Hae Anna.fi-sivustolta

Miesten tissit kasvaa..

Viestiketju osiossa 'Parisuhteessa' , käynnistäjänä Toripolliisi, 11.02.2010.

1. ------------- Vierailija

Ihaks tosi. Minulla ollut 4 bodarimiehiä. Yhdellä oli erikoisia seksitoiveita ja kahdella niin rankat treenit, että eivät kyenneet enää seksiin, kolmas oli mennyt anabolisista sekaisin ja tarvitsi nyttemmin mielialalääkitystä.

Kyllä varmaan kuka tahansa jaksaisi harrastaa monta tuntia seksiä, vaan seisooko, sitähän ei se urheilullisuus muuten takaa.

2. Miika Vierailija

Aamulla puen ensimmäiseksi rintaliivit ja illalla riisun ne viimeiseksi. Vaimo aikoinaan sanoi minulle kasvavan rinnat. Seurauksena oli matka liivikauppaan yhdessä.

3. hille2 Vierailija

Minä en pidä bodareita urheilullisina. Urheilullisuus on minulle terveyttä, ei mitään jäykkää kaappikävelyä ja anabolisia sun muita mömmöjä.

4. 36v mies Vierailija

Minä käytän rintaliivejä kokoa 80a tai 75b--on sukkahousut ja sukkanauhaliivit..Naisten alusvaatteet on mukavammat myös alushousut

5. BH Vierailija

Miika, mikä kuppikoko sinulla nyt sitten on?
    Ja samalla kyselen tässä muiltakin minun kuppikokoani (onko a vai b?) kun minulla ympäryysmitta on 100 cm
    ja liivien kanssa 110 cm (saisi olla vähän enemmänkin :))

6. testestero Vierailija

ja naiselliset naiset diggaaa isoistaisotissisisitä tuhkamunista,missö vika,

7. mats78 Vierailija

moi

olen 35 voutias mies. rakastan pukeutua naisten vaateisiin. en oo koskan wiihtynyt
    miesten vaateiissa. ostan itteni rintalivejä ja stringalushousuja. käyn myös chattisivuille
    chattamaan miuden miesten kanssa pukeutina naisena meikatuna.olen Aina tunnettunnut
    itseni ennäm naisena kuin miehänä.

8. wonderbra Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    moi

olen lähes aina pukeutunut naisten alusvaatteisiin. kun olen kotona olen
    lähes aina rintsikoissa ja pikkareissa. minulta löytyy myös toppimaisia
    rintsikoita sekä sukkahousuja.

käytän rintsikoita ja pikkuhousuja lähes päivittäin jos käyn jossain.
    mielestäni on ihanaa pukeutua naisten vaatteisiin.

olen itse ostanut itselleni alusvaatteet tai tilannut ne.

9. Tiina Vierailija

Aina yksinollessani pukeudun naiseksi ja meikkaan ja käytän korkkareita ja korviksia ja tunnen silloin olevan oma itseni.
    Tunnen ihanaa tyydytystä ja onnenhetkiä naisena. En voisi vaihtaa odaani muuhun
    Tiina

10. Toripolliisi Vierailija

Avvausta tehessäni, että Suomessa on nuin palijo iso tissisie ukkoja...

11. torttu Vierailija

Mikä siinä tissiliivissä miehiä niin kiihottaa. Norminainen vihaa niitä ja äijät haluaa pukeutua niihin. En tiedä yhtään naista joka haluaisi pukeutua miesten alushouihin. Eikö se ole vähän sama juttu.

12. jl Vierailija

Minä olen käyttänyt rintaliivejä jo vuoden,että vaimo ei tiedä mitään.tykkään olla naisten alusvaatteissa.haluaisin rintani vielä kasvavan.minulla on rintaliivit alakerrassa lukitussa kaapissa.liivejä on mukava pitää päällä.

13. Tissimies Vierailija

No hei, brittitutkimukset kannattaa jättää ihan oman onnensa nojaan, niistä ei nyt paljon perusta kun se koko kansa on yhtä läskiä.

14. jonna Vierailija

Hei Mar Mari! olen mies joka haluaisin käyttää naisten alusvaatteita,vaimoni ei vaan hyväksy, olen tulossa hulluksi tämän asian kanssa. ne ovat aivan ihanat, pitäisin mielellään aina kun on mahdollista. Jonna

15. jonna Vierailija

Haluaisin todella tavata semmoisen naisen joka hyväksyy miehellä rintsikat ja pikkuhousut sekä sukkanauhat. nauttisin jos saisin pukea päälleni ja olla oma itseni,oma vaimo ei sitä hyväksy, on kuulemma sairasta, alussa hän hyväksyi sen ja jopa vaati minua pitämään rintsikoita. tämä käy jo raskaaksi.

16. pupu Vierailija

Olen käyttänyt rintaliiviä pitkään vaimolta salassa.pidän liiveistä ja sukkahousuista,rintani saisi olla suuremmat.miten saisi ne kasvamaan?

17. joku vaan Vierailija

oon kerran koittanu rintaliivejä ja ne oli sopivat mulle ja oon harkinnu ostoa mut ei kehtaa ja kuppikoko on 110B

18. pupu Vierailija

19. pupu Vierailija

Minä olen käyttänyt rintaliivejä vuoden ilman eukon tietämättä. Minä tykkään niitä pitää jatkuvasti.

20. pupu Vierailija

Minä olisin valmis tulemaan sinun kanssa sänkyleikkeihin.voisin liivien lisäksi laittaa sukkahousut jalkaan. Eukkoni ei hyväksy minun rintaliivien käyttöä.mutta en luovu liiveistä,eukko saa sit lähteä.

21. pupu Vierailija

Minulla on sama tunne hulluksi tulemisen kanssa.olisi ihanaa jos vaimo hyväksyisi että käytän rintaliivejä ja sukkahousuja. Pidän välillä hametta salaa päälläni.

22. pupu Vierailija

Minä monesti pidä tosi läpinäkyviä paitoja että minun rintaliivit näkyis läpi. Olo tuntuu aika seksikkäältä silloin.

23. pupu Vierailija

Minä viihdyn rintaliiveissä ja sukkahousuissa,haluan olla nainen,rakastan naisten vaatteita.

24. pupu Vierailija

Minä haluaisin vielä suuremmat rinnat,jos olis halpoja hormooni pillereitä niin kyllä söisin niitä. Hyvät neuvot olis tarpeen.

25. joku vaan Vierailija

oon tosiaa harkinnu ostoa mut ei kehtaa mennä sinne naisten osastolle kokeileen vai mitä muut on mieltä

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri