Miestä peppuun

  • Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti
nainen
Mikä sen lelun nimi oli, missä on niiku kaksi dildoa samassa? Toinen tulee naisen pimppaan ja toisella pannaan miestä peppuun? Siis strap-on -tyyliin, mutta vehje pysyy itsekseen paikallaan ja miestä naidessa saa itsekin tuntumaa.

Koitin etsiä kyseistä lelua seksikauppojen sivuilta mutten löytänyt. Joskus aikoinaan sitä on ainakin ollut kaupan.
 
jaska
Siis kumpi noista päistä laitetaan ja minne??? Toivottavasti ainakin niin päin että toi pienempi menis pepun puolelle. Voisi siinä tapauksessa kiinnostaakin koettaa.
 
,,,,
Niina tuu mun kans kokeilemaan,niin tiedetään millaiselta se tuntuu,hyvältä vai pahalta,kokeilemaan!!!!. kokeillaan paljon muutakin mukavaa,voin vähän hieroa sun pillua ja hyväillä sua joka paikasta.
 
m
vois olla aika kiihoittava kokemus molemmin puolin.

ainakin itse loppu vaiheessa saan järisyttävän orkun kun nainen hieroo pyllyn ympäristöä ja painaa sormensa ihan lopuksi aukkoon.
tosin voioi olla että jännittäisin liikaa ettei ilman liukkaria ois mahkua saada sisään.


 
Jake
Ihan tällaista en ole kokeillut, mutta muuten tuntuu tosi hyvältä kun nainen panee dildolla peppuun. olin tehnyt sitä pitkään itse ennen kuin rohkenin pyytää tyttöystävää tekemään sen minulle. Kyllä kannatti!!
 
nainen
Onpa löytynyt ihanan paljon rohkeita ja ennakkoluulottomia miehiä! Se pienempi pää tulee pimpsaan ja sillä enemmän pippelin näköisellä pannaan miestä peppuun. Noita on kahta eri kokoa ja eihän sitä loppuun asti tarvitse survaista.

Peppupano tosiaan tuntuu taivaalliselle eikä siinä ole mitään homoa, ottaahan homot suihinkin eikä suihinotosta pitäminenkään tee miehestä homoa.
 
Jussi
Ajatuksena tuo tuntuu aika oudolta ja ehkä vastenmieliseltäkin, mutta toisaalta eturauhasen stimuloinnin peräaukon kautta sanotaan olevan nautinnollista. Voisin ehkä kokeilla joskus ihan uteliaisuuttani.
 
Nyty
Hetkinen, tuolla feeldoessa ei kylläkään puhuta että tuolla ""pantaisiiN"" miestä ja naista samaan aikaan, vaan että toinen osa tulee klittalle ja toinen naisen sisään, sitten siinä keinutaan?
 
Merja
www.feeldoe.com

""... the reality of not having to harness allows the complete freedom of movement and comfort to ensure a more pleasurable experience for both partners... ""

Ja mun käsittääkseni se on niiku tarkoitettu lesboseksiin, mutta voihan sillä toki miestäkin panna.

Mikä teitä miehet kiihottaa siinä kun saatte naiselta munaa peppuun? Tuntuuko se yksinkertaisesti niin hyvälle, vai onko siinä jokin ajatuskin mukana?
 
aisa
kaipa siinä mies pääsee toteuttamaan feminiiniä puoltansa turvallisesti, vapaaksi miehen roolin kahleista. Ja miestähän kiihottaa kaikki mikä kumppaniakin kiihottaa. Anaaliseksi on parisuhteessa mukavaa vaihtelua, joka on parhaimmillaan kun molemmat osapuolet nauttivat siitä antaen ja ottaen.
 
Minna
Hei, mäkin haluun tollasen!! Mielipiteitä miehet, tykkäisittekö jos nainen panis teitä tollasella munalla peppuun?

Mulla on nuorempi rakastaja, ei aina pysy sen tahdissa. Otin laatikosta dildon työnsin pojan sisään, ei ollut ennen saanut peppuun. Sillä on pieni ja tiukka pylly mutta kun tottu niin liukkarin kanssa meni isoinkin dildo kunnolla perseeseen vaikka vähän valittikin. Ennois uskonut että mahtuu niin iso pikku pyllyyn, runkkasin samalla takaa munaa ja laukes iso dildo takapuolessa. Tykkää kun tulee uudestaan "käsittelyyn" mikä mulle sopii kun saa katsella nuoren pojan vehkeitä,(kokeillut poikaa anaaliin mut on liian iso).
 
Viimeksi muokattu:
Kaisa
kaipa siinä mies pääsee toteuttamaan feminiiniä puoltansa turvallisesti, vapaaksi miehen roolin kahleista. Ja miestähän kiihottaa kaikki mikä kumppaniakin kiihottaa. Anaaliseksi on parisuhteessa mukavaa vaihtelua, joka on parhaimmillaan kun molemmat osapuolet nauttivat siitä antaen ja ottaen.
Kokeilin miestäni sormella ja innostu siitä, kävi ostamassa dildoja kaupasta. Ei tykkää miehistä mutta haluu kun työnnän sitä peppuun. Nauttii kun nain sitä kunnolla takapuoleen ja sillä seisoo kokoajan. Olen oppinut tykkäämään naida sitä dildoilla kun nauttii kunnolla kovemmastakin menosta. Nyt tiedän kun työntää dildon kunnolla niin saa itsekkin nuorta munaa kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:
esko
www.feeldoe.com

""... the reality of not having to harness allows the complete freedom of movement and comfort to ensure a more pleasurable experience for both partners... ""

Ja mun käsittääkseni se on niiku tarkoitettu lesboseksiin, mutta voihan sillä toki miestäkin panna.

Mikä teitä miehet kiihottaa siinä kun saatte naiselta munaa peppuun? Tuntuuko se yksinkertaisesti niin hyvälle, vai onko siinä jokin ajatuskin mukana?

Eksyin laivalla kahden viiskymmisen kanssa hyttiin, niillä oli pullot ja dildot pöydällä. Kysyvät oonko saanut ennen, piti kokeilla kun rupesivat riisumaan housuja. Kyllä tuntu molemmat halusivat omaansa työntää. Aamulla olin toisen päällä kun sain samaan aikaan pyllyyn, kyllä siinä sai monet orkut yön aikana. Oma kimmakaveri ei tykkää jos kosken sen pyllyy, Kyllä se kiihotti kun tottu että työnnettin ja katseltiin vaikka välillä tuntu kunnolla kun innostuivat naimaan dildoillaan.
 
Viimeksi muokattu:
Blanket Snake
Olisin het valmis koittamaan, jos tulisi tilaisuus. Tosin tilaisuutta ei tule kuin vieraissa, sillä oma vaimo on liian perinteinen moiseen irstailuun.

Miehellä pitäisi olla kaksi vaimoa. Yksi lapsia varten ja yksi seksiä varten.
 
Anni
Nuorempi työkaveri halus muo, sanoin että nain dildolla sitä ensin. Suostu ja seksi oli sen jälkeen hyvää, kun käy kylässä nain sitä kunnolla peppuun ennenkun annan sille. Sillä on kiinteet pakarat mutta kun kunnolla rasvaaa menee isompikin dildo sisään (28cm), tykkää vaikka ei ole miehien kanssa ollutkaan. Kiva työtää ja katsella kun nuorii on peppu pystyssä dildo sisällä, joskus työnnän dildon sen pyllyyn kun nai minua. Kokeilkaa, varsinkin nuorta pus!
 
hi
Alkuperäinen kirjoittaja Blanket Snake:
Miehellä pitäisi olla kaksi vaimoa. Yksi lapsia varten ja yksi seksiä varten.
Eikös ne molemmat voi saada samassa paketissa? Miksi pitää olla erikseen siveä vaimo lapsia varten, eikö seksistä nauttiva nainen voi mielestäsi olla myös äiti?
 
Aila 52
Unohdin töissä dildon vessaan ja nuori mies löysi sen, palautti kun menin kotiin ja sanoin että tekis sillekkin hyvää. Suostu ja sai ekaa kertaa peppuun, sillä rupes seisomaan kun pyllisti alasti. Tykkäs kovasti ja meillä tuli hyvä suhde vaikka olikin 22v nuorempi. Olen saanut dildoo ja aitoa samaan aikaan. Seksi nuoremman kanssa on antoisaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä