Miesten tissit kasvaa..

  • Viestiketjun aloittaja Toripolliisi
  • Ensimmäinen viesti
Mari Mari
Harmi, etten minä ole löytänyt sellaista miestä, joka oikeasti haluaisi pukeutua pitkiin palleatuellisiin rintaliiveihin ja oikeisiin pitkiin sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ottaisin sinut ilomielin sänkyleikkeihin pukeutuneena samanlaisiin liiveihin. Miehet, jotka pukeudutte naisten alusvaatteisiin, kertokaa kuinka sen toteutatte käytännössä ja varsinkin silloin, jos vaimo ei sitä hyväksy! Kuinka iloitsette liiveistänne ilman seksiseuraa?
 
Leimulie
Niin miehellä ja naisella molemmilla samanlaiset valkoiset pitkät palleatuelliset rintaliivit ja tietenkin myös asuun sopivat sukkanauhaliivit ja sukat. On se hyvännäköistä. Oikeasti. Haluaisin sellaisen miehen, joka suostuisi pukeutumaan naisten alusvaatteisiin. Onko niitä oikeasti olemassa?

Olen erityisesti mainitsemiisi vatekappaleisiin hullaantunut mies. Minustakin vaikutelma suorastaan moninkertaistaa tehonsa, mikäli molemmilla on yllään samanlaiset ihanat asusteet.
Jos uskallat voit lähettää viestin esim suomi24 galleriaan. Löydät sieltä kuvia ja nimimerkkini, jolla voit minut hakea on Leimulie. Toivottovasti uskallat meilata - haluaisin tavata.

Leimulie
 
Viimeksi muokattu:
mikkonen
Harmi, ettei vaimosi anna sinun käyttää palleatuellisia rintaliivejä!
Meillä mies on aina rintaliiveissä kotona (pitkät valkoiset) ja seuraavaksi hommaan hänelle pitkälahkeiset housuliivit.
Korseletti sukkanauhoineen on myös hankintalistalla, mutta sitä ei voi ostaa sovittamatta ja miehen saaminen liiviliikkeeseen korselettia sovittamaan tuntuu hänestä vielä pelottavalta. Oletko sinä Rane käynyt aina sovittamassa liiviisi ennen ostopäätöstä?
Kuinka on laita muiden liivejäpitävien miesten, onko sovittaminen onnistunut hyvin, vai onko tullut ongelmia myyjän tai naisasiakkaiden taholta?
Minä taimaasta ostin muutamat rintsikat ,ja sopivat hyvin myös työssä .Eihän rintsikat näy .
 
Viimeksi muokattu:
Iso H
Minä taimaasta ostin muutamat rintsikat ,ja sopivat hyvin myös työssä .Eihän rintsikat näy .
Ostin pari viikkoa sitten Anttilasta miellyttävän pehmeät palleatuelliset (Swegmark) rintaliivit, ei purista eikä kiristä mistään päin! Ihanat pehmeät kupit ilman kaaritukia, leveät olkaimet, kyllä pullistelee...ja lentää....
 
Viimeksi muokattu:
sinua ihaileva
Kyllä tissit omistavan miehen kanssa voi nussia, jos hänellä on rintaliivit päällä, mieluummin vielä pitkät palleatuelliset valkoiset. Se on jotenkin soma näky, kun miehellä ja naisella on samanlaiset liivit. Minun mieheni seksihalut ja kyvyt ovat selvästi lisääntyneet rintsikoiden käytön jälkeen. Liivit ne miehen tiellä pitää!

oletpa ymmärtäväinen ja hellä vaimo.Nostan hattua sinulle.Varmaan miehesi rakastaa sinua hirveästi.Kumpa minunkin vaimoni olisi yhtäymmärtäväinen.Kadehdin sinun miestäsi
 
Viimeksi muokattu:
Pillerillä.
Miksei miehet voi joillain hormoneilla kasvattaa rintoja? Sitten olisi liiveillekin käyttöä. Samalla voisi hyväillä omia rintojaan siinä kuin naisenkin.
Transsex puolella on miehiä, joilla on rinnat kuin naisella.
 
maraton1970
ne rinnat kasvaa, joku halusi hyvännäköisen karjun seksikumppanikseen, noh punttisalille vain, siellä löytyy hormoonikarjuja joilla on rintoja.
Vaihtoehto kaksi onkin sitten tuo lihominen, se tuo miehille rinnat.
 
yksi monista
Tottakai meitä sellaisia miehiä on olemassa, harmi vaan että vaimoni ei ollenkaan halua minun käyttävän esim. naisellisia palleatuellisia... tai muitakaan naisten alusasuja, hän suorastaan voi pahoin tietäessään minulla olevan sellaisia.
Miksei naiset ymmärrä, että miehetkin nauttivat kauniista alusvaatteista? Naisten pitäisi tuoda kauniita vaatteita miehilleen!
 
Viimeksi muokattu:
lindacd
Harmi, etten minä ole löytänyt sellaista miestä, joka oikeasti haluaisi pukeutua pitkiin palleatuellisiin rintaliiveihin ja oikeisiin pitkiin sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ottaisin sinut ilomielin sänkyleikkeihin pukeutuneena samanlaisiin liiveihin. Miehet, jotka pukeudutte naisten alusvaatteisiin, kertokaa kuinka sen toteutatte käytännössä ja varsinkin silloin, jos vaimo ei sitä hyväksy! Kuinka iloitsette liiveistänne ilman seksiseuraa?

Itse käytän rintsikoita koska minulla on isot tissit ja pyöreä peppu. Vartaloni on varsin naisellinen. Itse sile en voi mitään, mutta vaatteet ovat ihania
 
Viimeksi muokattu:
Tiia Tanja
Käytän palleatuellisia rintsikoita ja sukkahousuja aina kulkiessani kaupungilla sekä sukkahousuliiv iä, aluhametta ym. miestenvaatteiden alla. kivaa syksyä sulle ja kaikkea kivaa tyttöleikkeihin. terv. Tiina
Harmi, etten minä ole löytänyt sellaista miestä, joka oikeasti haluaisi pukeutua pitkiin palleatuellisiin rintaliiveihin ja oikeisiin pitkiin sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ottaisin sinut ilomielin sänkyleikkeihin pukeutuneena samanlaisiin liiveihin. Miehet, jotka pukeudutte naisten alusvaatteisiin, kertokaa kuinka sen toteutatte käytännössä ja varsinkin silloin, jos vaimo ei sitä hyväksy! Kuinka iloitsette liiveistänne ilman seksiseuraa?
 
Viimeksi muokattu:
7532
Joskus puolenkymmentä vuotta sitten eturauhaseni alkoi kasvamaan, ja sen estämiseksi sain lääkityksen. Sen sivuvaikutuksena on tissien kasvaminen. Nyt minulla on B-kupin rinnat. Käytän sen mukaisia rintaliivejä jatkuvasti päivittäin. Yöllä ei ole ollut tarvetta, vaikka se voisi jotain vaikuttaa... Samoin käytän pitkiä sukkanauhaliivejä tai korselettia. Kesäisin käytän joskus alushousuina housuliivejä tai naisten pikkuhousuja. Vaimoni tietää ja hyväksyy näiden käytön. Hän on tarjonnut minulle omia rintaliivejään, mutta D-kupin liivit ovat vähän liian suuret. Tosin ensimmäisen kerran käytin hänen rintaliivejä talvella ulkoillessani rintoja lämmittämässä, jonka jälkeen aloin hankkimaan omia. Samoin vaimoni on antanut minulle yöhousuiksi omia alushousujaan ja minä vuorostani omiani. Alushousujen suhteen meillä on siis yhteinen vaatelaatikko.
 
Mutta tuohan
Joskus puolenkymmentä vuotta sitten eturauhaseni alkoi kasvamaan, ja sen estämiseksi sain lääkityksen. Sen sivuvaikutuksena on tissien kasvaminen. Nyt minulla on B-kupin rinnat. Käytän sen mukaisia rintaliivejä jatkuvasti päivittäin. Yöllä ei ole ollut tarvetta, vaikka se voisi jotain vaikuttaa... Samoin käytän pitkiä sukkanauhaliivejä tai korselettia. Kesäisin käytän joskus alushousuina housuliivejä tai naisten pikkuhousuja. Vaimoni tietää ja hyväksyy näiden käytön. Hän on tarjonnut minulle omia rintaliivejään, mutta D-kupin liivit ovat vähän liian suuret. Tosin ensimmäisen kerran käytin hänen rintaliivejä talvella ulkoillessani rintoja lämmittämässä, jonka jälkeen aloin hankkimaan omia. Samoin vaimoni on antanut minulle yöhousuiksi omia alushousujaan ja minä vuorostani omiani. Alushousujen suhteen meillä on siis yhteinen vaatelaatikko.
Peliä...
 
Viimeksi muokattu:
pikku tissit
Harmi, etten minä ole löytänyt sellaista miestä, joka oikeasti haluaisi pukeutua pitkiin palleatuellisiin rintaliiveihin ja oikeisiin pitkiin sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ottaisin sinut ilomielin sänkyleikkeihin pukeutuneena samanlaisiin liiveihin. Miehet, jotka pukeudutte naisten alusvaatteisiin, kertokaa kuinka sen toteutatte käytännössä ja varsinkin silloin, jos vaimo ei sitä hyväksy! Kuinka iloitsette liiveistänne ilman seksiseuraa?
Jos edelleen haluat niin himoitsen vaatteitasi ja saisit lainata minun liivejäni. Pidän pitkiä sukkia ja olisi ihana tuntea sääresi vasten sääriäni. Käytännössä pukeudun liiveihin aina kun pystyn. Liivit tuntuvat ihanilta vaikkakin rintani ovatkin aika pienet. Haluaisin pukeutua sinun liiveihisi.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä