Miesten alapään sheivaus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voiko mies ajelututtaa alapäänsä karvattomaksi samoissa paikoissa. missä naisetkin niitä ajeluttaa? Miten ylipäätään reagoidaan, jos mies kysyy sellaista? Ja jos kyseiseen toimenpiteeseen menee, niin miten saa erektion pysymään pois, vai haittaako se? Kuitenkin kyse vaan karvojen poisajelusta...
 
vierailija
Mielenkiintoinen kysymys. Jos vaan jossain pystyy tuollaisen operaation teetättämään, niin varaan heti ajan. Ja jos homma onnistuis paremmin, kuin itse tehtynä, niin hieno homma. Tahtoo itsetehden olla hidasta ja herkästi tulee haavoja.
 
vierailija
Voiko mies ajelututtaa alapäänsä karvattomaksi samoissa paikoissa. missä naisetkin niitä ajeluttaa? Miten ylipäätään reagoidaan, jos mies kysyy sellaista? Ja jos kyseiseen toimenpiteeseen menee, niin miten saa erektion pysymään pois, vai haittaako se? Kuitenkin kyse vaan karvojen poisajelusta...
Ajakaa naisenne kanssa toistenne alapäät, siinä tulee tunne mukaan ja ei tarvi erektiota peitellä puolin ja toisin. Avovaimo oli 40v ja minä 45+v kun aloitimme seivailut ja siitä alkoi paras aika erotiikassamme. Kyllä se alussa päättyi saunareissu aina sänkyyn ja hauskimmillaan tehtiin se kesäaikana parvekkeella ja kateltiin kävelytielle missä ihmiset kävelivät. Ihania muistoja mutta nyt olen yksin kun hän nukkui kesällä pois.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä