Miestä v'tuttaa kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mä "saan" nukkua vauvan kanssa aamulla pitkään ja sillä itellään univajetta viikolla.
Piti eilen v'ttuilla kun hommia jää tekemättä kun mä vaan nukun vauvan kanssa pitkään...prkle että suutuin. Vihdoinkin kun vauva antaa nukkua aamuisin, ni aikoinaan sovittiin että se nukkuminen ja jaksaminen ON tärkeetä, muu voi odottaa...mä olin ihan romahduksen partaalla loppuraskaudessa kun en saanu nukuttua (ei vaan nukuttanu mutta olin ihan poikki, raskaus vielä yliaikainen) ja sitten yösyötöt ja synnytyksestä toipuminen...nyt oon tosiaan vedelly vaikka kahteentoista jos vauvakin nukkuu (aamusyötön jälkeen) mutta näköään tää ärsyttää miestä.

Varmaan joo hyvä juttu jos kumpikin on univajeinen...miehen annan nukkua päikkärit ja viikonloppuisin että saa tasattua ja viikolla öisin hoidin minä vaipat ja syötöt (pullo).

Vieläkin v'tuttaa, tänä aamuna nousin kun mies lähti töihin ja nyt vauva nukkuu ja mä alan kohta tekee ne miestä ärsyttävät kotityöt - lajitella postit ja mainokset keräyslaatikkoon...

On sulla ihana mies, miksei se ukkos tehnyt hommia jos kerta ärsyttää. Meillä miehellä meni prput isomman leluihin ja niin kiltisti keräsi kun huomasi etten tosiaan vauvalta niin vaan ehi.

ja tuotahan jatkuu, vaikka kumpikin olisi töissä. Meillä ainakin. Aina on jompi kumpi väsynyt! Pienten lasten kanssa elämä vaan on tätä. Univajetta riittää useampi vuosi. Ei ole herkkua! Pitäsi lopettaa se toisten syyttely ja yrittää nukkua silloin kun se on mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ja tuotahan jatkuu, vaikka kumpikin olisi töissä. Meillä ainakin. Aina on jompi kumpi väsynyt! Pienten lasten kanssa elämä vaan on tätä. Univajetta riittää useampi vuosi. Ei ole herkkua! Pitäsi lopettaa se toisten syyttely ja yrittää nukkua silloin kun se on mahdollista.

just näin.helpottaa ,kun mukulat kasvaa.elämätä se on ,ei enempätä.kovasti vaan jaksamista sinnekin sinulle.

Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:

just näin.helpottaa ,kun mukulat kasvaa.elämätä se on ,ei enempätä.kovasti vaan jaksamista sinnekin sinulle.

niin. Kannattaa tehdä vaan sen verran kuin jaksaa, jos mies ei sitä ymmärrä, niin sitten mies kannattaa jättää vaikka viikonlopuksi yksin tekemään kaikki ja hoitamaan lapsen. Voi muuttua ajatusmaailma.

Yhteistyössä