Miestä peppuun

  • Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti
arska,37
Itse tykkään, kun vaimoni ottaa suihin ja samalla hääräilee peppuni kanssa. Tarpeeksi liukkaria ja kunnon hieromasauva tekee gutaa.
Olen harrastanut anaalileikkejä itsekseni jo kauan. Olen ns. bi-curious, miesten kanssa en ole mitään touhunnut. Eli kokeilunhalua olisi, miltä se aito siellä tuntuu, mutta vaimoani en petä.
Olen harkinnut strap-onin tilausta, vaimon mielipidettä asiaan en ole kysynyt.
Tuollainen voisi toimia:

Joyride Duo Strap On Harness - Hot Lips Seksikauppa - teemme elämästäsi parempaa
 
Alli+toinen alli
Oltiin jatkoilla luonana ja nuori mies katos, oli mun yöpöydän laatikolla katsomassa dildoja. Kiusoteltiin koosta ja näytti omansa"dildonsa" joka oli kovana kun riisuttin housut pois. Mun naisystävä halus kokeilla dildoa nuoreen ja käski polvilleen ja rasvas, työnsi pikkuhiljaa koko ison dildon sisään. Käski mun työntää samaan aikaan kun nai päältä. Jäätiin yöllä kahden ja kyselin sattuko vai miltä tuntu, tykkäs vaikka olikin ujo "Mies". Kokeilin hitaasti sen anaalia eri dildoilla ja ei pannut hanttiinn vaikka innostuinkin välillä naimaan komeeta pyllyä. Meillä seksi käy vaikka välillä työnnän dildon naidessa sisään.
 
Maija
Mulla oli eukot kylässä ja nuorempi mies, innostuivat ja halus srippausta. Riisu ja eukot kun olivat kaljassa halusivat mitata omia dildojaan sen seisovaan kaluun. Sitten halusivat kokeilla sen pyllyyn, en ollut ennen nähnyt moista. Silti seiso kokoajan kun sai peppuun sauvaa. Veivät sänkyyn ja kokeilivat muutakin kun pyllyä kun oli kovana. Aamulla kun olivat lähteneet poika makas alasti jonkun dildo vieressä, oli kokeiltava. Anto työntää vaikka oli iso dildo, tykkäs ja rupes kiihottumaan vaikka olenkin vanhempi eukko. Ilmeisesti toiset nuoret niehet tykkää kun naiset (porukalla) hoitelee peppuu ja muutenkin. Nätti peppu ja sai ainakin monenlaista sauvaa.Ostin lanne dildon kun halus käydä udeimminkin ja nauttii ilmeisesti kun antaa tehdä kun haluan.
 
Poika 23w
Olis aivan mahtavaa saada naiselta peppuun sormea, dildoa jopa straponia. en ole saanut kuin sormea tähän mennessä ja oli aivan upeeta. niin vanhemmaltakin naiselta kuin nuoremmalta tai vaikka porukalta mutta ei tod miehiltä homo en ole. Kovimmin tulee kun on jotai kiihottamassa eturauhasta! Mistä tollasia naisia löytää!!?
 
Olli
www.feeldoe.com

""... the reality of not having to harness allows the complete freedom of movement and comfort to ensure a more pleasurable experience for both partners... ""

Ja mun käsittääkseni se on niiku tarkoitettu lesboseksiin, mutta voihan sillä toki miestäkin panna.

Mikä teitä miehet kiihottaa siinä kun saatte naiselta munaa peppuun? Tuntuuko se yksinkertaisesti niin hyvälle, vai onko siinä jokin ajatuskin mukana?
Kyllä sitä voi naisen haluille antautua kun kerran haluu työntää dildon nainnin jälkeen. Naiselle tulee ilmeisesti kiiihotus kun saa työntää munaa peppuun. Joskus saanut herättyäni dildoa takapuoleen että varmasti heräs siihen panemiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Ei iästä kii
Unohdin töissä dildon vessaan ja nuori mies löysi sen, palautti kun menin kotiin ja sanoin että tekis sillekkin hyvää. Suostu ja sai ekaa kertaa peppuun, sillä rupes seisomaan kun pyllisti alasti. Tykkäs kovasti ja meillä tuli hyvä suhde vaikka olikin 22v nuorempi. Olen saanut dildoo ja aitoa samaan aikaan. Seksi nuoremman kanssa on antoisaa.
Nuoremmat miehet tai pojat ovat kokeilun haluisia ja valmiita kokeilemaan. Oli kaksi nuorta kylässä ja halusivat kokeilla mun dildoja, olivat pöytää vasten housut nilkoissa ja työnsin molemmille samaan aikaan. Kiva katsella nuorten palleja ja monemmilla seiso. Sitten sain vuorostani molempia samaan aikaan. Kyllä tuli junnujen pyllyt hoideltua.
 
Viimeksi muokattu:
Kaks ois kiva
Alkuperäinen kirjoittaja Ei iästä kii;10730670:
Nuoremmat miehet tai pojat ovat kokeilun haluisia ja valmiita kokeilemaan. Oli kaksi nuorta kylässä ja halusivat kokeilla mun dildoja, olivat pöytää vasten housut nilkoissa ja työnsin molemmille samaan aikaan. Kiva katsella nuorten palleja ja monemmilla seiso. Sitten sain vuorostani molempia samaan aikaan. Kyllä tuli junnujen pyllyt hoideltua.
Suo on lykästänyt, en ole saanut kun yhtä nuorta kun halus vanhan naisen sänkyyn. Sillä ei ollut kondoomeja enkä käytä pillereitä ja sanoin perseettä saa naida, hyvin kelpas mun iso pylly kun olen lihava. Tyhjensi pussinsa monta kertaa illassa mun persreikään, Kokeilin pojan pyllyä ei sille mahtunut kun pieni dildo kun sillä oli niin pieni pylly ja tiuka pakarat. Tulee välillä käymään vaikka tietää että saa vai anaalia naida ja sitten hoitelen sen pikku pyllyn kunnolla.
 
Anni iäkäs
Suo on lykästänyt, en ole saanut kun yhtä nuorta kun halus vanhan naisen sänkyyn. Sillä ei ollut kondoomeja enkä käytä pillereitä ja sanoin perseettä saa naida, hyvin kelpas mun iso pylly kun olen lihava. Tyhjensi pussinsa monta kertaa illassa mun persreikään, Kokeilin pojan pyllyä ei sille mahtunut kun pieni dildo kun sillä oli niin pieni pylly ja tiuka pakarat. Tulee välillä käymään vaikka tietää että saa vai anaalia naida ja sitten hoitelen sen pikku pyllyn kunnolla.
Olen saanut mistä peppuun, annoin sitten dildoa kunnolla nuoreen pepuun.
 
Viimeksi muokattu:
A.Puuhaara
Meillä on tuo Feeldoe ja suht. ahkerassa käytössä. Onhan tuo...mutta ei kerrota kellekään. (vaimo ähkii ja voihkii, minä en, vaikka hyvältä tuntuukin)
..AntiShopista ostettu
 
Kalevi
Kyllä sitä voi naisen haluille antautua kun kerran haluu työntää dildon nainnin jälkeen. Naiselle tulee ilmeisesti kiiihotus kun saa työntää munaa peppuun. Joskus saanut herättyäni dildoa takapuoleen että varmasti heräs siihen panemiseen.
Nuoret pojat haluu kokeilla miltä peppuun tuntuu, sitten on kelvannut ikämieskin naitavaksi pyllyyn. Kyllä välillä tuntuu kun nuori innostuu työntämään kunnolla takapuolta ja välillä monta kertaa.
 
Viimeksi muokattu:
kolli_62
Olin parikymppinen kolli ja peuhasin yli neljäkymppisen yh-rouvan kanssa vakituisen satunnaisesti. Ikimuistoisempia kokemuksiani oli saadessani ensikertaa sauvan anaaliin ja samanaikaista käsihoitoa. Muistan kuinka varpaankynnet oli irrota ruiskiessani spermat pitkin makuuhuoneen päätyseinän tapetteja.
 
sekakäyttäjä
Olin parikymppinen kolli ja peuhasin yli neljäkymppisen yh-rouvan kanssa vakituisen satunnaisesti. Ikimuistoisempia kokemuksiani oli saadessani ensikertaa sauvan anaaliin ja samanaikaista käsihoitoa. Muistan kuinka varpaankynnet oli irrota ruiskiessani spermat pitkin makuuhuoneen päätyseinän tapetteja.

Siinä missä miehet tykkää ottaa meidät (naiset) anaalisti, ymmärrän hyvin heidän kokevan samoja fibroja samasta touhusta. ja kohdistuuhan sauvan/hepin paine juuri eturauhaseen mieheen työntyessä. Itse saan anaaliyhdynnästä tosi kovat fibrat, tosin sitä ei kestä harrastaa kuin kerran pariin kolmeen kuukauteen. Repa sen verran hellänä sen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Mihelle kans
Alkuperäinen kirjoittaja sekakäyttäjä;10745941:
Siinä missä miehet tykkää ottaa meidät (naiset) anaalisti, ymmärrän hyvin heidän kokevan samoja fibroja samasta touhusta. ja kohdistuuhan sauvan/hepin paine juuri eturauhaseen mieheen työntyessä. Itse saan anaaliyhdynnästä tosi kovat fibrat, tosin sitä ei kestä harrastaa kuin kerran pariin kolmeen kuukauteen. Repa sen verran hellänä sen jälkeen.
Hommaan välillä miehelleni miehen, yleensä jonkun vanhemman ettei ihastu siihen. Kun mieheni on päällä saa toinen hoidella anaalin, kiva katsoa kun valittaa. Annan miehenikin naida toista peppuun ja katselen.
 
Ei ymmärrä
Mikä miehiä kiinnostaa toisiaan naida? Olemme parikymmisiä molemmat ja en arvannut että pettää miehen kanssa minua. Sillä oli vanhempi kaveri saunassa, menin hakee syömään mutta näin kun vanhempi iso mies pani miestäni perseeseen oikein kunnolla. Mahto tuntua kun sillä oli iso ja paksu. Sitten tulivat syömään kun ei olisi mitään tapahtunut. Kyllähän kiinnosteena vähänaikaa katseli kun en ollut niin ISOA ennen nähnyt.
 
juu ymmärrän
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ymmärrä;10751195:
Mikä miehiä kiinnostaa toisiaan naida? Olemme parikymmisiä molemmat ja en arvannut että pettää miehen kanssa minua. Sillä oli vanhempi kaveri saunassa, menin hakee syömään mutta näin kun vanhempi iso mies pani miestäni perseeseen oikein kunnolla. Mahto tuntua kun sillä oli iso ja paksu. Sitten tulivat syömään kun ei olisi mitään tapahtunut. Kyllähän kiinnosteena vähänaikaa katseli kun en ollut niin ISOA ennen nähnyt.

Aaaaaahhhh.... Nuori kundi puettuna mustaan ja kiiltävään latexasuun, käsiraudoissa ja suukapulassa. Peppu pystyssä ja iso kalu työntymässä syvälle sisään. Kunnon gangbang!!
 
Samanlaista kokenut
Alkuperäinen kirjoittaja juu ymmärrän;10751218:
ja en arvannut että pettää miehen kanssa minua. Sillä oli vanhempi kaveri saunassa, menin hakee syömään mutta näin kun vanhempi iso mies pani miestäni perseeseen oikein kunnolla...
Sinuna keskustelisin miehesi kanssa näkemästäsi tilanteesta, varovasti asiaa lähestyen. On mahdollista, että tuo vanhempi kaveri on kauan alistanut miestäsi (kun hän on ollut nuorempi poika). Eikä tuo alistaminen näytä loppuvan vieläkää, vaan vanhempi mies kiristää nuoremmalta mieheltä persettä edelleen todennäköisesti uhkailemalla kertovansa asiasta Sinulle.
 
Mitä tehdä
Sinuna keskustelisin miehesi kanssa näkemästäsi tilanteesta, varovasti asiaa lähestyen. On mahdollista, että tuo vanhempi kaveri on kauan alistanut miestäsi (kun hän on ollut nuorempi poika). Eikä tuo alistaminen näytä loppuvan vieläkää, vaan vanhempi mies kiristää nuoremmalta mieheltä persettä edelleen todennäköisesti uhkailemalla kertovansa asiasta Sinulle.
Olin 18v kun kokeilumielessä kuuskyppisen miehen kanssa, vaikka on kimmakaveri haluu että käyn sen luona. Joskus rupee eteisessä heti haluamaan. Ei ole kertonut tyttökaverille ja hävettää välillä mitä haluu. Se panee joskus viakran voimalla viikonlopun kokoaja. Hävettäis kertoa toisille.
 
Viimeksi muokattu:
Mitä tehdä
Sinuna keskustelisin miehesi kanssa näkemästäsi tilanteesta, varovasti asiaa lähestyen. On mahdollista, että tuo vanhempi kaveri on kauan alistanut miestäsi (kun hän on ollut nuorempi poika). Eikä tuo alistaminen näytä loppuvan vieläkää, vaan vanhempi mies kiristää nuoremmalta mieheltä persettä edelleen todennäköisesti uhkailemalla kertovansa asiasta Sinulle.
Olin 18v kun kokeilumielessä kuuskyppisen miehen kanssa, vaikka on kimmakaveri haluu että käyn sen luona. Joskus rupee eteisessä heti haluamaan. Ei ole kertonut tyttökaverille ja hävettää välillä mitä haluu. Se panee joskus viakran voimalla viikonlopun kokoaja. Hävettäis kertoa toisille.
 
Viimeksi muokattu:
Tuntu
Alkuperäinen kirjoittaja juu ymmärrän;10751218:
Aaaaaahhhh.... Nuori kundi puettuna mustaan ja kiiltävään latexasuun, käsiraudoissa ja suukapulassa. Peppu pystyssä ja iso kalu työntymässä syvälle sisään. Kunnon gangbang!!
Joskus ollut tilanteessa enkä tiennyt montako oli mukana, ainakin pylly valu spermaa kokoajan.
 
Money?
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä tehdä;10752928:
Olin 18v kun kokeilumielessä kuuskyppisen miehen kanssa, vaikka on kimmakaveri haluu että käyn sen luona. Joskus rupee eteisessä heti haluamaan. Ei ole kertonut tyttökaverille ja hävettää välillä mitä haluu. Se panee joskus viakran voimalla viikonlopun kokoaja. Hävettäis kertoa toisille.

Saitko kunnon korvauksen palveluksistasi?
 
Annelle
Tee niinkuin minä, jos haluu perseeseen/tai naida. Hommaa mies mikä antaa, saat katsella ja jos on miehellä hyvän kokonen saa itsekkin hyvät panot vierasta.
Tiedän että mieheni tykkää miehistä, hommasin kaksi vanhempaa homoa nainaan sitä. Luulin että saan itsekkin, panivat toisiaan ja hieroin itse housut märkänä. Mies sai ainakin kunnolla munaa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä