Miesten sairastaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Toi on oikeesti siis jotain niiiiiin säälittävää, kun mies on sairaana.

Miten helvetissä ne lamaantuu pikkusesta räkätaudistakin täysin toimintakyvyttömäks.

Mutta mitä tekee nainen ja varsinkin kotiäiti. Sairastaa, tekee kotityöt ja hoitaa lapset (mahdollisesti hekin sairaita) eikä puhettakaan mistään lamaantumisesta petiin.

Ja miehellä tällä hetkellä siis nuha, ehkä vähän köhii. Ja on maannut KOKO päivän. Voi reppanaa miten tosta taas mahdetaankaan nousta.

Meillä täällä sama homma. Ukko on niin sairaana... kurkkua hiukan karhentaa ja vähän nuha. Itse olen ollu torstaista asti NIIIN tukossa ja lihakset tosi höllänä... Ja neitikin vielä 40asteen kuumeessa. Olen tehnyt ruuat ja jonottanu neidin kanssa lääkäriin , apteekkiin jne. Ja ukko kysy äskön että voisinko viedä koiran ulos :whistle: Hän on niin kipee :kieh: Menköö ite ;)

En mä tiedä, mutta mä ainakin olen niin kuollut nyt.
Karmea tauti.
On vuoroin kylmä, sitten kuuma ja päätä särkee ja ranteita vihloo ja selkä tuntuu piestyltä ja jos erehtyy katsomaan valkoiseen tai valoisaan jessus mikä viiltely nupissa.

Ja tää yskä. Ja nokkaki valuu. voi vitunvitunvittu! |O

ON se vaan kamalaa kun meilla menee paivajarjestys ihan paalaelleen kun ukko saa pienen flunssan poikasen! Kuumetta ei tartte olla kun hitunen ja heti on miehinen mies ketarat ojollaan ja valittaa ja voihkii kuin olis henkirievussa pitelemista. Ja passuuttaa vaan ja hieroa pitaisi ja hoitaa siina vieressa kuin kuolevaa. Mutta jos mina satun olemaan kipeena niin sita ei lasketa... Vaikka takana on toistakymmenta yhteista vuotta ja kelpo mies muuten niin perheriita siita kehkeytyy aina kun ukko sairastaa, en kertakaikkiaan kesta sita!

Mun mies taitaa olla eri sarjaa tässäkin lajissa. Ei valita tosiaankaan pienistä, eikä jää pois töistä flunssan takia. Viimeksikin flunssa meni niin pahaksi, että jousuin viemään sen 100km päähän sairaalaan päivystykseen kun tyyppi vähän poti sit keuhkokuumetta... :headwall: Eikä tämäkään ääripää ole mistään kotoisin, ettei milläään lähdetä lääkäriin. |O

tää on hyvin yleinen keskustelun aihe naisten kesken. eilen just ystäväni sanoi, et hän kestää sen, että itse on kipeä ja vaikka lapsetkin samaan aikaan, mutta jos mies yskäiseen kerran niin se on sellainen sairastupa koko sohva sen jälkeen.
onkohan miehissä joku rakenne vika, joka tulee esiin niiden sairastuessa, vai ovatko vietävät vaan niin hemmetin laiskoja ja omanapaisia, vai vaan tosi ovelia vai fiksuja ku antavat itsensä oikeasti levätä ja parantua???

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
onkohan miehissä joku rakenne vika, joka tulee esiin niiden sairastuessa, vai ovatko vietävät vaan niin hemmetin laiskoja ja omanapaisia, vai vaan tosi ovelia vai fiksuja ku antavat itsensä oikeasti levätä ja parantua???
Tai sitten ne ovat sen verran fiksuja, että ymmärtävät levätä, kun sairaus iskee. Useimmiten lepo heti flunssan alkuvaiheessa on paras lääke ja sillä ehkäisee monet jälkitaudit. Mä olen pistänyt lapset hetimiten "petiin", kun ovat sairastuneet. Eipä ole tarvinnut pahemmin syöttää antibiootteja. Naistenkin olisi hyvä ihan jo heti parisuhteen alkumetreillä ottaa sama käytäntö. Siis jo ennen kuin edes suunnitellaan lasten hankintaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pia:
Oletteko huomanneet, miten KAIKKI miehet oksentavat? Kuulostaa siltä, kuin suun kautta olisi tulossa kaikki sisuskalut peräsuolta myöten ulos?!

Joo. Olen sanonutkin miehelle, että se on hirvittävää kun tuntuu että pyttykin hajoaa kun huutaa sinne niin helvetisti. Se on karmeaa kuultavaa. :/

Yhteistyössä