Miestä kovemmilla otteilla?!

  • Viestiketjun aloittaja Helinä
  • Ensimmäinen viesti
Kerppo
Annastiinan metodi vaikuttaa hyvältä ja toimivalta. Liiallisuuksiin ei voi, eikä toki kannata, mennä. En usko että nainenkaan sellaisesta pitäisi.(?)
 
Viimeksi muokattu:
saamari
Miehet! Kuinka kovakourainen ja rajuotteinen uskaltaa miehelle olla??? Mua kiehtois pallien kuritus mutta pitäis tietää paljonko uskaltaa... Lyömisen kestää mutta entäs potkut? Puristaminen kunnolla?
Naiset! Paljonko ja miten ootte tehneet?
Se uskallus tuntuu lisääntyvän kerta kerran jälkeen, kun antaa kaiken tapahtua, eikä vaadi lopetettavaksi. Ja suostuu sitten taas seuravalla kerralla. Siihen käsittelyyn kuuluu munille läpsiminen, piiskaaminen, takapuolelle piiskaaminen rottingilla, nännien nipistäminen, isolla dildolla nussiminen perseeseen. Käsittelyt ovat rankkoja ja naiseni käyttää niihin voimaa enkä voi olla hiljaa. En ole koskaan myöskään valittanut jälkeenpäin, että pitäisi jotenkin hillitä.
 
Viimeksi muokattu:
reetu
Meillä on monenlaisia laitteita kivesten kiduttamiseen: puristimia, niittejä yms. Nyt viimeksi ostin kaupasta puisen perunasurvimen, niin kuin sellainen puunuija. Rautakaupasta ostin sellaisen "minivasaran", ihan pieni, melkein kuin leluvasara. Ei olla vielä päästy vaimon kanssa kokeilemaan noita, mutta odotus on kova.

Vaimo osti myös sellaisen pähkinänsärkijän jostain kokkitarvikekaupasta. Siinä on nyrkin kokoinen metallikuula joka pudotetaan n. 20 cm korkeudelta puulevylle jossa pähkinä on. Sidottiin mun kivekset narulla siihen levylle ja sitten se pudotti sen kuulan. Ei tuntunut missään. Ihan turha vehje. Tai no kyllä se pähkinät avaa näppärästi, mutta meillä ei ole oikein käyttöä sille.

Kerran vaimo hakkasi mun kiveksiä nyrkillä samalla kun mä runkkasin. Kun orgasmi läheni niin pyysin lyömään aina vaan lujempaa. Kun jälkeen päin kysyin miten lujaa löit niin oli kuulemma lyönyt täysiä. En uskonut sitä ja sanoin, että lyö tohon olkavarteen yhtä lujaa kun löit mun kiveksiä. Sehän täräytti siihen ihan helvetin lujaa ja mä valitin miksi teit noin kun käteen sattuu. "No sähän pyysit näyttämään..." Että kai ne kivekset kestää aika paljon.
 
Viimeksi muokattu:
reetu
Meillä on monenlaisia laitteita kivesten kiduttamiseen: puristimia, niittejä yms. Nyt viimeksi ostin kaupasta puisen perunasurvimen, niin kuin sellainen puunuija. Rautakaupasta ostin sellaisen "minivasaran", ihan pieni, melkein kuin leluvasara. Ei olla vielä päästy vaimon kanssa kokeilemaan noita, mutta odotus on kova.

Vaimo osti myös sellaisen pähkinänsärkijän jostain kokkitarvikekaupasta. Siinä on nyrkin kokoinen metallikuula joka pudotetaan n. 20 cm korkeudelta puulevylle jossa pähkinä on. Sidottiin mun kivekset narulla siihen levylle ja sitten se pudotti sen kuulan. Ei tuntunut missään. Ihan turha vehje. Tai no kyllä se pähkinät avaa näppärästi, mutta meillä ei ole oikein käyttöä sille.

Kerran vaimo hakkasi mun kiveksiä nyrkillä samalla kun mä runkkasin. Kun orgasmi läheni niin pyysin lyömään aina vaan lujempaa. Kun jälkeen päin kysyin miten lujaa löit niin oli kuulemma lyönyt täysiä. En uskonut sitä ja sanoin, että lyö tohon olkavarteen yhtä lujaa kun löit mun kiveksiä. Sehän täräytti siihen ihan helvetin lujaa ja mä valitin miksi teit noin kun käteen sattuu. "No sähän pyysit näyttämään..." Että kai ne kivekset kestää aika paljon.
 
Viimeksi muokattu:
Kestäämitävaan
Miehet! Kuinka kovakourainen ja rajuotteinen uskaltaa miehelle olla??? Mua kiehtois pallien kuritus mutta pitäis tietää paljonko uskaltaa... Lyömisen kestää mutta entäs potkut? Puristaminen kunnolla?
Naiset! Paljonko ja miten ootte tehneet?
Kestää olla paljon rajumpi kuin yleensä kuvitellaan, pitää jo yrittää tosissaan jos aikoo saada jotain rikki.
 
Viimeksi muokattu:
helinät
typerintä mitä voi olla.sehän on pahoinpitely,mutta miehelle voi tehdä mitä vaan,mehän emme ole tasa-arvoisia.

Ei nyt mitävaan.
Kyllä ne kulkusetkin rikki menee.
Yllättävän paljoin ne kuitenkin kestää rajumpaakin peliä. Muna itsessään voi kestää vaikka mitä. Kulkuset ovat herkemmät, mutta niitäkin voi lätkiä oikein kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
Turvoksissa
Ei nuo kaikki viestit kovin totuuden mukaisilta vaikuta. Kyllä itsellä on ainakin pallit turvonnut ihan kunnolla kun on ne johonkin vahingossa lyönyt. Kovaa potkaiseminen on kyllä vaarallista. Potkijoille tiedoksi että palleilla on nivusissa sellainen kolo jonne pyrkivät potkaistessa turvaan. Silloin eivät ota vastaan potkun voimaa. Kun käykin niin hassusti että jääkin kovaa vasten, sitten on pallit rikki.

Piiskalla niitä kyllä kärsii lyödä, sekä remmillä ja viivottimella. Nuorena ovat kyllä kovin herkät. Kyllä siinä henki salpautui, silmissä välähti ja korvissa vinkui kun kunnolla sai vaikka pallosta.
 
vierailija
On potkaistu ja toinen kives halkesi. Toinenkin oli turvoksissa ja helvetin kipeä. Testosteroni tasot laski paljon, eikä siittiöitäkään enää ole kun vähän. Joten harrastakaa vaan.
 
strykpojke
Täällä on paljo naisia mutta nautitko te ainoastaan kun te tekee jotain pallille?Onko ei kukaan halua annaa vanhanaikainen selkäsauna paljalle pyllylle?Minä rakastaan se nöyryttäminen joka se on,saada piiskaa paljalle pyllylle!Minun e-posti on maso.kisti@luukku.com uutta on että voin harkita itsekin annaa sinulle piiskaa jos haluat saada mutta paljo enemmän haluan itse saada!
 
saanut
Tänään oli pakko pyytää vaimoa lopettamaan piiskaaminen, kun sattui niin kovasti. Yleensä ei ole tapana.
Meillä on tilanne sellainen, että se olen minä, joka antaa ymmärtää, että on piiskausta vailla. Tiedossa on myös, että vaimo sitten piiskaajana piiskaa niin kovaa kuin haluaa ja niin pitkään kuin haluaa. Se laittaa meikäläisen seinää vasten. Joko olla ilman, tai sitten takapuoli hellänä ja mustelmilla seuraavan viikon.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Vaimolla oli ollut punaiset halpiskumpparit päivän jalassa. Eillen illalla hän käski mennä polvilleen , ja laskea housut alas. Hieman asiaa ihmettelin , mutta suostuin. Menin polvilleen , ja vaimoni pani saappaansa kalun päälle. Minullahan tietenkin alkoi seisomaan. Vaimo laittoi saappaan seisovan kaluni päälle , sattui kipeästi , kun hän polkaisi. Sitten hän polkaisi useasti , ja sitten alkoi potkimaan saappaillaan
 
Pallilinen
Kaikki naiset taitaa olla niin arkoja että eivät uskalla kuin kirjoittaa tänne paskaa... Kun livenä kysyy naiselta Voisitko potkaista munille niin ei voi kun ei OSAA! Jos joku nainen tai tyttö on eri mieltä niin laitakaa viestiä pahkinainen3@gmail.com
Tykkään siis kun mun pallejani kuritetaan.:)
 
naperoinen
Syksy saa ja ehkä minäkin.
Syksy tuo taas naisille kumisaappaat. Varsinkin ne kevyet Hait.
Pienen pienet munani haluaisivat tuntea saappaan lätkäisyn.
Kun näen vaikka bussissa Haisaapas naisen, kovenee munani kiihotuksesta.
 

Yhteistyössä