Miesten aivotoiminta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ösdflkhgsdfh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

ösdflkhgsdfh

Vieras
Juttelin tässä parin miehen kanssa, myös oman poikakaverini kanssa asiasta joka minua on aina niin kummasti ihmetyttänyt. Eli miesten aivotoiminta kun he ajattelevat naisia. Monesti joku mies sanoo että ei ymmärrä miksi naiset suuttuvat jos timmi hyvässä kunnossa oleva mies sanoo että hän haluaa vastaavanlaisen naisen, eli timmin ja hyvässä kunnossa olevan. Ja että etenkin läskin naiset siitä vetää herneet nenäänsä. Itse olen lihavampi nainen eikä minua oikeastaan haittaa jos joku pumppaaja-Pete (jollainen omakin poikaytäväni on) sanoo että urheilullisena miehenä haluaa urheilullisen naisen. Sitten haluaa, ei se ole minulta millään tasolla pois.

Mutta ongelma alkaa tästä "kukaan mies ei koskaan voisi pitää pyöreästä naisesta, lihavasta puhumattakaan", "Jokainen mies joka on lihavan naisen kanssa on vain "tyytynyt" kun ei ole saanut parempaa ja joku on pitänyt ottaa". Tuota noin.. Ovatko miehet siis tämän mukaan jokin suuri yksikkö jossa ei saa ajatella miten haluaa tai olla yksilöllinen? Eli jos SINÄ pidät laihaa naista kauniina niin KAIKKI pitää? Tässä miehet usein paljastaa oman typeryytensä. ELi seuraavan kerran kun näet miehen jolla on kainalossaan sinun mielestäsi ruma nainen, johon mies on vain tyytynyt, ajatteleppa seuraavaa: Mies todennäköisesti vain ajattelee eri tavalla kuin sinä, ja hänellä on erilainen kauneuskäsite. Itsekin täytyy myöntää todella usein näen pariskuntia joissa on todella kaunis nainen ja ruma mies. Todella harvoin näkee komeaa miestä ruman naisen kanssa. Mutta, tuo nainen jolla on ruma mies, pitää miestä varmasti komeana joten mikä minä olen siitä kiistelemään. Makuja on monia.

Toinen ongelma kohta, miehet iskevät baarissa lihavan naisen silloin kun ei ole muuta saatavilla. ELi lihava pillu kelpaa jos ei ole muuta saatavilla, tai jos haluaa helppoa pillua... Tuota noin, eli miehet on siis eläimiä jotka ei ajattele muuta kuin reikää? Eli ihan sama missä reikä on kunhan sellainen on? Tajuaako miehet kuinka idiooteiksi he itsensä tekevät vastaavilla kommenteillaan? Luulisi että harrastaakseen seksiä jopa miesten täytyy pitää vastakkaista puolta edes jollain tasolla viehättävänä. Tässä käy siis ilmi että laihoja naisia ihannoivat tuntevat lihaviakin kohtaan vetoa, mutta eivät voi sitä kertoa kaveriporukassaan koska heidät on ehdollistettu pitämään laihoista...

Livenä en ole koskaan tavannut miestä joka oikeasti kylläkään näin ajattelee, onneksi ystäväni ovat hivenen älykkäämpiä ja osaavat ajatella järkevästi. Osa ystävämiehistäni pitää selvästi pyöreistä naisista, osa normaalipainoisista ja yksi hoikistakin tykkäävä löytyy. Silti miehille ei ole mikään ongelma se että kaveri tykkääkin erilaisesta naisesta. Eikä se ole meille naisillekaan mikään ongelma. Jokaiselle kun löytyy oman kaunesuihanteen omaavia ihmisiä. Ellei sitten ole todella ruma ja epätoivoinen niin voi olla hankaluuksia.

Että eiköhän miesten olisi jo aika kasvaa yli tuota MINUN mielipiteeni on se ainoa ja oikea, vaiheesta. Me naiset olemme siitä jo kasvaneet ulos.

Eivätkö miehet saa enää edes ajatella omilla aivoillaan?Pitää olla naisten mieleen kaikessa.Jos joku tykkää laihoista,olkoon se hänen makunsa.Jotkut tykkäävät lihavista.Jokaisella on oma makunsa naisten,miesten suhteen.Tuntuu siltä,naiset ovat joka paikassa räkyttämässä,vaatimassa milloin mitäkin.Koskaan eivät ole tyytyväisiä.Tällaisen kuvan saan naisista ellejä luettuani.

No joku kompleksi sinulla kyllä omasta lihavuudestasi on, jos noin kovasti pitää noinkin turhanpäiväisestä asiasta avautua...

Eikö se ole aivan sama, mitä MUUT ajattelevat, jos itsellä on hyvä parisuhde ja kaikki hyvin?

En minä ole tavannut miehiä jotka näin ajattelee. Siksi minusta onkin täysin omituista että täällä palstalla suurin osa miehistä yllä mainitulla tavalla ajattelee.
Kuten minä jo sanoinkin, jos joku tykkää laihasta niin se ei ole minulta pois. Mutta jos joku mies tykkää lihavammasta, niin se tuntuu jotenkin olevan miehille punainen vaate.
Ja sivhos, juurihan sanoin että miksi miehet ei ajattele OMILLA aivoillaan, vaan pitää kaveriporukassa ajatella kaikkien samalla tavalla. Eikö mies saa ajatella niinkuin haluaa ajatella ilman että täytyy jotenkin kaverille näyttää olevansa tosi cool kun ajattelee juuri niinkuin muutkin... Tämä vain saa miehet vaikuttamaan kovin yksinkertaisilta.

kuinka joku voi nähdä noin paljon vaivaa siitä, että arvailee mitä toinen ajattelee

sanavalikoimakin on luokkaa: kukaan , koskaan , kaikki , jokainen , minä

hyvä, että olet kasvanut ulos oikeasta mielipiteestä

Alkuperäinen kirjoittaja mainittu ap:
Siksi minusta onkin täysin omituista että täällä palstalla suurin osa miehistä yllä mainitulla tavalla ajattelee.

Täällä palstalla voi vaikka osaava lemmikkikoira väittää olevansa mies ja väittää ajattelevansa niin tai näin. Ei täällä ole mitään todellisia mielipiteitä mistään - bittiviidakkoa vain! Kehottaisin etsimään ongelmien aiheet oikeasta elämästä...

Kyllä täällä elleissä on ollut sellainen meininki, että ollaan kovin tarkkoja naisen ulkonäöstä. Läskejä ei yleensä hyväksytä. Ymmärrän ap:n aloituksen, joka on paljon yhteenvetoa täällä esiintyneistä mielipiteistä. Siksi hän ottaakin asian esille täällä, missä ne kommentit joihin hän viittaa, on kirjoitettu. Se, mitä tapahtuu oikeassa elämässä, on jotain toista kuin nettielämä, eron ap näyttäkin ymmärtävän. Kommentit voidaan tietenkin kirjoittaa miehen nimellä, vaikka on nainen. Mutta en usko, että esim. hän, joka on tyytymätön vaimonsa kroppaan raskauden jälkeen, on nainen.

Minun mielestä on raskaudenjälkeinen masu nätti. Enkä ole sitä vaatimassa pois. Johan se halittaessakin tuntuu kivalle, kun siellä vatsankohdalla tuntuu jotakin.

Muutenkin vähän pyöreä nainen on kauniimpi. Esimerkkinä vaikka säätiedonlukija Terhi.

Ei minun tarvitse arvailla mitä muut ajattelee, tällä palstalla kerrotaan oikein hyvin mitä jokaikinen mies ajattelee. Koska palstan mukaan jokainen mies ajattelee samalla tavalla. Oikeassa elämässä tätä ongelmaa ei tunnu olevan, ainakaan ei ole tullut minua vastaan. Onkin mielenkiintoista miksi täällä bittimaailmassa ihmiset ovat niin erilaisia kuin oikeassa maailmassa. Mutta jokatapauksessa, pyydän anteeksi että kirjoitin jotain hieman korkealentoisempaa kuin että "läskit haisee" taikka "miehet on kaikki sikoja" tai että "suominaiset on kaikki sotanorsuja". Netti ei selkeästi ole paikka pohdinnoille ja keskustelulle. Ainoastaan toisten haukkumiselle ja mollaamiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap jälleen:
Netti ei selkeästi ole paikka pohdinnoille ja keskustelulle. Ainoastaan toisten haukkumiselle ja mollaamiselle.

heh heh, kukahan täällä mollaa, tietysti voi ajatella niinkin, että minä keskustelen ja pohdin, mutta toiset mollaa. persoonaporonominit; minä minä minä, minä minä minä.

Ne provot naisen raskaudenjälkeisestä masusta on kehittänyt nainen, meidän ikioma provoilijamme.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Netti ei selkeästi ole paikka pohdinnoille ja keskustelulle. Ainoastaan toisten haukkumiselle ja mollaamiselle.

heh heh, kukahan täällä mollaa, tietysti voi ajatella niinkin, että minä keskustelen ja pohdin, mutta toiset mollaa. persoonaporonominit; minä minä minä, minä minä minä.

Ne provot naisen raskaudenjälkeisestä masusta on kehittänyt nainen, meidän ikioma provoilijamme.
raskaudenjälkeisestä mahasta provoillut kuka? kuka on teidän ikioma provoilijanne?missä?

Alkuperäinen kirjoittaja jaanaatar:
Alkuperäinen kirjoittaja no:

raskaudenjälkeisestä mahasta provoillut kuka? kuka on teidän ikioma provoilijanne?missä?

Tämä kirjoittaja on oma lemmikkimme:
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/keskustelu/t1790988

Muistin kuitenkin väärin hänen jutuissaan masu pömpöttää ruokailun jälkeen, oli ne raskausarvetkin jossain provossa esillä.

Asiaa on tutkittu paljon ja yleisesti ottaen miehet reagoivat seksuaalisella halulla tiettyihin ruumiin muotoihin. Rintojen, vyötärön ja lantion muoto ja keskinäinen suhde on se tekijä mikä vetää tikanpoikaa puuhun niin sanoaksemme. Tuo "timmi"-muoto ei tarkoita sitä, että miehet haluaisivat kehonrakentaja-naisen vaan juuri sitä, että ideaalisymmetria olisi tuolloin parhaiten näkyvillä.

Jos nainen on päästänyt itsensä lihomaan hänen kehonsa ei enää välttämättä muistuta sitä ideaali-symmetriaa mitä miehet geneettisestä valinnasta johtuen pitävät haluttavana. Oikeassa symmetriassa oleva kivipaasikin kiihottaa miestä enemmän kuin ns. jokinorsuksi muuttunut oikea nainen. Siinä miehet tietyssä mielessä ovat halujensa ohjailtavia. Älykäs,puhuva ja jatkuvaa lääppimistä vaativa nainen ei juurikaan innosta miestä ja sen vuoksi yleisin BDSM-muoto on naisen sidonta johon kuuluu myös suukapula.

Homoseksuaalit miehet sen sijaan kiihoittuvat enemmän tasapaksusta nuorta miestä muistuttavasta vartalosta tai sitten yläkropastaan v-mallisesta erittäin maskuliinisesta kehonrakentaja-tyypistä. Karvaisuuteen ihastuminen on myös eräs mielenkiintoinen homoseksuaalisuuden muoto.

Kyllä se noin varmasti on. Jotenkin ne naisen muodot vetävät katseen puoleensa.

Kyllähän niitä on paljon vartaloita jotka ovat kauniita. Eikä niitä voi edes asettaa paremmuusjärjestykseen. Vaimonkin vartalo on kaunis, vaikka sitä on tullut katseltua vuositolkulla. Kai siksi kun kaaret on tallella.

Se sitten johtuu siitä, kun kehon kaaret oikenee lihoessa, niin ne naiselliset muodot häviää. Nyt minäkin tuon hoksasin. Koska jos nainen on tukeva, mutta kaaret tallella, niin eihän hän silloin ole pahannäköinen.

Nainen taas on kiinnostunut miehestä jolla on veevartalo. Pallomahainen, hartiaton mies ei kiihota eikä innosta suvun jatkamiseen. Miehellä täytyy olla myös älyä ja vallanhimoa eli naista kiihottavaa voimaa.

Hentovartaloinen lukutoukka ei paljon meikäläistä kiinnosta eikä myöskään vittumaisen ja muka älykkään huumorintajun omaava paskahousu vaikka olisi tuo vee vartalona.

Tupakan haalistamat hampaat ja viinan juonnista punottavat posket eivät kiehdo, eikä myöskään suu joka hölöttää ja kullittelee ilman, että tarkoittaa sillä mitään.

Moottorisaha on hyvä pysyä kädessä ja tarvittaessa pikku viat koneissa voi hoitaa miehiseen tyyliin.

Repikää siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Cat walks:
Moottorisaha on hyvä pysyä kädessä ja tarvittaessa pikku viat koneissa voi hoitaa miehiseen tyyliin.

Ilmankos Maukka Perusjätkä oli niin kova sana naisten keskuudessa, kun moottorisahaa heilutteli mennen tullen. Mutta moniko nainen ihan oikeasti tiesi, osasiko Maukka nimenomaan itse hoitaa sahansa "miehiseen tyyliin".

Miten tästä nyt tuli yhtäkkiä keskustelu naisvartaloista? Kun kysymys lähinnä oli että miksi miehet luulevat että kaikki muut miehet ajattelevat samalla tavalla kuin hän itse. Ja miksi miesten on niin vaikeaa (lähinnä tällä palstalla) suvaita muita mielipiteitä kuin omiaan?
No tosin viestejä lukiessa täällä ei taida olla yhtäkään miestä joka edes tajuaisia koko juttuni pointtia, joten why bother. Yksinkertaisia miehiä täällä. huom sanoin TÄÄLLÄ koska oikeat miehet tuolla oikeassa maailmassa ei ole näin yksinkertaisia. Mutta jokainen tavallaan.

Minä tunnen miehiä, jotka pitävät lihavista tai muodokkaista naisista. Sehän on vähän niinkin, että miten ne läskinsä ja allinsa kantaa.

Joka tuijottaa vain toisen lihavuutta ja sen vuoksi jättää ihmisen väliin, ei taida olla mitenkään niin mielenkiintoinen ulkonäkökeskeisyydessään.

Ei ehkä kannata aina itse kääntää sitä puhetta omaan painoonsa tms. tyyliin olen kyllä niin lihava ja en voi ostaa kyllä tuota kun olen niin lihava jne.

Minua on kehuttu kauniiksi ja nykyiseni on ihan tavallisen näköinen mies, mutta hänellä on hymy joka saa minulta jalat alta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap taas.:
No tosin viestejä lukiessa täällä ei taida olla yhtäkään miestä joka edes tajuaisia koko juttuni pointtia, joten why bother. Yksinkertaisia miehiä täällä.

Vanha äidinkielen opettajani sanoi aikoinaan seuraavaa :

"Jos kirjoitat jotain mitä lukija ei ymmärrä, niin se ei ole lukijan syy."

Yksinkertaisia naisia täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Katso:
Alkuperäinen kirjoittaja mainittu ap:
Siksi minusta onkin täysin omituista että täällä palstalla suurin osa miehistä yllä mainitulla tavalla ajattelee.

Täällä palstalla voi vaikka osaava lemmikkikoira väittää olevansa mies ja väittää ajattelevansa niin tai näin. Ei täällä ole mitään todellisia mielipiteitä mistään - bittiviidakkoa vain! Kehottaisin etsimään ongelmien aiheet oikeasta elämästä...

Siis onko nämä ns. ellien miehet oikeesti miehiä? Tuntuu hassulta että joku ns. äijä vaivautus tällasellelle naistepalstalle jakeleen neuvojaan tai itkemään ongelmiaan. Onkait niitä vähän vähempi "naistenpalstojakin" olemassa joissa ei ole yhtäpaljon pahansuopaa ja kateutta kuin näillä ellien palstoilla.. Jos oisin mies niin en tällaselle ees kulkeutuis.

minä taas osaan kuvitella montakin live-elämän miestä, jotka voisivat kommentoida täällä. Sinulla on ilmeisen kapea kuva 'miehestä'! :) Ja kyllä, ihan ilmeisesti nuo ovat!

Alkuperäinen kirjoittaja ösdflkhgsdfh:
Mutta ongelma alkaa tästä "kukaan mies ei koskaan voisi pitää pyöreästä naisesta, lihavasta puhumattakaan", "Jokainen mies joka on lihavan naisen kanssa on vain "tyytynyt" kun ei ole saanut parempaa ja joku on pitänyt ottaa".

Mikä olisi ratkaisu ongelmaasi, "ösdflkhgsdfh"?

Miesten aivotoiminta?Aikoinaan se oli todella älykästä.Silloin oivalsivat kaikenlaista,olivat lahjakkaita,uteliaita miehiä.Muutamia naisiakin oli samanhenkisiä.Kaikenkaikkiaan,todetaan,lähes kaikki on miesten aivotoiminnan aikaansaamaa.Naisia väheksymättä.Nykyään asiat ovat toisin.Naiset valitsevat helpomman,miesten luoman tien,miehissä,etenkin nuorella iällä,taitaa nuoret miehet jostain syystä pudota kelkasta.Sitten jäljelle jää todellinen älymystö nuorista miehistä.He sitten opiskelevat todella pitkälle.Naiset opiskelevat myös pitkälle,mutta enemmin toisensorttisiin ammatteihin.

Alkuperäinen kirjoittaja -greg-:
Alkuperäinen kirjoittaja ösdflkhgsdfh:
Mutta ongelma alkaa tästä "kukaan mies ei koskaan voisi pitää pyöreästä naisesta, lihavasta puhumattakaan", "Jokainen mies joka on lihavan naisen kanssa on vain "tyytynyt" kun ei ole saanut parempaa ja joku on pitänyt ottaa".

Mikä olisi ratkaisu ongelmaasi, "ösdflkhgsdfh"?

Ratkaisu olisi se että ne miehet jotka pitää hoikista naisista, lakkaisi haukkumasta lihavia naisia. Jos he eivät sen nimenomaisen miehen mielestä ole kauniita niin so what? Miten se voi rassata kyseessä olevan miehen maailmaa jos joku lihavista naisista tykkääkin? Sama juttu miehillä jotka tykkää lihavista, hirveä laihojen naisten haukkuminen ja käsittämättömyys sitä kohtaan että joku tykkää laihasta. Eikö voitaisi vaan ajatella että jos itse pitää lihavammasta, niin hyvä ja jos pitää laihemmasta niin kiva juttu. Ei tarvitse haukkua niitä jotka pitää jostain erilaisesta kuin itse.

Ja muuten, kun miehet valittavat että suomessa komeilla miehillä on kauniit naiset... Ei ole totta. Suomalaiset miehet näkevät itsensä jotenkin komeampina kuin ovatkaan. Tai no ainakin monet ulkomaalaiset miehet ihmettelevät että miten kauniit suomalaiset naiset voivat olla niin mitäänsanomattomien miesten kanssa (ja ei kyseessä ei ole afrikkalaiset miehet).

Yhteistyössä