T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miks sillon pitää sammuttaa kone?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miks sillon pitää sammuttaa kone?![]()
Jos mies on kytköksissä siihen koneeseen eikä sammu ennen kun koneen sammuttaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miks sillon pitää sammuttaa kone?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miks sillon pitää sammuttaa kone?![]()
Jos mies on kytköksissä siihen koneeseen eikä sammu ennen kun koneen sammuttaa?![]()
Eihän kukaan mies voi olla niin julmaTai mikä pahinta, vaatii rouvaa seurustelemaan ihan irl ennen nukkumaan käyntiä?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:näillä oli muistaaksen tietsikka makkaris, joskus aiemmin sanonu
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Eihän kukaan mies voi olla niin julmaTai mikä pahinta, vaatii rouvaa seurustelemaan ihan irl ennen nukkumaan käyntiä?
![]()
:'(
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:![]()
![]()
Voi teitä naikkosia
![]()
![]()
![]()
Olipa ihana heti aamulla katsella hassuja kommenttejanne, sainpa jo päivän ekat hörönaurut![]()
.
Meillä tosiaan on kone nyt makkarissa että saan makuulta nettailla. Ja mies on sen verran herkkäuninen ettei tod saa nukuttua jos kone hurisee ja mä näpyttelen vieressä.
Ja kyllä se äijänretale kehtasi vielä vaatia hetkeksi juttuseuraa ja rassutustakin vielä |O |O |O
Mä olen nyt vakavasti miettimässä että pitäiskö jättää tuollainen sika!!!