M Maajussi Vieras 16.02.2006 #1 Löytyykö maalaismiestä joka haluais sextaileen komean,kookkaan maajussin kans?
M Maajussi Vieras 16.02.2006 #3 Pohjanmaalla asustelen...Mul kiinteä,lihaksikas vartalo. Ikäni ruumiillista työtä tehnyt... Pyöreä pylly ja kookas käyttämätön kalu...Millanen sä ?
Pohjanmaalla asustelen...Mul kiinteä,lihaksikas vartalo. Ikäni ruumiillista työtä tehnyt... Pyöreä pylly ja kookas käyttämätön kalu...Millanen sä ?
I Imuri Vieras 16.02.2006 #4 Suhteellisen normaalikokoinen kaikin puolin.Minkä ikänen olet?Ei se paha voi olla.
I Imuri Vieras 16.02.2006 #6 Kerro mihin tulen,niin näytän livenä miten hyvän hoidon kalullesi annan.
N nainen Vieras 17.02.2006 #8 Tää ei tietenkään mulle kuulu, mutta kaksi auraa kyntää paremmin kuin yksi..
E emäntä Vieras 17.02.2006 #9 Ei tod. kuulu Varsinkaan jos oot pihalla maajussien touhuista. Mut mihis se kyntäjä katosi... p****le...
Ei tod. kuulu Varsinkaan jos oot pihalla maajussien touhuista. Mut mihis se kyntäjä katosi... p****le...
E emäntä Vieras 18.02.2006 #12 No minähän se olen yhtä rohkia! Halkaisetko tuuhean partani? Turpeat häpyhuulet odotta lipaisijaa.... lurrpss!
No minähän se olen yhtä rohkia! Halkaisetko tuuhean partani? Turpeat häpyhuulet odotta lipaisijaa.... lurrpss!
E emäntä Vieras 21.02.2006 #14 Minäkin niin suuhoitoa kaipaisin vaikka nainen olenkin... ( *inisee kiimassa*)
H Hoitaja Vieras 21.02.2006 #17 Naisten hoitajahan minä olen.Pusumies!Minkä ikäinen ja kokoinen emäntä tarvitsisi hoitsua?