Miesten puolen siivoojat

  • Viestiketjun aloittaja Asiamies
  • Ensimmäinen viesti
Asiamies
Kotikaupunkini uimahallissa on töissä pari nuorehkoa naissiivoojaa, jotka tulevat aina miesten puolelle katselemaan kulleja. Taitaa olla joka naisen unelma-ammatti...
 
Nimetön
Höpöhöpö . Kyllä ne siivoojat siivoaa silloin kun uimahalli ei ole avoinna yleisölle .
Kyllä ne minun tietämissäni uimahalleissa käyvät siivoamassa myös kesken aukioloajan.

Muuten kun esim. lattiat voisi mennä aika likaisiksi, kun niille tippuu vettä ja niillä kävellään ulkokengillä. Myös vessoille 13 tuntia olisi aika pitkä aika olla siivoamatta...
 
Viimeksi muokattu:
Noinkohan
Alkuperäinen kirjoittaja Nimetön;11248214:
Kyllä ne minun tietämissäni uimahalleissa käyvät siivoamassa myös kesken aukioloajan.

Muuten kun esim. lattiat voisi mennä aika likaisiksi, kun niille tippuu vettä ja niillä kävellään ulkokengillä. Myös vessoille 13 tuntia olisi aika pitkä aika olla siivoamatta...
No varmaan noita vessoja sekä muita lattioita siivoavat mutta tuskinpa ne vessoihinkaan työtyvät noinvain kulleja katselemaan .
 
Eivät ..
Alkuperäinen kirjoittaja Nimetön;11248247:
Se on joka tapauksessa fakta, että kyllä ne niitä näkevät (halusivat tai eivät), kun ovat siivoamassa pukuhuoneessa ja suihkuhuoneessa tai kävelevät kyseisten paikkojen läpi.

Eivät he tule pukuhuoneita ja suihkuhuoneita siivoamaan noin vain .
 
Nimetön
Alkuperäinen kirjoittaja Eivät ..;11248273:
Eivät he tule pukuhuoneita ja suihkuhuoneita siivoamaan noin vain .
Riippuu ehkä paikasta, mutta miten muuten siivoat kesken aukioloajan kuin "noin vain"?

Ainoa vaihtoehto mitä minulle tulee mieleen on, että suihku/pukuhuoneeseen tulisi vähän ennen siivoojan tuloa "oikeaa" sukupuolta oleva henkilökunnan edustaja, joka huutelisi "Tähän huoneeseen saapuu kohta vastakkaista sukupuolta oleva henkilö siivoamaan, nyt kaikki äkkiä uimahousut/uimapuku päälle! Ja te jotka olette siellä saunassa, älkää poistuko ennen kuin siivooja on lähtenyt!", mutta jotenkin tämä ei kuullosta kovin realistiselta vaihtoehdolta...
 
Eivät..
Alkuperäinen kirjoittaja Nimetön;11248292:
Riippuu ehkä paikasta, mutta miten muuten siivoat kesken aukioloajan kuin "noin vain"?

Ainoa vaihtoehto mitä minulle tulee mieleen on, että suihku/pukuhuoneeseen tulisi vähän ennen siivoojan tuloa "oikeaa" sukupuolta oleva henkilökunnan edustaja, joka huutelisi "Tähän huoneeseen saapuu kohta vastakkaista sukupuolta oleva henkilö siivoamaan, nyt kaikki äkkiä uimahousut/uimapuku päälle! Ja te jotka olette siellä saunassa, älkää poistuko ennen kuin siivooja on lähtenyt!", mutta jotenkin tämä ei kuullosta kovin realistiselta vaihtoehdolta...
Ainakaan silloin kun itse olen ollut uimahallissa uimassa niin kertaakaan ei ole tullut siivoojat puku- eikä suihkutiloihin enkä ole tainnut nähdä siivoojia liikkuvan siellä muutenkaan . Luulenpa että käyvät aamulla ennen avaamista ja sitten sulkemisen jälkeen . Eihän esim sairaaloissakaan siivooja tule siivoamaan suihkutiloja silloin kun siellä joku potilas on .
 
Nimetön
Alkuperäinen kirjoittaja Eivät..;11248349:
Ainakaan silloin kun itse olen ollut uimahallissa uimassa niin kertaakaan ei ole tullut siivoojat puku- eikä suihkutiloihin enkä ole tainnut nähdä siivoojia liikkuvan siellä muutenkaan . Luulenpa että käyvät aamulla ennen avaamista ja sitten sulkemisen jälkeen . Eihän esim sairaaloissakaan siivooja tule siivoamaan suihkutiloja silloin kun siellä joku potilas on .
Minäpä olen tällaista nähnyt tapahtuvan, ja vielä aika monta kertaa. Lisäksi olen nähnyt pukuhuoneen seinässä listan, mihin siivooja kuittaa käyntinsä, ja ainakin puolenkymmentä kertaa niitä käyntejä vaikutti päivän aikana olleen.

Eräässä toisessa hallissa olen myös nähnyt pukuhuoneesta pesutiloihin kulkevassa käytävässä kyltin, jossa nimenomaan kerrottiin (=varoitettiin) että meillä siivoaa sekä naisia että miehiä.
 
Puolin ja toisin
Sama se jos näkevät. Mitä ketun väliä sillä on. Ovat yleensä ammattinsa osaajia. Ja entäs kun mies siivooja menisi naisten puolelle siivoamaan. Siitä se vasta mouruaminen syntyisi. Sitäpaitsi ne ovat nykyisin siistijöitä. Kuitenkin tärkeintä on siistit paikat.

Älkää menkö tiukkapipot yleiseen paikkaan. Pysykää siellä omissa piilopaikoissanne ja saunoissanne, ettei teidän kalujanne ja pillujanne toiset näe!
 
Ainakin
uimahallissa oli naispuolinen siivooja miesten puolella ja hän kyllä tiiraili kaikkien peenikset. Semmoinen yli viiskymppinen muija.

Naisten puolella ei saa olla miespuolista siivoojaa.
 
Maria Dolores
Iltalehdessä oli tehty tutkimus, minkälaisesta seksistä suomalaiset pitävät tai mitä he arvostavat
seksielämässään. Ihan kaikenikäiset miehet ja naiset tuntuivat arvostavan hellyyttä ja huomaavaisuutta hyvässä seksissä, eikä mitään erikois-seksiä tai akrobaattisia temppuja.
Kun nainen on aloittanut uuden suhteen, niin ne parit ekat kerrat rakastellessa ovat ratkaisevan tärkeitä. Esim. Jos mies vaatii naiselta jtain erikois-seksiä tai aivan epätavallisia asentoja, niin se kyllä pistää miettimään ainakin tällaista tavallista naista. Mutta kun oppii tuntemaan toisen tarpeeksi hyvin ja luottamaan tähän, niin sitten voi halutakkin kokeilla jotain erikoista ja uutta.
Tavallisten ihmisten seksielämä ei tietenkään ole sellaista kuin jossain seksielokuvissa, joissa mies ain oikein kunnolla tykittää naista ja nainen voihkii kokoajan kovaan ääneen ja kaikki on tekinisesti täydellistä, mutta tunnepuoli puuttu tietysti kokonaan, kun on alan ammattilaiset asialla. Yhdessä televisio ohjelmassa haastateltiin sesielokuvissa työkseen esiintyvää miestä.
Tämäkin alan ammattilainen, aikuinen mies sanoi, että hän haluaisi saada vaimokseen sellaisen naisen, joka olisi hellä ja huomaavainen.
Tutkimuksen mukaan suurin osa yli 70-vuotiaista miehistä ja naisista haluaisa harrastaa seksiä
säännöllisesti, jos vain on suinkin mahdollista. Kun pääsee eläkkeelle, niin silloin on aikaa harrastaa seksiä sekä päivällä että yöllä, niin paljon kuin vaan suinkin jaksaa ja haluaa.
 
Aih ja voih!
Kotikaupunkini uimahallissa on töissä pari nuorehkoa naissiivoojaa, jotka tulevat aina miesten puolelle katselemaan kulleja. Taitaa olla joka naisen unelma-ammatti...
Rajamäen uimahallissa Nurmijärvellä on nuori viehkeä kaunis aasialaistyttö siistijänä. Hän tulee melko usein miesten puolelle lattioita siivoamaan. Ihan mukava tyttö ja puhuu suomea. Ihan kiva nauttia suihkusta ja samalla jutella kauniille tyttelille... :) Miesuimareiden määrä kasvanut hieman.

Tasa-arvon nimessä kai miessiistijä voi siivota naisten puolen?
 
Viimeksi muokattu:
Sitten kun
Rajamäen uimahallissa Nurmijärvellä on nuori viehkeä kaunis aasialaistyttö siistijänä. Hän tulee melko usein miesten puolelle lattioita siivoamaan. Ihan mukava tyttö ja puhuu suomea. Ihan kiva nauttia suihkusta ja samalla jutella kauniille tyttelille... :) Miesuimareiden määrä kasvanut hieman.

Tasa-arvon nimessä kai miessiistijä voi siivota naisten puolen?

vielä kuumassa vedessä lypsää kalun puolijäykkään kuntoon, niin kiva nähdä miten tytteli punastuu, eikä oikein tiedä mihin silmänsä laittaisi.
 
Viimeksi muokattu:
kesä siivoja
Olen jo kolmena vuotena ollut kesäisin uimahallissa siivojana,nautin työstäni.On kivaa katsella erikokoisia ja ikäisiä miesvartaloita,ja kul... kokoa olen 21.v nainen.tulisipa joko kesä ja alkasi työt..
 
JiiHoo42
Olen huomannut että miesten puolen siivoojanaiset aika usein vilkuilevat mun kullia, silleen salaa yrittävät katella. Mutta johtuu varmaan siitä että mulla on huomattavasti isompi ja muhkeampi kulli ku useimmilla muilla miehillä. Naisiahan ne siivoojanaisetki on, ja onhan tällänen jättipatukka varmaan kiihottavan näkönen naisten mielestä.
 
napukka
Olen huomannut että miesten puolen siivoojanaiset aika usein vilkuilevat mun kullia, silleen salaa yrittävät katella. Mutta johtuu varmaan siitä että mulla on huomattavasti isompi ja muhkeampi kulli ku useimmilla muilla miehillä. Naisiahan ne siivoojanaisetki on, ja onhan tällänen jättipatukka varmaan kiihottavan näkönen naisten mielestä.

Sama täällä. Munkin kullia vilkuillaan, eikä edes salaa. Eikä pelkästään siivojanaiset, vaan esim työpaikan naiset saunailloissa ja ylipäänsä tutut mökeillä sun muuta.
En tiedä kiihottuvatko he? Ehkäpä. Itse tunnen ainakin pientä muurahaiskutinaa naperossani, kun naiset katsoo.
 
Viimeksi muokattu:
napukka
Olen huomannut että miesten puolen siivoojanaiset aika usein vilkuilevat mun kullia, silleen salaa yrittävät katella. Mutta johtuu varmaan siitä että mulla on huomattavasti isompi ja muhkeampi kulli ku useimmilla muilla miehillä. Naisiahan ne siivoojanaisetki on, ja onhan tällänen jättipatukka varmaan kiihottavan näkönen naisten mielestä.

Sama täällä, munkin kullia katsellaan, eikä edes salaa. Eikä pelkästään siivoojanaiset, vaan esim työkaverinaiset saunailloissa ja monet muutkin esim mökeillä ja muutenkin.
En ole varma kiihottaako napukkani näkeminen naisia, mutta itselläni kyllä tuntuu muurahaiskutinaa kulkusissa kun naiset katsoo.
 
Viimeksi muokattu:
kesä siivoja
On tosi kivaa, näin sinkkunaisena että saa olla eri kokoisten ja näköisten miesten k.keskellä.Ei voisi hienopaa kesäduunia löytää.Eipä voi tietää vaikka se sopivakin löytysi..
 
mara
No täällä keskisuomalaisessa pikkukaupungissa ainakin siivoja käy kun uimahalli auki. Monesti olen ollut saunassa tai suihkussa kun tämä nais siivooja tekee työnsä miestenpuolella. Jos suihkussa ei muita miehiä näy kun siivooja tulee töihin niin menen yleendä suihkuun esittelemään varustustani.
 

Yhteistyössä