Miestä kovemmilla otteilla?!

  • Viestiketjun aloittaja Helinä
  • Ensimmäinen viesti
jannee_84__
Mun miehellä on tosi pieni penis ja pienet kivikovat kivekset.
Se tykkää kovista otteista ja siitä, että nitä kulkusia läpsitään oikein kunnolla.
Mun salarakkaalla on paljon pulleammat kivekset ja ne on tosi herkät.
Eli, onko kiveksien koolla merkitystä herkkyyden suhten ?

ei kait nyt koolla ole merkitystä?? muutenhan tosta pitäis vetää se johtopäätös et pieniä munia pitäis potkia lähes säälittä!!? eh;)
 
Viimeksi muokattu:
Nainen 49v
Perinteinen palliläpsäys on hyvä.
Eli toisella kädellä kerätään pallit nippuun. Vedetään pusseista tyhjät pois, niin että pallit kiiltävät pinkeinä. Toisella kädellä lyödään avokämmenellä palleja niin että läsähtää. Ilmeestä näkee, milloin läsähtää liikaa. Punakaksi läpsityt pallit roiskivat sperman pitkälle kaarelle.
Minulla on naapurin poika mikä on käynyt kai 17v lähtien kylässä, saamassa käsihierontaa ja imemistä. Nykyään riisun kundin alasti ja puristelen palleja niinkauan kun valittaa, puristan kunnolla ja runkkaan etttä spermat lentää. Sitten annan pyllylle piiskaa ja dildoa. Kyllä tekee kun annetaan mamman tehdä.
 
Viimeksi muokattu:
Kaikki tietää
Kaikki tietää että kun mies ajaa miestenpyörällä ja putoaa munilleen tangon päälle niin se ei tunnu kivalle . Mutta se sai minut nauramaan kippurassa kun vaimo ajoi maastopyörällä ja putosi polkimilta pillulleen tangolle . Oli vaimolla hassun näköinen ilme :)
 
nikotsi
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikki tietää;11251762:
Kaikki tietää että kun mies ajaa miestenpyörällä ja putoaa munilleen tangon päälle niin se ei tunnu kivalle . Mutta se sai minut nauramaan kippurassa kun vaimo ajoi maastopyörällä ja putosi polkimilta pillulleen tangolle . Oli vaimolla hassun näköinen ilme :)

joo voin kans kuvitella tuon..muaki naurattas iha himona jos näkisin muijan tippuvan tangolle:DD kerran kylällä keulin pyörällä ja sen jälkee tipuin tangolle ja sattu munii iha vitusti ja oli tyttöjä koolla jokka näki ja nauro mulle. siit lähtien oon aina tykänny kun tytöt potkii mua munille..
löytyiskö täältä naisia jokka haluis potkia mua munille?
 
mikkovaa
joo voin kans kuvitella tuon..muaki naurattas iha himona jos näkisin muijan tippuvan tangolle:DD kerran kylällä keulin pyörällä ja sen jälkee tipuin tangolle ja sattu munii iha vitusti ja oli tyttöjä koolla jokka näki ja nauro mulle. siit lähtien oon aina tykänny kun tytöt potkii mua munille..
löytyiskö täältä naisia jokka haluis potkia mua munille?

olen aina ihmetellyt että elokuvissa ja muissa mainoksissa nainen potkaisee miestä munille nii 9 /10 tapauksesta nainen nauraa tälle.mikä ihme siinä naurattaa kun munille potkitaan?

nykyää nähny tuolla kylillä liikkuessa että nuoret tytöt potkii ihan huvikseen ikäisiään poikia suoraa kiveksiin.se äkkiä vaurioittaa nuoria miehenalkuja.

kertokaa naiset omat kokemukset potkuista ja miksi naurattaa?
 
Viimeksi muokattu:
hellu
olen aina ihmetellyt että elokuvissa ja muissa mainoksissa nainen potkaisee miestä munille nii 9 /10 tapauksesta nainen nauraa tälle.mikä ihme siinä naurattaa kun munille potkitaan?

nykyää nähny tuolla kylillä liikkuessa että nuoret tytöt potkii ihan huvikseen ikäisiään poikia suoraa kiveksiin.se äkkiä vaurioittaa nuoria miehenalkuja.

kertokaa naiset omat kokemukset potkuista ja miksi naurattaa?

Munat ovat jo sinänsä naurettavan näköiset. Oikeastaan sen näköiset, että ne oikein kerjäävät pientä potkua.
Eikä se munia vahingoita kun ei potkaise liian kovaa. Aikansa polttelee, mutta se on ohimenevää.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että munia saa potkaista vain kun ne ovat paljaat. Jos miehellä on housut jalassa, niin munia ei saa potkia. Paljaista munista kuuluu kiva lätsähdys, kun niille antaa vähän potkua.
 
Viimeksi muokattu:
Samoin ..
Munat ovat jo sinänsä naurettavan näköiset. Oikeastaan sen näköiset, että ne oikein kerjäävät pientä potkua.
Eikä se munia vahingoita kun ei potkaise liian kovaa. Aikansa polttelee, mutta se on ohimenevää.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että munia saa potkaista vain kun ne ovat paljaat. Jos miehellä on housut jalassa, niin munia ei saa potkia. Paljaista munista kuuluu kiva lätsähdys, kun niille antaa vähän potkua.
Samoin vitun pitää olla paljaana kun sitä potkaisee . Kaikista parasta on kun potkujalassa on maihinnousukenkä tai spittari , vitusta kuuluu sellainen kiva lätsähdys silloin .
 
Viimeksi muokattu:
annastiina
Samoin vitun pitää olla paljaana kun sitä potkaisee . Kaikista parasta on kun potkujalassa on maihinnousukenkä tai spittari , vitusta kuuluu sellainen kiva lätsähdys silloin .
Vielä parempaa on, jos ei suoraan potkaise, vaan ensin kaataa naisen maahan, ja sitten oikein vauhdilla survaisee rautakorkoisen maininnousukengän korolla sitä jalkojenväliin. Ahhhhhhh.

Että kun kiihottaa, meinaan ihan kostua, kun ajattelen että joku mies tulis ja tekis mulle näin...
 
Viimeksi muokattu:
sannanks
Munat ovat jo sinänsä naurettavan näköiset. Oikeastaan sen näköiset, että ne oikein kerjäävät pientä potkua.
Eikä se munia vahingoita kun ei potkaise liian kovaa. Aikansa polttelee, mutta se on ohimenevää.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että munia saa potkaista vain kun ne ovat paljaat. Jos miehellä on housut jalassa, niin munia ei saa potkia. Paljaista munista kuuluu kiva lätsähdys, kun niille antaa vähän potkua.

tarkemmin kun miettiii nii pallit on just sen näköset ku ne roikkuu et potkikaa ny joku näihin.siks mäki aina potkin kännis jätkii munille..hihiii:DDD
 
Viimeksi muokattu:
sannanks
Alkuperäinen kirjoittaja Höpöhöpö ..;11261547:
Et olisi enään kirjoituskunnossa jos olisit joskus potkinut jätkiä munille .

ai kui nii en oo..tääl mä oon. ja potkin edellee jätkii munille..pe pääsee taas ryybryyb..ni kyl yhen eksän pallit on hellänä ainaki ko kengin sitä mun uusil korkkareil:D:D
 
höpöhöpö ..
ai kui nii en oo..tääl mä oon. ja potkin edellee jätkii munille..pe pääsee taas ryybryyb..ni kyl yhen eksän pallit on hellänä ainaki ko kengin sitä mun uusil korkkareil:D:D
No onpa nössöjä jätkijä kun antavat munille potkia . Minua jos tulee joku munille potkimaan niin potkija putoo siihen paikkaan , olipa potkija sitten muija tai jätkä .
 
Viimeksi muokattu:
Toni
Minulla on naapurin poika mikä on käynyt kai 17v lähtien kylässä, saamassa käsihierontaa ja imemistä. Nykyään riisun kundin alasti ja puristelen palleja niinkauan kun valittaa, puristan kunnolla ja runkkaan etttä spermat lentää. Sitten annan pyllylle piiskaa ja dildoa. Kyllä tekee kun annetaan mamman tehdä.
Tyttökaveri alkoi silleen vähitellen läpsiä palleja ihan ilman sanomista ja siitä sitten rohkaisin häntä tekemään niin useamminkin ja vähän kovempaa. Jos tästä nyt haluaa asiallisesti jollekin jotain neuvoja antaa niin ainahan sitä voi mieheltä kysäistä tai sitte hiljalleen alkaa läpsimään jos ei kehtaa kysäistä. Kyllä mies sitte ilmoittaa jos tuntuu liian kivuliaalta.

Mutta jos nyt netistä löytää noita videoita missä dominat potkii lähes täysillä munille niin en nyt ihan varmasti osaa sanoa onko siinä miehillä yksinkertaisesti teräspallit vai voittaako se nautinto alistamisena ja potkittava olemisena sen kivun. Sanoisin että normaalille miehelle kyllä se aika kipeää tekee kun vähän kovempaa osuu enkä usko että siitä kauheasti nautintoa on. Toki siis varmaan joillekin.
 
Viimeksi muokattu:
vihtori(nimi muutettu)
Olemme sopineet mitä EI saa tehdä kun haluan ns. kovaa käsittelyä. Sallittuja ovat mm. piiskaus sukupuolielimiin ja muualle, sitominen, dildokäsittely, nipistimien käyttö eri kohteisiin. Valittaminen ei auta, jos pysytään ennalta sovituissa rajoituksissa.
 
Jannee__28v
Munat ovat jo sinänsä naurettavan näköiset. Oikeastaan sen näköiset, että ne oikein kerjäävät pientä potkua.
Eikä se munia vahingoita kun ei potkaise liian kovaa. Aikansa polttelee, mutta se on ohimenevää.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että munia saa potkaista vain kun ne ovat paljaat. Jos miehellä on housut jalassa, niin munia ei saa potkia. Paljaista munista kuuluu kiva lätsähdys, kun niille antaa vähän potkua.

Kiva kuulla kerrankin asiallista kommentointia. Kuulostaa siltä et puhut ihan 100% asiaa :DD
 
Viimeksi muokattu:
Nainen jo 50..
Minulla on naapurin poika mikä on käynyt kai 17v lähtien kylässä, saamassa käsihierontaa ja imemistä. Nykyään riisun kundin alasti ja puristelen palleja niinkauan kun valittaa, puristan kunnolla ja runkkaan etttä spermat lentää. Sitten annan pyllylle piiskaa ja dildoa. Kyllä tekee kun annetaan mamman tehdä.
rankasen.

Kyllä kun sai nuoren pojan naitavaksi niin on puolenvuoden aikana tullut aika oman halun (orgasmin) vaatija. Kun kerran tekee mitä käskee niin pitää nauttia. Joskus kun heti tee mitä halun niin rankasen dildolla pyllyyn poikaa kunnolla että valittaa ja samalla puristelen munia ja sitten saa nuolla mun pillua
kunnolla että saan. Sopii mulle kun saa alistaa ja opettaa miten tekee.
 
neitsyt
Alkuperäinen kirjoittaja Helinä;7583527:
Miehet! Kuinka kovakourainen ja rajuotteinen uskaltaa miehelle olla??? Mua kiehtois pallien kuritus mutta pitäis tietää paljonko uskaltaa... Lyömisen kestää mutta entäs potkut? Puristaminen kunnolla?
Naiset! Paljonko ja miten ootte tehneet?
Kuules hyvä "Helinä" Olet kyllä kieroon kasvanut,naisena otan miehestä otteet tavalla,jossa hän läkähdyksissä antaa kaikkensa"Silloin uskaltaa ottaa uusinnankin tarpeeseensa? Unohda moiset ajatukset!
 

Yhteistyössä