siitä, että kaikki keskustelijat näyttävät olevan naisia.

Tällä aihealueella ei kuitenkaan löytynyt yhtäkään kirjoitusta jossa olisi edes sivulauseessa mainittu 'isä'. Yhdessä kirjoituksessa oli mainittu 'mies'. Jo pelkästään otsikoita katsellessa en kyllä sinänsä ihmettele. Siis mitä ihmettä? Mitä väliä sillä on syntyykö se mukula tammi- vai huhtikuussa?

No joka tapauksessa sitä toista näkökulmaa aiheeseen voi tarkastella Kyllä isä osaa -blogissani: http://puodit.net/blog

Miesnäkökulmaa saisi mun puolelta tulla ihan joka tuutista enemmän. Olisipa loistavaa, jos täällä kirjoittelisi enemmän miehiä!

Mutta muuten en kyllä ihan ymmärrä tuota asennettasi. Mä puhun täällä omasta kokemuksestani ja mieheni saa puhua omastaan tällä tai ihan millä foorumilla vain haluaa. En laita sanoja hänen suuhunsa ja enkä puhu hänen puolestaan -se ei ole paitsi reilua ei myöskään kunnioittavaa.

Koska tämä on raskauteen keskittynyt palsta, en puhu myöskään suhteemme joka kiemurasta tällä foorumilla. Vielä lisänä: jos puhun tulevan lapseni isästä jossakin yhteydessä, puhun miehestäni.

Joten miten ihmeessä haluaisit meidän täällä kirjoittelevien naisten tuovan keskusteluun MIESnäkökulmaa?

Mä soisin tosi mielelläni, että täällä kirjoittelisi vaikka yhtä paljon miehiä kuin naisiakin -oman miehenikin näkisin mielelläni kirjoitttelemassa täällä..

Yhteistyössä