S
Sivupersoona
Vieras
Täysin tuntemattomia ovat.Minua kiinnostaisi tietää näin aikuisena naisena, millaisia ovat miesten eroottiset unet eli nk. märät unet ? Tähän voi kirjoittaa ihan nimettömänä ja anonyyminä, eikä kukaan varmasti tunnista, ei edes oma vaimo.
Millaisista naisista olette nähneet unia tai uneksineet ? Onko se ollut jokin satuhahmo tai joku
julkkis; esim. suomalainen tai ulkomaalainen laulajatar tai näyttelijätär, tunnettu seksipommi
tai joku ihan oikea nainen, salaperäinen nainen, jonka olette joskus nähneet, mutta ette ole päässyt vielä lähempään kontaktiin hänen kanssaan eli tutustumaan.
Luulen, että salaperäinen nainen voi kiehtoa joitakin miehiä.
Tähän voisi joku mies kirjoittaa ja kertoa oikein kuunon tarinan, mitä tulisi tapahtumaan miehen ja naisen välillä kahden kesken.....
Tuolloinkin on kyseessä se sama asia mistä todellisuudessa haaveilen.
Nytpä hokasin nehän ovatkin sitten haaveunia.
Unissa nainen näyttäytyy minulle alastomana. Yleensä se alkaa riisuuntumisella ja minä seuraan tapahtumaa salaa. Paikkana on uimaranta metsä tai ainakin muualla kun kotona.
Nainen nauttii omasta alastomuudesta ja minä voin sitä katsella. Se tuntuu tosi mahtavalle. Etenkin se jännitys kun odottaa mitä kaikkea saa nähdä. Ensin ne ihanasti paljastuvat rinnat. Vähitellen paljastuu koko nainen. Hän on hyvin viehkeä ja kauniit eleet ja muu olemus. Hän tuntuu nauttivan itsestään, koska jalat aukeavat. Karvojen seasta paljastuu se kaunis naisen vakonen. Se on tosi avoin ja kiihottuneen näköinen. Häpyhuulet turpoaa nätisti pörhölleen klitoris työntyy tosipitkälle esille. Olen tosi kiihottunut. Kiihottuneena olo on mahtavaa, kun siihen sisältyy se tirkistely.
Vaikka se ei sen pitemmälle menekään, niin märkä olen kun herään, ja mietin miksi tuo ei voisi olla tosielämää.
Tuon kaiken haluaisin nähdä myös vaimoltani.