Hae Anna.fi-sivustolta

Miesten tissit kasvaa..

Viestiketju osiossa 'Parisuhteessa' , käynnistäjänä Toripolliisi, 11.02.2010.

1. pupu Vierailija

Kyllä kannattaa mennä,minä käyn säännöllisesti ostaa uusia liiviä.

2. pupu Vierailija

Ei se ole mikään häpeä ostaa, minäkin pidän rintaliivejä jatkuvasti. Enkä jätä niitä käytöstä pois.

3. joku vaan Vierailija

täytyy vissiin harkita menoa rintaliivikauppaan mut varmaan kattoo pitkään ku menee ostaan rintsikoita

4. pupu Vierailija

Sano että tulit ostaa emänälle ja valitset oman kokoiset liivit.minä en koskaan myyjää pyydä paikalle vaan etsin ne itse.sit kun löydän sopivat niin menen maksamaa niitä.minun pitäisi käydä ostamassa sukkahousut uudet.voisi samalla katsella uusia rintsikoita myös.

5. joku vaan Vierailija

6. joku vaan Vierailija

täytyy varmaan mitata koko ensin kotona ja sit vasta mennä sinne rintsikka kauppaan
    siitä on jonku aikaa ku koitin rintsikoita ihan muuten vaan niin niitten koko oli 85B ja ne oli sopivat ja sit vähä myöhemmin koitin toisia rintsikoita jokka oli kokoa 110b niin nekin oli sopivat että mikähän mun koko vois olla

7. oot lihonu Vierailija

Se 110 on tissien alta ympärysmitta ja b on koko.

8. pupu Vierailija

Mittaa koko sit vaan rintaliivi kaupoille rohkeesti.rannalle auringon ottoon ilman paitaa rintaliivit päällä,kyllä rupee miehet parveilemaa ympärillä.minä en luovu rintaliiveistä koskaan,ne on niin mukavat päällä.

9. hokasitko? Vierailija

että nää kirjottajat on miehiä. Homotha ne tullee rannalla vikisemmää vieree.

10. No en Vierailija

Jos tissit kasvaa, niin ei muuta heroa mitenkään
    ---- no läskit lisääntyy - pakko myöntää

11. Täällä on ainakin mies joka pukeutuu aina valillä naisten vaatteisiin

12. Joo o Vierailija

Anteeksi mutta miten voit ajatella tuolla tavalla? Minulla on ollut koko ikäni "miestissit". Et voi kuvitellakkaan millaista elämäni on ollut näiden rintojen takia. Koulukiusaamista, halveksuntaa ja ei kehtaa käydä edes uimassa. Se on sama asia kun naisella kasvaisi miehen sukupuolielin.

13. tits Vierailija

Vähennä radikaalisti oluen juontia niin laihdut ja tissitkin pienenevät. Nimenomaan olut ja liikkumattomuus sun tissejäsi kasvattaa.

14. Ihanat rinnat Vierailija

Niin en tiedä, minulla on naisten rintsikat kokoa 80/B ja ne tukee hyvin löystyneitä rintalihaksia? Tai miksi niitä nyt voi sanoa (rintoja).
    Pakko käyttää, muuten ne roikkuu kuin läpykät.
    Niin se vielä että, hankkiminen on hauskaa puuhaa. Monessa liikkeessä ei ymmärretä asiaa miehen tarpeesta käyttää rintaliivejä?

15. Rintaliivimies Vierailija

Käytän naisten alusvaatteita. Aluksi käytin pakkasen vuoksi paksuja sukkahousuja. Naisten alusvaatteiden materaalit vaan on tosi miellyttäviä. Käyttöni laajeni sitten muihin alusvaatteisiin ja en voisi kuvitella meneväni töihin ilman rintaliivejä. Kesäisin käytän myösmsukkanauhaliivejä ja sukkia. Se on miellyttävää. Vaimoni ostaa minulle myös ja aina samaa merkkiä.

16. Sepisex Vierailija

17. Sepi Vierailija

18. Sepi Vierailija

19. Sepi Vierailija

Ei voi mitään, isot tissit on. Koko vähintään G. Kunnon äijät.

20. todella ihanaa Vierailija

21. todella ihanaa Vierailija

hei, olen vuosia käyttänyt naisten ihania silkkipitsi alusasuja sekä muitakin asuja. Pidän asuja kotona aina vaimon nähden nautimme molemmat vaimo usein ostaa minulle asut, joista molemmat tykkääme. En koskaan luovu n-asusista siksi ihanaa kun ne on päällä.

22. tuo nautintoa Vierailija

Hei, rintaliivit ovat ihanat päällä kun ovat sopivat ja omat tissit täyttää kupin itelläni ny 90c mustat silkkipitsisettodella hyvän näköiset päällä vaimolin pitää näistä. Olen juuri stamassa palleatuelliset rintaliivit lähdemme vaimon kanssa ostamaan. Naisten kauniit asut luovat ihanan tunteen kannustan kaikkia miehiä käyttämään n-asuja piristää omaa seksielämää.

23. tuo nautintoa Vierailija

Hei, rintaliivit ovat ihanat päällä kun ovat sopivat ja omat tissit täyttää kupin itelläni ny 90c mustat silkkipitsiset todella hyvän näköiset päällä vaimokin pitää näistä. Olen juuri ostamassa palleatuelliset rintaliivit lähdemme vaimon kanssa ostamaan. Naisten kauniit asut luovat ihanan tunteen kannustan kaikkia miehiä käyttämään n-asuja piristää omaa seksi elämää

24. Korsetissaminäkin Vierailija

Jo 13-vuotiaasta saakka olen käyttänyt tiukkoja naisten alusasuja, kun äitini sa minut niiden käytöstä kiinni. Kertoi sisarelleen, jolla oli suuri valikoima piniksi jääneitä asuja mitkä minä sain ottaa omakseni. Ollessani tätini luona sain aina pukeutua niihin ja niin sitä on jatkunut koko elämän ajan. en koskaan varmasti luovu niistä.

25. vierailija Vierailija

VOi tisupojat teissä on teston puutetta. räväkkää liikuntaa! sinkkiä, terveellistä ruokaa olut ja makkara pois, jotkut menee lisäravinteilla itselle riittäs argiiniini.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri