Miesten tissit kasvaa..

  • Viestiketjun aloittaja Toripolliisi
  • Ensimmäinen viesti
-------------
En ymmärrä miksi miehet valittavat etteivät saa tarpeeksi seksiä, mutta eivät ymmärrä että vika saattaisi olla omassa ulkonäössä. Itse en ainakaan nussi miestä jolla on tissit tai ei muuten huolehdi ulkonäöstään.

Ja urheilullisissa miehissä on se ihanaa että he jaksavat harrastaa seksiä tunteja.
Että vaan miehet urheilemaan!!
(Ja miehekkäät partavedet on kiihottajia)
Ihaks tosi. Minulla ollut 4 bodarimiehiä. Yhdellä oli erikoisia seksitoiveita ja kahdella niin rankat treenit, että eivät kyenneet enää seksiin, kolmas oli mennyt anabolisista sekaisin ja tarvitsi nyttemmin mielialalääkitystä.

Kyllä varmaan kuka tahansa jaksaisi harrastaa monta tuntia seksiä, vaan seisooko, sitähän ei se urheilullisuus muuten takaa.
 
Viimeksi muokattu:
hille2
Ihaks tosi. Minulla ollut 4 bodarimiehiä. Yhdellä oli erikoisia seksitoiveita ja kahdella niin rankat treenit, että eivät kyenneet enää seksiin, kolmas oli mennyt anabolisista sekaisin ja tarvitsi nyttemmin mielialalääkitystä.

Kyllä varmaan kuka tahansa jaksaisi harrastaa monta tuntia seksiä, vaan seisooko, sitähän ei se urheilullisuus muuten takaa.
Minä en pidä bodareita urheilullisina. Urheilullisuus on minulle terveyttä, ei mitään jäykkää kaappikävelyä ja anabolisia sun muita mömmöjä.
 
Viimeksi muokattu:
36v mies
Harmi, etten minä ole löytänyt sellaista miestä, joka oikeasti haluaisi pukeutua pitkiin palleatuellisiin rintaliiveihin ja oikeisiin pitkiin sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ottaisin sinut ilomielin sänkyleikkeihin pukeutuneena samanlaisiin liiveihin. Miehet, jotka pukeudutte naisten alusvaatteisiin, kertokaa kuinka sen toteutatte käytännössä ja varsinkin silloin, jos vaimo ei sitä hyväksy! Kuinka iloitsette liiveistänne ilman seksiseuraa?

Minä käytän rintaliivejä kokoa 80a tai 75b--on sukkahousut ja sukkanauhaliivit..Naisten alusvaatteet on mukavammat myös alushousut
 
Viimeksi muokattu:
BH
Aamulla puen ensimmäiseksi rintaliivit ja illalla riisun ne viimeiseksi. Vaimo aikoinaan sanoi minulle kasvavan rinnat. Seurauksena oli matka liivikauppaan yhdessä.

Miika, mikä kuppikoko sinulla nyt sitten on?
Ja samalla kyselen tässä muiltakin minun kuppikokoani (onko a vai b?) kun minulla ympäryysmitta on 100 cm
ja liivien kanssa 110 cm (saisi olla vähän enemmänkin :))
 
Viimeksi muokattu:
mats78
Harmi, etten minä ole löytänyt sellaista miestä, joka oikeasti haluaisi pukeutua pitkiin palleatuellisiin rintaliiveihin ja oikeisiin pitkiin sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ottaisin sinut ilomielin sänkyleikkeihin pukeutuneena samanlaisiin liiveihin. Miehet, jotka pukeudutte naisten alusvaatteisiin, kertokaa kuinka sen toteutatte käytännössä ja varsinkin silloin, jos vaimo ei sitä hyväksy! Kuinka iloitsette liiveistänne ilman seksiseuraa?
moi

olen 35 voutias mies. rakastan pukeutua naisten vaateisiin. en oo koskan wiihtynyt
miesten vaateiissa. ostan itteni rintalivejä ja stringalushousuja. käyn myös chattisivuille
chattamaan miuden miesten kanssa pukeutina naisena meikatuna.olen Aina tunnettunnut
itseni ennäm naisena kuin miehänä.
 
Viimeksi muokattu:
wonderbra
moi

olen lähes aina pukeutunut naisten alusvaatteisiin. kun olen kotona olen
lähes aina rintsikoissa ja pikkareissa. minulta löytyy myös toppimaisia
rintsikoita sekä sukkahousuja.

käytän rintsikoita ja pikkuhousuja lähes päivittäin jos käyn jossain.
mielestäni on ihanaa pukeutua naisten vaatteisiin.

olen itse ostanut itselleni alusvaatteet tai tilannut ne.
 
Tiina
Harmi, etten minä ole löytänyt sellaista miestä, joka oikeasti haluaisi pukeutua pitkiin palleatuellisiin rintaliiveihin ja oikeisiin pitkiin sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ottaisin sinut ilomielin sänkyleikkeihin pukeutuneena samanlaisiin liiveihin. Miehet, jotka pukeudutte naisten alusvaatteisiin, kertokaa kuinka sen toteutatte käytännössä ja varsinkin silloin, jos vaimo ei sitä hyväksy! Kuinka iloitsette liiveistänne ilman seksiseuraa?
Aina yksinollessani pukeudun naiseksi ja meikkaan ja käytän korkkareita ja korviksia ja tunnen silloin olevan oma itseni.
Tunnen ihanaa tyydytystä ja onnenhetkiä naisena. En voisi vaihtaa odaani muuhun
Tiina
 
Viimeksi muokattu:
torttu
Mikä siinä tissiliivissä miehiä niin kiihottaa. Norminainen vihaa niitä ja äijät haluaa pukeutua niihin. En tiedä yhtään naista joka haluaisi pukeutua miesten alushouihin. Eikö se ole vähän sama juttu.
 
jl
Harmi, etten minä ole löytänyt sellaista miestä, joka oikeasti haluaisi pukeutua pitkiin palleatuellisiin rintaliiveihin ja oikeisiin pitkiin sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ottaisin sinut ilomielin sänkyleikkeihin pukeutuneena samanlaisiin liiveihin. Miehet, jotka pukeudutte naisten alusvaatteisiin, kertokaa kuinka sen toteutatte käytännössä ja varsinkin silloin, jos vaimo ei sitä hyväksy! Kuinka iloitsette liiveistänne ilman seksiseuraa?

Minä olen käyttänyt rintaliivejä jo vuoden,että vaimo ei tiedä mitään.tykkään olla naisten alusvaatteissa.haluaisin rintani vielä kasvavan.minulla on rintaliivit alakerrassa lukitussa kaapissa.liivejä on mukava pitää päällä.
 
Viimeksi muokattu:
jonna
Harmi, etten minä ole löytänyt sellaista miestä, joka oikeasti haluaisi pukeutua pitkiin palleatuellisiin rintaliiveihin ja oikeisiin pitkiin sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ottaisin sinut ilomielin sänkyleikkeihin pukeutuneena samanlaisiin liiveihin. Miehet, jotka pukeudutte naisten alusvaatteisiin, kertokaa kuinka sen toteutatte käytännössä ja varsinkin silloin, jos vaimo ei sitä hyväksy! Kuinka iloitsette liiveistänne ilman seksiseuraa?
Hei Mar Mari! olen mies joka haluaisin käyttää naisten alusvaatteita,vaimoni ei vaan hyväksy, olen tulossa hulluksi tämän asian kanssa. ne ovat aivan ihanat, pitäisin mielellään aina kun on mahdollista. Jonna
 
Viimeksi muokattu:
jonna
Haluaisin todella tavata semmoisen naisen joka hyväksyy miehellä rintsikat ja pikkuhousut sekä sukkanauhat. nauttisin jos saisin pukea päälleni ja olla oma itseni,oma vaimo ei sitä hyväksy, on kuulemma sairasta, alussa hän hyväksyi sen ja jopa vaati minua pitämään rintsikoita. tämä käy jo raskaaksi.
 
pupu
Jos edelleen haluat niin himoitsen vaatteitasi ja saisit lainata minun liivejäni. Pidän pitkiä sukkia ja olisi ihana tuntea sääresi vasten sääriäni. Käytännössä pukeudun liiveihin aina kun pystyn. Liivit tuntuvat ihanilta vaikkakin rintani ovatkin aika pienet. Haluaisin pukeutua sinun liiveihisi.

Olen käyttänyt rintaliiviä pitkään vaimolta salassa.pidän liiveistä ja sukkahousuista,rintani saisi olla suuremmat.miten saisi ne kasvamaan?
 
Viimeksi muokattu:
pupu
Harmi, etten minä ole löytänyt sellaista miestä, joka oikeasti haluaisi pukeutua pitkiin palleatuellisiin rintaliiveihin ja oikeisiin pitkiin sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ottaisin sinut ilomielin sänkyleikkeihin pukeutuneena samanlaisiin liiveihin. Miehet, jotka pukeudutte naisten alusvaatteisiin, kertokaa kuinka sen toteutatte käytännössä ja varsinkin silloin, jos vaimo ei sitä hyväksy! Kuinka iloitsette liiveistänne ilman seksiseuraa?
 
Viimeksi muokattu:
pupu
Minä olisin valmis tulemaan sinun kanssa sänkyleikkeihin.voisin liivien lisäksi laittaa sukkahousut jalkaan. Eukkoni ei hyväksy minun rintaliivien käyttöä.mutta en luovu liiveistä,eukko saa sit lähteä.
 
Viimeksi muokattu:
pupu
Hei Mar Mari! olen mies joka haluaisin käyttää naisten alusvaatteita,vaimoni ei vaan hyväksy, olen tulossa hulluksi tämän asian kanssa. ne ovat aivan ihanat, pitäisin mielellään aina kun on mahdollista. Jonna
Minulla on sama tunne hulluksi tulemisen kanssa.olisi ihanaa jos vaimo hyväksyisi että käytän rintaliivejä ja sukkahousuja. Pidän välillä hametta salaa päälläni.
 
Viimeksi muokattu:
pupu
Ostin pari viikkoa sitten Anttilasta miellyttävän pehmeät palleatuelliset (Swegmark) rintaliivit, ei purista eikä kiristä mistään päin! Ihanat pehmeät kupit ilman kaaritukia, leveät olkaimet, kyllä pullistelee...ja lentää....
Minä monesti pidä tosi läpinäkyviä paitoja että minun rintaliivit näkyis läpi. Olo tuntuu aika seksikkäältä silloin.
 
Viimeksi muokattu:
pupu
Miksei miehet voi joillain hormoneilla kasvattaa rintoja? Sitten olisi liiveillekin käyttöä. Samalla voisi hyväillä omia rintojaan siinä kuin naisenkin.
Transsex puolella on miehiä, joilla on rinnat kuin naisella.
Minä haluaisin vielä suuremmat rinnat,jos olis halpoja hormooni pillereitä niin kyllä söisin niitä. Hyvät neuvot olis tarpeen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä