Miesten raiskaamisesta...tuli vaan tuossa mieleen yhtäkkiä...

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Että kun siinä yhdessä ketjussa joku kertoi tutun miehen tehneen itsemurhan joku aika sen jälkeen, kun hänet oli toinen mies raiskannut. Et voiko se olla niin, et miehelle tuo raiskaus onkin sen verran pahempi juttu varsinkin jos sen on tehnyt toinen mies? Kun noita umpiheteroita ja homokammoisia miehiä on jonkin verran ja jos tällaisen sattuu toinen mies raiskaamaan, ni onko se sitten tän raiskatun mielestä niin paljon kamalampi ja pahempi, kuin, et ois esim. nainen raiskannu?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kyllä naisetkin tekee itsemurhia semmoisen jälkeen.

Miehelle se on ehkä sikäli hankala juttu, kun miestä ei uskota.

Joo kyllä uskon, et naisetkin tekee itsemurhia, mut mietinkin juuri tuota, et kun mies raiskaa miehen...et se ois sille uhrille pahempi juttu...

Se olin minä kun kerroin tästä tutusta. Joo, se on vielä pahempi että se oli mies se raiskaaja. Tällä miehellä oli sitten vielä tän tapahtuman jälkeen suhteita miesten kanssa, kävi tätä tapahtumaa näin ilmeisesti läpi. Ikinä se ei toipunut siitä tapahtumasta . R.I.P.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kyllä naisetkin tekee itsemurhia semmoisen jälkeen.

Miehelle se on ehkä sikäli hankala juttu, kun miestä ei uskota.

Kuule kyllä uskotaan ! Mä olin eka joka näki tän miehen sen tapahtuneen jälkeen eikä tullut mieleenkään kyseenalaistaa mitään. Kyllä sen ihmisestä näkee jos jotain hirveää on tapahtunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Se olin minä kun kerroin tästä tutusta. Joo, se on vielä pahempi että se oli mies se raiskaaja. Tällä miehellä oli sitten vielä tän tapahtuman jälkeen suhteita miesten kanssa, kävi tätä tapahtumaa näin ilmeisesti läpi. Ikinä se ei toipunut siitä tapahtumasta . R.I.P.

mietin tuossa, et varsinkin jos on ihan perusheteromies ja tulee miehen raiskaamaksi, ni kait sitä osa voi pelätä leimautuvansa homoiksi jos asiasta ulkopuolisille kertoo ja siksi se on niin paha juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:

mietin tuossa, et varsinkin jos on ihan perusheteromies ja tulee miehen raiskaamaksi, ni kait sitä osa voi pelätä leimautuvansa homoiksi jos asiasta ulkopuolisille kertoo ja siksi se on niin paha juttu.

Hän kyllä kertoi siitä tosi monelle. Jossain vaiheessa alkoi katua sitä että känissä aina avautui kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
No miten sitä voi kahden ihmisen kohdalla verrata kummalle raiskaus on pahempi juttu? Ei mitenkään.

Ei voi verrata ollenkaan. Kyllä me ihmiset ollaan persoonia ja reagoidaan eri tavalla. Kaikki ei tapa itseään tommosen jälkeen.

Yhteistyössä