Miestä kovemmilla otteilla?!

  • Viestiketjun aloittaja Helinä
  • Ensimmäinen viesti
Margaret Mead
Annastiinan tekniikka kerätä toisella kädellä löysät pois on varmaan toimiva. Eräässä piiskauslehden lukijakirjeessä naiskirjoittaja kirjoitti kiristävänsä pehmeällä nauhalla pallien juuresta, jolloin ne tulivat tyrkylle hänen mielestään juuri sopivasti. Tässä ei varmaan ole mitään vaarallista, kunhan ei sidota liian tiukalle. Sama nainen käytti pallipiiskana tavallista muoviviivotinta. Se varmaan voi annostella piiskaa palleille aika tuntuvasti ilman mitään vahingoittamisvaaraa.
 
Tyttönen
Olis oikeasti kiva tietää mitä mies kestää? Musta tuntuu että munien kipua vaan liiotellaan. Ite oon pari kertaa antanu kunnolla kenkää munille eikä se nyt niin kauhean kipeen näköstä ole ollu.
 
Make
Tyttönen,

Millaisessa tilanteessa olet antanut kenkää munille? Jos kyseessä ei ole yhdessä sovittu "leikki", niin teko on henkisestikin hyvin loukkaava ja hävettävä. Tällaisessa tilanteessa varmasti mies yrittää viimeiseen asti olla näyttämättä kokemaansa kipua sinulle.

Ja voihan olla ettei sun potku ole osunut. Onhan ne kivekset yleensä aika pienet :)
Toiseksi jos on kännissä niin kipukynnys on huomattavasti korkeampi. Kipu voi kestää monta päivää, joten seuraavina päivänä sitten jo jomottaakin.
 
ottava osapuoli
Saan aina joskus reilustikin piiskaa takamukselle, mutta kestän sen kuin mies hammasta purren, mutta munille piiskaaminen saa huutamaan. Kädet täytyy pitää niskan takana ja vaimo on kontillaan jalkojen päällä ja antaa munille ohuelle pienellä piiskalla. Sattuu niin peevelisti ja huuto pääsee. Ja kalu kovenee...
 
pojumies
Toisaalta muniin potku tuntuu ihan kamalalta ja sattuu, mut sitten taas se tekee tosi kiihottuneen tuntuseksikin. Ajatus muijan potkusta tonne saa seisoon kovana. Eli kyllä me äijät siitä tykätään vaikka muuta joskus väitetään, ei vaan saa potkasta liika kovaa
 
Sergei
Mitä tuhmaa mies oli tehnyt, kun häneltä pidettiin käsiä selän takana ja annoit lenkkareilla potkun munille? Minkä takia ne ilmeet nauratti? Oletko muuten kovin vahva?
 
Tyttönen
Alkuperäinen kirjoittaja Sergei:
Mitä tuhmaa mies oli tehnyt, kun häneltä pidettiin käsiä selän takana ja annoit lenkkareilla potkun munille? Minkä takia ne ilmeet nauratti? Oletko muuten kovin vahva?
Miks sä tollasia kyselet? Säkin haluisit?
Mies soitti suutaan tisseistä mut sit kyl lopetti...
Mieti miltä ite näytät kippurassa kourat munissas autuas ilme naamallas.
 
Make
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttönen:
Mies siis sittenkin tykkää siitä kamalasti vaikka vähän sattuiskin ja vaikka muuta koittais väittääkin?
Ite on antanu kaksi osumaa. Toista miestä pidettiin käsistä takaa kii ja annoin lenkkarilla edestä niin lujaa kuin sain ja osuin varmasti, se tippu maahan ja vähän aikaa hiljaa ulisi ja piteli muniaan. Toiselle annoin polvella kun soitti poskeensa, tolla seiso ja ois halunnu punkata. Nauratti vaan ne ilmeet niillä. Ite olin pikkusen kännissä ja uskalsin.
No ei varmasti läheskään kaikki tykkää! Vastaanottavan puolen kyllä pitäisi ilmaista kiinnostuneisuutensa asiaa ennen kuin alkaa noita juttuja kokeilemaan. Lisäksi tuollaisista "niin lujaa kuin sain" hommista joutaisit mielestäni vankilaan pahoinpitelystä.

Leikiessä ei ole tarkoitus tuottaa mitään vakavaa / pysyvää vammaa.
 
repe
Hei kamoon, kukaan normaali mies ei siedä munille potkimista eli tää juttu menee kyllä ihan s/m osastolle. Jos mua joku potkaisee munille, niin sillä ei kyllä äly tapaa tätä päivää moneen tuntiin, varma on niin, oli nainen tai mies!
 
Tyttönen
No joo taas... Liikkuu paljonkin kaikenlaista. Mut ei tartte v...lla.
Ja ei kai mun potku ny niin hirveän paha oo kun oon aika hento ja jos yhdellä jalalla seison ja potkin ja oon vielä vähän kännissäkin...
Mulle vaan on tullu sellanen tunne et miehet jotenkin tykkääkin siitä. Sorit teille jos oon väärässä.
 
Make
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttönen:
No joo taas... Liikkuu paljonkin kaikenlaista. Mut ei tartte v...lla.
Ja ei kai mun potku ny niin hirveän paha oo kun oon aika hento ja jos yhdellä jalalla seison ja potkin ja oon vielä vähän kännissäkin...
Mulle vaan on tullu sellanen tunne et miehet jotenkin tykkääkin siitä. Sorit teille jos oon väärässä.
...jos ne sanoo että ne tykkää. Jos ei sano niin sitten ne todennäköisesti ei tykkää. Helppo homma. Molempia löytyy, joten turha kiustata sellaisia jotka ei tykkää.
 
mies89
tykkään aina haistella isoveljeni hikisiä sukkia ja runkata niihin. ja sitten isoveljeni kanssa ollaan aina semmosta leikkiä että kumpikin osapuoli saa tehä kipeästi käyviä iskuja ja sitten hyvälle tuntuvia hierontoja. esim. mä meen selälleen, isoveljeni menee toisinpäin sänkyyn ja alkaa hieromaan mua jalkovälistä jalkapohjalla.sitten aina joskus haistellaan toistemme jalkapohjia . sitten yks liike on semmonen että menen kontalleni maahan isoveljeni on minua takanapäin ja potkasee mua jalalla munille.sitten monesti hän potkasee mua siten että meen polvilleni maahan hän on mun takana ja laittaa haarojen alta jalan ja potkasee muutaman kymmenen kertaa mua munille. mulla seisoo aina kauheasti ja hän nauraa aina mulle. kyllä tuntuu hyvältä. sitten hän myös tekee silleen että hän menee selälleen, meen hänen päälleen selälleen ja hän alkaa hieroa mua kantapäällä munista. joskus tekis mieli oottaa housut pois ja sanoa että ottaa kullin varpaiden väliin ja alkaa runkata. aina unelmoin siitä yöllä. hän ei anna minun estellä tai suopjata paikkojani tai sitten tulee lisärangaistus. se on vähän niinku alistusta. kommentoikaa
 
Niekku
Palliläpsäykset tekevät hyvää! Kerran yksi emäntä sitoi pallini oikein pinkeiksi. Meinasi lähteä sperma liikkeelle kun vain vähän raapaisi kynnellä. Niin herkäksi pallit saa sitomalla. Läpsäyttely kannattaa aloittaa kevyesti. Sitten lisätä voimaa. Pallit pitää kouluttaa kestämään kovempaa kuritusta.

Perinteinen palliläpsäys on hyvä.
Eli toisella kädellä kerätään pallit nippuun. Vedetään pusseista tyhjät pois, niin että pallit kiiltävät pinkeinä. Toisella kädellä lyödään avokämmenellä palleja niin että läsähtää. Ilmeestä näkee, milloin läsähtää liikaa. Punakaksi läpsityt pallit roiskivat sperman pitkälle kaarelle.
 
Viimeksi muokattu:
gepardi
Pyydä joku läheisempi läpsimään Peke.
Laitata mustat ohuet nahkahanskat käsiin, että tulee viileä kliiinisen käsittelyn maku.
kuules annastiina mulla tosi isot kivekset ei mahu suuhun kuin yks kerrallaan ainoo mikä
on toiminu on kun ottaa yks per käsi. mut sit ei niitä voi läimäyttää. ja se on kai klitoriksen kanssa
vähän hankalaa ku pitäs puristaa ja tehdä ihanaa tuskaa yhtä aikaa vai voiko klitorista kurittaa
ollenkaan vai sattuuko liikaa joku ties kertoo. et sitä kun oikeella hetkellä kurittaa tulee hillitön
orgasmi niin että valot sammuu minuuteiks päästä ja orgasmi horkka tosi pitkään tuntuuks se
karseelta vai onks se vaan juttuja pahalta se ainakin näyttää ku noita videoita kattelee.
 
Viimeksi muokattu:
gepardi
Annastiinan tekniikka kerätä toisella kädellä löysät pois on varmaan toimiva. Eräässä piiskauslehden lukijakirjeessä naiskirjoittaja kirjoitti kiristävänsä pehmeällä nauhalla pallien juuresta, jolloin ne tulivat tyrkylle hänen mielestään juuri sopivasti. Tässä ei varmaan ole mitään vaarallista, kunhan ei sidota liian tiukalle. Sama nainen käytti pallipiiskana tavallista muoviviivotinta. Se varmaan voi annostella piiskaa palleille aika tuntuvasti ilman mitään vahingoittamisvaaraa.
kyllä olet ilmeisesti järkipäässä ihminen etkä munille potkia. tekniikka on oikea kipu on mahtava
tunne kun on tekniiikka hallussa. toinen mitä voit kokeilla on ottaa kives per käsi ja hieroa niitä vastakkain. onnistuu paremmin jos on isot kivekset onneksi minulla on niitä on miellyttävämpi
taputella esim. juuri lusikalla tai viiivottimella minulla kun ei ole nais ystävää en pysty itse puristamaan kuin yhtä kivestä kerrallaan eikä sekään korvaa toista koska aina itselle ei voi
tehdä niin kipeää kuin tarve olisi, ja nyt kurjaa olla yksin.sain juuri spermani maistumaan
annanakselle ja riittoisuus on noin kahvikupillinen per päivä. kuulostaa varmaaan hassulta
mutta exäni on kova urheilemaan ja spermassa on kovasti proteiinia ja hän saattoi lypsää
minut jopa neljä kertaa päivässä niin siinä tarvitaan tosi hyvä kivesten käyttäjä nyt joudun
lypsämään itse mutta spermat menee ihan hukkaan. ennen kun ei hukattu yhtään pisaraa.
 
Viimeksi muokattu:
gepardi
Alkuperäinen kirjoittaja Helinä;7583527:
Miehet! Kuinka kovakourainen ja rajuotteinen uskaltaa miehelle olla??? Mua kiehtois pallien kuritus mutta pitäis tietää paljonko uskaltaa... Lyömisen kestää mutta entäs potkut? Puristaminen kunnolla?
Naiset! Paljonko ja miten ootte tehneet?
elä lyö tai potki purista kunnolla. kun tuntuu että tarvitsee kuulosuojaimet ota vaikka lusikka
ja taputtele reippaasti voit kokeilla omalla klitoriksella ota klitoris kahden sormen väliin purista
niin että vapiset kokonaan etenkin jalat kun varpaat nousee kippuralle makustele jos pystyt
vielä esim viivottimella taputtelemaan niin se on varmaan sopiva ja monet naiset kyselevät mille
nainen maistuu se on vähän sama kuin sperma jos syö paljon hedelmiä nainen maistuu todella
hyvältä edellyttäen että hygienia asiat on muistettu hoidella,
 
heli
Mun miehellä on tosi pieni penis ja pienet kivikovat kivekset.
Se tykkää kovista otteista ja siitä, että nitä kulkusia läpsitään oikein kunnolla.
Mun salarakkaalla on paljon pulleammat kivekset ja ne on tosi herkät.
Eli, onko kiveksien koolla merkitystä herkkyyden suhten ?
 
Puma
Kun sain nuoremman sänkyyn niin niin huomasin itsessäni piirteitä mitä en ennen saanut tehdä. Rakastelun jälkeen katsoin paksuu munaa ja rupesin hieroo, purestilen kunnolla ja ei kun valitti ja rupes seisoo. Kiihotti katsoo paljasta munaa ja palleja, kun oikein puristin palleista levitti vaan haaroja. Sain viikonlopuksi ja kun innostuin olemaan domina niin sidoin kädet nainnin jälkeen ja runkkasin. Paras mistä tykkäsin kun oli sidottuna annoin pimsan nuoltavaksi ja itse runkkasin kullia, sillee sai parhaat orkut toisen suuhun. Eipä ole valittanut vaikka (raiskaan) sen välillä kun innostun, kaippa nauttii kun vanha hoitelee!
 
dae
mä ainaki tykkään kun potkitaa munille kunnolla..ja sen jälkee kun saa seksiä vielä ni saa parhaat orkut..oijoi..siitä on aikaa..kun sais ees potkuja ni vois runkata ees jälkee päin.haluuks kukaa nainen alkaa potkii ja kattelee ilmeitä ??
Tykkäätkö siitäkin, jos joku joskus potkaisee niin, että alapäähän tulee pysyvät vammat (vaikkapa niin, että sparman tuotanto katkeaa)? Ei ole mitenkään turhan takia, miksi sille seudulle potkaiseminen sattuu niin kovasti.

-----------

Jos on tuollainen fantasia, niin ehkä kannattaisi potkimisen sijaan mieluummin kokeilla vaikka piiskan saamista? Piiskauksellakin saa melkoisen kovaa kipua aikaiseksi, mutta toisaalta se ei aiheuta vammoja (ainakaan niin kauan kuin läimäykset osuvat pelkästään takapuolelle).
 
Viimeksi muokattu:
jommy
Tykkäätkö siitäkin, jos joku joskus potkaisee niin, että alapäähän tulee pysyvät vammat (vaikkapa niin, että sparman tuotanto katkeaa)? Ei ole mitenkään turhan takia, miksi sille seudulle potkaiseminen sattuu niin kovasti.

-----------

Jos on tuollainen fantasia, niin ehkä kannattaisi potkimisen sijaan mieluummin kokeilla vaikka piiskan saamista? Piiskauksellakin saa melkoisen kovaa kipua aikaiseksi, mutta toisaalta se ei aiheuta vammoja (ainakaan niin kauan kuin läimäykset osuvat pelkästään takapuolelle).

kyl noi potkut on parempia kun mitkää piiskat.eikä noista potkuista mitää vahinkoa tule kun ei nyt iha täysiä potki.eikä sitä alasti tarvi seistä.iha vaan vaatteet päällä.ootko sä nainen,jos oot niin sua selvästi kiinnostas potkia ja kokea?
 
Viimeksi muokattu:
marjukka
kyl noi potkut on parempia kun mitkää piiskat.eikä noista potkuista mitää vahinkoa tule kun ei nyt iha täysiä potki.eikä sitä alasti tarvi seistä.iha vaan vaatteet päällä.ootko sä nainen,jos oot niin sua selvästi kiinnostas potkia ja kokea?

kyllähän munillepotku aina hauskaa on. mun mielestä jokainen meistä naisista ajattelee että kun kerran ainaki pääsis potkasee miestä kunnolla munille.siitä tulee vaa nii mukava fiilis.
 
Viimeksi muokattu:
jannee_84__
kyllähän munillepotku aina hauskaa on. mun mielestä jokainen meistä naisista ajattelee että kun kerran ainaki pääsis potkasee miestä kunnolla munille.siitä tulee vaa nii mukava fiilis.
aika hurjaa, ja kait pitäisi järjen nimissä vaahdota munillepotkujen vaaroista.. mut joteski kuitenki vähän seksyä, jos nainen haluaa potkasta munille!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä