M
moi
Vieras
Ps. olen pahoillani noista riitaisista viesteistä tuolla aiemmin. On vaan niin turhauttavaa, kun yksi kääntää kaikkia asiat ihan kummiksi ja on minustakin tehnyt katkeroituneen, ristiinpuhuvan, omassa huonossa olossa rypijän ja manipuloijan, vaikka olen koko ajan kertonut, että voin nykyään paremmin kuin hyvin! Sekä korostanut että nämä ovat minun kokemuksia, ei ohjeita sinulle. En ymmärrä hänen pointtiaan alentaa koko ajan muita keskustelijoita! Tuli mieleen, onko hän jonkun jättämä, eikä siksi tunnu hyväksyvän kirjoituksia joissa juoppo jätetään.
Ymmärsit sentää pyytää anteeksi, mutta en minä niitä pahoja sanoja käynyt sinun koneella kirjoittamassa.
Ap, hyvä kun olet ottanut itselle aikaa. Voi olla ihan hyväkin vaikutus sillä, että miehesi huomaa sinun olevan tosissaan. Ota kuitenkin huomioon, että kaikenlainen paraneminen voi olla hidas prosessi. Luulen, että miehelläsi on prosessi käynnissä, joten pidä sitä yllä ja katso todellakin peli loppuun, inhimillisesti polku voi olla aivan mikä tahansa.
Viimeksi muokattu: