""Miesten reissut""

  • Viestiketjun aloittaja Nuori vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Lapintyttö
Olen paljon Lapissa, mieheni kanssa, koska tykkäämme molemmat hiihtää. Mies on käynyt joskus yksinkin. Paljon puhutaan, tässäkin ketjussa, ""Lapin orgioista"". Voin sanoa että niin taitavat enemmän puhua ""Etelän miehet"". Totuus on se että Lapissa HIIHDETÄÄN. Ja paljon. Jos olet hiihtänyt 20-30 km, saunonut ja syönyt, et jaksa orgioita pitää. Syömässä käydään, voidaan vähän tanssiakin, mutta kyllä se siihen jää n. 95% tapauksista. Jutella voi ja tutustua, mutta ""mökkiorgiat"" ovat kaupunkilegendaa.
Onhan sieltä monelle puolisokin löytynyt, mutta useammalle myös löytyy etelästäkin puoliso.
Lopettakaa nyt alkuperäisen pelottelu, olet ap ihan oikeassa kun annat miehesi käydä Lapissa. Mitäpä jos menisit joskus mukaan, hiihtelisit vaikka murtsikkaa sillä aikaa kun hän laskettelee jos et sitä halua. Silloin näet minkälaista siellä on.
Jos mies haluaa pettää, on helpompi pettää etelässä kotinurkilla kuin nähdä se vaiva että matkustaa ja hiihtää ensin.
 
Lapin tyttö
On oltu Levilläkin monta kertaa. Siellä hiihtää murtsikkaa sankat joukot. On tosi hyvät ladut. Nuoremmatkin kuin 20 v. Voihan siellä lasketella ja lautaillakin. Ajattelin vain että jos ap ei ole niistä kiinnostunut. Eihän kaikkea tarvitse tehdä käsi kädessä.
 
Etelän tyttö ja Lapin mies
Miksi naisten pitää tunkea miesten reissuille ja päinvastoin? Ei kai kaikkea tarvi yhdessä tehdä.

Ikinä en ottaisi ukkoani mukaan naisten perinteiselle Lapin reissulle, ja mies saa käydä poikien kanssa poikien reissulla kun haluaa.

Eihän sitä tarvi kertoa, mitä siellä tehdään. Joskus käydään yhdessäkin kelkkailemassa ja metsästämässä.

Ikää löytyy 29 ja mies 38.
 
Hopeahääpäivä
Lapset ""päästetään"" jonnekin. Ei kai aikuinen ihminen lupaa tarvitse päästäkseen jonnekin?

Millaisia ihmisiä täällä oikein on, jos aina pitää olla kuin paita ja peppu? Tai edes voi?

Minun mieheni on aina tehnyt työmatkoja niin koti- kuin ulkomailla. Olemme asuneet useampaan otteeseen 1-6 kk eri maissa ja tavanneet silloin tällöin viikonloppuina. Minä matkustan pari-kolme kertaa vuodessa yksin tai ystäväni kanssa. Tapaan ulkomaan matkoillani myös miespuolisia ystäviäni, olenpa asunutkin yhden luona viikon verran useampaan otteeseen. Mutta en ole pettänyt miestäni kertaakaan. En edes ajatuksissani.

Niin, ja meillä on kolme lasta ja nimimerkki kertoo loput. Jos en olisi ""päästänyt"" häntä tai hän minua matkustamaan, tuskin tuo nimimerkki pitäisi paikkaansa. Ja todennäköisesti mieheni ei olisi menestynyt työssään.
 
Lapintyttö
Niin just. Ajattelin vain että olisi ap:n ehkä hyvä käydä katsomassa Lapissa millaista siellä on. Millaisia ne ""orgiat"" ovat millä etelän varekset rehvastelevat. Saisi mielelleen rauhan. Vaikka onhan se Lapin matkailulle hyvä juttu että kuvitellaan siellä olevan jotain muuta kuin etelässä.
Tulin juuri Saariselältä hiihtämästä viikko sitten. Hyvät oli ladut ja pakkanen paukkui, väkeä oli kuin pipoa eikä orgioita näkynyt missään. Laanilassa tanssittiin, iltasyönneilläkin vähän ja alkoholiakin jotkut ottivat. Yhdentoista jälkeen oli kyllä aika hiljaista kyläraitilla ja ravintoloissa. Taisivat kaikki olla jo nukkumassa rankan ulkoilun jälkeen.
 
Mira
Sä olet kyllä nynny! En ole moiseen törmännyt lapin reissulla.
Enkä ole etelän varis, kuten te nimittelette etelän naisia.

taidat olla itse, etkä ainakaan alkuperäinen lappilainen.
 
Lapintyttö
En olekaan lappilainen. En niin väittänytkään. Olen Lapin tyttö koska viihdyn siellä, käyn siellä usein (eri puolilla Lappia) ja tunnen oloja ja ihmisiä. Enkä todellakaan ole nähnyt ikinä siellä mitään ""orgioita"". Toki ihmiset tutustuvat jne., mutta ""orgiat mökeissä"", huh-huh. Paremmin tutustuu ihmisiin/miehiin latukahviloissa reittien varsilla.
En muuten ole nynny, en lainkaan! Seuraa saa jos sitä etsii kaikkialla Suomessa.
 
Josefiina
Lapin matkat ovat itselleni tuttuja niin sinkkuajalta kuin vakiintuneenakin. Valitettavasti olen nähnyt silmästä silmään sen meiningin siellä..kihlasormukset menee visusti taskuun kun baariin porukkaa pääsee. Miten monta varattua miestä oli kimpussani kun olin sinkkuna siellä kaverien kanssa. Ei todellakaan siellä ainakaan sivistysreissulla olla eikä kyllä moraalia näy enää missään. Usein miesporukalla niillä on sitten sopimus, että naisia mökkiin ja saunomaan ja isketään minkä keretään..siellä porukka hullaantuu täysin..

Jännää onkin huomata miten eri maailmaan siellä menee..porukka muuttuu tosi villiksi!! Siispä olen melkoisen varma että miehesi on pettänyt ja ainakin jotain säpinää on ollut..se paikka ei koskaan jätä kylmäksi!

Mutta okei hieno homma jos on vielä uskollisia ja luotettavia miehiä, sillä niitä helmiä kasvaa äärimmäisen harvassa. Ajattelu lapissa ei tapahdu aivoilla vaan munalla!
 
Hp
Samaa mieltä! Mutta saahan sitä aina uskoa ja toivoa että ""ei minun mieheni sellaista"". Aika moni vaimo uskoo ja luottaa. Miehet on fiksuja kun ei tunnusta ja peittää jäljet hyvin ;)

Toi ap:n juttu on ihan päivänselvä tapaus. Poikien kanssa porukalla lappiin PARI KERTAA VUODESSA?? Eikä tyttöystäviä/vaimoja mukaan? Voin vain kuvitella kuinka monella käy flaksi ja niitä on sitten mukava muistella oman vaimon vieressä :D
 
Lapin tyttö
""Usein miesporukalla niillä on sitten sopimus, että naisia mökkiin ja saunomaan ja isketään minkä keretään..siellä porukka hullaantuu täysin..""
Oletko ollut mukana tällaisessa kun sellaista väität tapahtuvan yleisesti? Vai onko ""isojen poikien"" juttuja.
Tuttavistani, joita on tosi paljon, suurin osa käy Lapissa lomillaan, eivätkä he kerskaile tuollaisella. Toki tanssitaan ja pidetään hauskaa, mutta orgioita...

Älä ap välitä. Luota vain mieheesi. Jos mies käy pari kertaa vuodessa kavereidensa kanssa jossain, se ei ole edes paljon. Miksi hän pettäisi sinua? Täällä kirjoittelee tosi kyynistä ja pettynyttä porukkaa.
 
MR
Täällä kirjoittelee ilmeisesti ne, jotka itse ovat siellä pahimmassa menossa mukana.

Eivätkä tiedä, että todellakaan illalla ravintolaan ei pukkaa koko se väki, joka siellä hiihtokeskuksissa on. Se on se tietty pieni ja sama jengi joka ilta. Veikkaisin, että useimmat ovat mökissään päivän ulkoilun ja saunan jälkeen rentoutumassa ihan omalla porukalla. Ainakin näin itse olen havainnoinut.

Meillä (naiset 42-50 vee) ei ainakaan ole mitään hinkua sinne kun ""pääsemme"" täällä kotikonnuillakin ulos halutessamme ja täälläkin riittää niitä piirittäjiä ihan tarpeeksi. Lappiin me mennään todellakin hiihtämään, kalliita ne matkat olisivat pelkiksi kapakkareissuiksi.







 
äly älä jätä
Miksi olet keskittynyt sanaan orgio? Orgio on käsittääkseni isomman porukan kesken tapahtuvaa....

Suurin osa siellä kai iskee rinteestä tai baarista miehen/naisen, kenen kanssa sitten paneskelee jossain mökissä omassa rauhassa makuuhuoneessa kun toiset ovat toisessa huoneessa eikä samassa.
 
S
Eipä pidä paikkaansa. Levin kymmenet ravintolat ovat ääriään myöten täynnä pääsiäisenä, joten kyllä suurin osa on baarissa. Mitenkähän ne muuten olisi täynnä ettei sisälle mahdu? Siellä on baareja ja ravintoloita aikas paljon. Harva siellä mökissä kykkii.
 
Lapintyttö
En minä sitä keksinyt, siis orgiaa, se oli joku ketjussa aikaisempi. Kyllä varatutkin miehet ravintoloissa Lapissa tanssivat, ihan sormukset sormissakin, mutta tanssi on eri asia kuin pano. Käyn minäkin siellä iltaisin tanssimassa, olin Laanilassakin nyt viimeksi, mutta tanssi on tanssia vain.
Tapaavathan ihmiset siellä niinkuin täälläkin ja pareja syntyy, mutta ei se niin ole, että suinpäin vain mökkiin yksin tai porukalla panemaan. Höpön pöpöt.
 
Noh
Kyllä ainakin Rukalla parina viime vuotena on vähemmistö siellä baareissa hillunut. Ne jotka pettää ne pettää mutta ei sitä joka nainen tai mies tee. Siihen tarvitaan jollain tapaa rempallaan oleva oma suhde ja huono moraali.

Minun mieheni on käynyt jo useana perättäisenä vuonna yhdellä miesten reissulla ties missä ja tiedän tasan tarkkaan että ei ole pettänyt. Tunnen mieheni niin hyvin ja tiedän että hän kunnioittaa suhdettamme yli kaiken eikä ikinä kestäisi sitä jos liittomme hajoaisi.

Toki hänkin on vieraiden naisten kanssa jutellut ja tanssinut ja se ei ole minusta mitään muuta kuin normaalia. Se mistä tiedän tämän on mieheni hyvä tuntemus ja täydellinen luotto. Luotto taasen johtuu siitä yksinkertaisesta syystä että olin jo kerran jättää hänet jäätyään kiinni pettämisestä. Silloin ehkä hän oikeasti tajusi mitä voi menettää. Näinkin voi luoton ""ansaita"", ikävällä tavalla.

Nykyään siis hän saa tulla ja mennä aivan vapaasti ja suo myös saman minulle , tosin emme enää kumpikaan hirveästi käy yksin missään , yleensä yhdessä mennään jos mennään ja se ei ole mikään pakko juttu vaan yhteinen halu.
 
Josefiina
Tuosta lapissa renttuilusta vielä..en voi oll vastaamatta. Sen voin sanoa ensiksikin, että lappiin mennään hiihtämään, laskettelemaan, tanssimaan, mutta myös""pelaamaan""..se on yleisin käsite jos niin voisi sanoa. Eli turha luulla, että kukaan siellä nurkassa kilttinä nyhjöttää kun muu porukka luo kiihkeitä katseita ja suhteita ja eikä mitenkään voi olla aistimatta porukan touhusta millä fiiliksillä liikutaan..kehon kieli puhuu enemmän kuin mikään. Okei joku menee sinne vaan hiihtämään eikä muuta, mutta enemmistö todellakin irroittelee tanssiravintolassa, tai diskossa ja esiintyjiinkin on panostettu joten eipä kovin moni jää koko lomaksi mökkihöperöksikään..tuskinpa!

Mitä yritän tässä sanoa on se,että vaikka kuinka hyvät tarkoitusperät ja perusteet olisi järkevälle lomailulle(kuka määrittelee järkevän on oma asia)niin väistämätöntä on se, että lapissa kiltteys on kaukana.

Ruka ja levi, Ylläs jne , Ivalo, Inari yms on tullut nähtyä..missään ei voi välttyä villeydeltä joka vallitsee tuolla. Vaikka olisit itse fiksusti, ja sivistyneesti liikenteessä. En mitenkään voi uskoa ketään joka väittää muuta.

Ja vielä yksi juttu..en usko että kukaan hankaluuksia sinne menee hakemaan mutta ""luonnon keskellä luonnon tavoilla..""

 
Ei v..
Siis miehesi on jo kerran aikaisemmin pettänyt, jäänyt kiinni mutta ei tee sitä enää? Haloo!! Missä sun aivot on.. Miehesi voi hyvinkin tehdä juuri sitä poikien reissuilla, pitää vaan huolen että sinä et saa (enää) tietää.
 
Ei v..
Totta tietenkin on, että suhteessa pitää luottaa, mutta minä en luottaisi mieheen, joka on ennenkin pettänyt ja päästäisi poikien reissuille.. itseasiassa emme olisi enää edes yhdessä. Jotain respectiä mulla itseäni kohtaan..
 
Hah
Kasvissyöjälle: Olen itse nainen ja tunnen paljon metsästäviä miehiä. Täytyy valitettavasti sanoa että totuus on paljon tylsempi. Oikeasti ne vain metsästävät sitä metsän riistaa, korkeintaan keskenään ryyppäävät joskus.
Eli tylsää porukkaa, ei mitään naisseikkailuja eikä seksihurjasteluja...
Mut naisten onkin varmaan vaikea ymmärtää että se metsästys on niille ihan tarpeeksi jännää.
 

Yhteistyössä