Hae Anna.fi-sivustolta

Miesten caprit

Viestiketju osiossa 'Muotifriikit' , käynnistäjänä Housuton, 07.08.2006.

1. Housuton Vierailija

Miksi vaateliikkeistä ei löydy miesten capri-housuja? Onko sesonki ohi vai eikö niitä valmisteta? Kuitenkin katukuvassa niitä näkyy olevan monella.

2. mia Vierailija

Alkaa varmaan olla jo sesonki ohi. Nythän alkaa olla jo enemmän syysvaatteita myynnissä. Ensi keväänä vaan heti hankkimaan kun kesämallistot tulee. Caprit on tosiaan mukavat ja kivannäköiset pöksyt :)

3. tosi on Vierailija

Miesten capri-housut ovat ehdottomasti ruminta ja mauttominta mitä katukuvassa voi näkyä! Päiväni pilaa aina kun näen jonkun kammotuksen caprihousuissa!Kenellekään miehelle ei sovi.

4. Nanna Vierailija

Kyllä tänään ainakin silmä lepäsi, kun eräs ruskettunut, timmissä kunnossa oleva miekkonen tuli capreissa, tiukassa valkoisessa t-paidassa ja varvastossuissa vastaan. Joillekin siis sopii kyllä :)

5. cilla Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Jaa, kyllä mun miehellä on caprit ja ihan hyvältä näyttää.
    Mielestäni paremman näköistä kuin sortsit, jotka näyttää hyvin harvan päällä kauniilta. No, ehkä siisteintä on pitkät housut, mutta sallittakoon helteellä helpotusta kaikille.

6. mia Vierailija

Mun mielestä caprit voi olla miehellä tosi seksikkäät. Käytä ihmeessä. Ainakin toi Nannan kuvailema mies kuulosti tosi kinkulle :)

7. la-la Vierailija

Miesten kohdalla ei kyllä puhuta "capreista" -liian feminiinistä- vaan clamdiggereistä tms. Ihan ok look, vaatii kantajaltaan pitkähköt jalat.

8. K Vierailija

Miten caprit on muka merkittävästi viileämmät helteellä kuin yhtä ohuesta kankaasta tehdyt housut? Toivotan omasta puolestani kaikki pussitaskuiset armeijasortsit ja miescaprit samaan helvettiin tuulipukujen kanssa.

Mies-varvastossuillekin vois avata ihan oman inhothreadin.

9. K:lle Vierailija

Kyllä ne vain ovat. Siis viileämmät. Helle tekee näköjään eräistä kärttyisiä..

10. K Vierailija

Sanoin "merkittävästi viileämmät". Paino sanalla merkittävästi. Siis niin paljon viileämmät, että kannattaa uhrata tyylinsä ja näyttää siltä, että ostaa vaatteensa Prismasta matkalla kesämökille.

Helle? Ilmastointi pauhaa.

11. K:lle taas Vierailija

En ole ikinä ollut lähelläkään Prismaa enkä koskaan käy kesämökillä joten en tiedä miltä se tyyli näyttää. Ja lisään vielä sen "merkittävästi".

12. Nojo Vierailija

No jopas sitä ollaan urbaaneja.

13. NY STYLE Vierailija

Mun mies on kayttanyt capreja jo muutaman kesan. Etenkin yhdet beiget pellavakaprit on tosi hyva nakoiset. Mutta se on kylla totta etta miehen taytyy osata kantaa vaatteensa tyylikkaasti, ja olla suht pitka etta caprit nayttaa hyvalta. Mutta kuten sanottu, mun mielesta mun mies on tosi seksikas kun silla on ne pellavakaprit, ruskeat nahkasandaalit ja tunikatyylinen ohut valkoinen kaulukseton paita paalla.

14. Ny Stylelle Vierailija

Sorry vaan, mutta kuullostaa ihan siltä että sinä valitset miehesi vaatteet.

15. NY STYLE Vierailija

hih - en kuule valitse. Mun mies on tosi tyylitietoinen ihan itse... Han kayttaa paljon laadukkaampia (ja kalliimpia) vaatteita kuin mina ja on minun mielestani aivan liian snobi !!!

Ja viela sellainen, etta han ei tykkaa shoppailla mun kanssa, vaan yksin.

Hyvan nakoisia miesten vaatteita ei tosin helposti halvalla saa, toisin kuin naisten...

16. kiu Vierailija

Hyvän näköiset ovat miehen päällä, jos on edes jonkin verran lihaksia pohkeissa/säärissä, sellaisilla riukukintuilla (kuten omalla miehelläni), ne ovat kauhean näköiset, sillä lahkeen suuhan on suht leveä ja kapeat sääret näyttävät entistä kapeammilta.

17. kunnon pohkeet Vierailija

Ovat paljon viileämpiä kuin housut. Hyviä silloin, kun sää ei panota bermudoihin.

18. Jese91 Vierailija

Caprit ovat kyllä tosi miellyttävä ja hengittävä vaihtoehto lämpimällä säällä. Itse tilasin viimeksi netistä, kun sai alen aikaan nelko halvalla. Spartoo-nimisestä liikkeestä tuli tilattua, tässä linkkiä mikäli kiinnostaa: http://www.spartoo.fi/vaatteet-miehet.php

19. vierailija Vierailija

Jos 2019 tulee hittejä tähän threadiin niin jes. Onko joku löytänyt kestäviä polven alle - nilkan ylle capri -pituisia housuja miehille? Jostain vuosia sitten saadut mistä lie cargo-kankaasta tehdyt alkaa repsottamaan. Ei niitä alvariinsa jaksa pestä kun ilman kalsareita pitää kuumalla.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri