Miesten tissit kasvaa..

  • Viestiketjun aloittaja Toripolliisi
  • Ensimmäinen viesti
pupu
täytyy vissiin harkita menoa rintaliivikauppaan mut varmaan kattoo pitkään ku menee ostaan rintsikoita
Sano että tulit ostaa emänälle ja valitset oman kokoiset liivit.minä en koskaan myyjää pyydä paikalle vaan etsin ne itse.sit kun löydän sopivat niin menen maksamaa niitä.minun pitäisi käydä ostamassa sukkahousut uudet.voisi samalla katsella uusia rintsikoita myös.
 
Viimeksi muokattu:
joku vaan
täytyy varmaan mitata koko ensin kotona ja sit vasta mennä sinne rintsikka kauppaan
siitä on jonku aikaa ku koitin rintsikoita ihan muuten vaan niin niitten koko oli 85B ja ne oli sopivat ja sit vähä myöhemmin koitin toisia rintsikoita jokka oli kokoa 110b niin nekin oli sopivat että mikähän mun koko vois olla
 
oot lihonu
täytyy varmaan mitata koko ensin kotona ja sit vasta mennä sinne rintsikka kauppaan
siitä on jonku aikaa ku koitin rintsikoita ihan muuten vaan niin niitten koko oli 85B ja ne oli sopivat ja sit vähä myöhemmin koitin toisia rintsikoita jokka oli kokoa 110b niin nekin oli sopivat että mikähän mun koko vois olla

Se 110 on tissien alta ympärysmitta ja b on koko.
 
Viimeksi muokattu:
pupu
täytyy varmaan mitata koko ensin kotona ja sit vasta mennä sinne rintsikka kauppaan
siitä on jonku aikaa ku koitin rintsikoita ihan muuten vaan niin niitten koko oli 85B ja ne oli sopivat ja sit vähä myöhemmin koitin toisia rintsikoita jokka oli kokoa 110b niin nekin oli sopivat että mikähän mun koko vois olla
Mittaa koko sit vaan rintaliivi kaupoille rohkeesti.rannalle auringon ottoon ilman paitaa rintaliivit päällä,kyllä rupee miehet parveilemaa ympärillä.minä en luovu rintaliiveistä koskaan,ne on niin mukavat päällä.
 
Viimeksi muokattu:
Mies naisten vaatteissa
Niin miehellä ja naisella molemmilla samanlaiset valkoiset pitkät palleatuelliset rintaliivit ja tietenkin myös asuun sopivat sukkanauhaliivit ja sukat. On se hyvännäköistä. Oikeasti. Haluaisin sellaisen miehen, joka suostuisi pukeutumaan naisten alusvaatteisiin. Onko niitä oikeasti olemassa?
Täällä on ainakin mies joka pukeutuu aina valillä naisten vaatteisiin
 
Viimeksi muokattu:
Joo o
Joo sitä se mässäily ja liikkumattomuus tekee. Exänikin alkoi lihoamaan jo minun aikanani. Erosta on nyt pari vuotta. Tässä jonkin aikaa sitten exä oli laittanu facebookiin kuvia jostain saunaillasta. Kuvista näki että exälle oli kasvanut tissit. Ajattelin itsekseni että onneksi tuli ero :)
Anteeksi mutta miten voit ajatella tuolla tavalla? Minulla on ollut koko ikäni "miestissit". Et voi kuvitellakkaan millaista elämäni on ollut näiden rintojen takia. Koulukiusaamista, halveksuntaa ja ei kehtaa käydä edes uimassa. Se on sama asia kun naisella kasvaisi miehen sukupuolielin.
 
Viimeksi muokattu:
tits
Anteeksi mutta miten voit ajatella tuolla tavalla? Minulla on ollut koko ikäni "miestissit". Et voi kuvitellakkaan millaista elämäni on ollut näiden rintojen takia. Koulukiusaamista, halveksuntaa ja ei kehtaa käydä edes uimassa. Se on sama asia kun naisella kasvaisi miehen sukupuolielin.
Vähennä radikaalisti oluen juontia niin laihdut ja tissitkin pienenevät. Nimenomaan olut ja liikkumattomuus sun tissejäsi kasvattaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ihanat rinnat
Niin en tiedä, minulla on naisten rintsikat kokoa 80/B ja ne tukee hyvin löystyneitä rintalihaksia? Tai miksi niitä nyt voi sanoa (rintoja).
Pakko käyttää, muuten ne roikkuu kuin läpykät.
Niin se vielä että, hankkiminen on hauskaa puuhaa. Monessa liikkeessä ei ymmärretä asiaa miehen tarpeesta käyttää rintaliivejä?
 
Rintaliivimies
Käytän naisten alusvaatteita. Aluksi käytin pakkasen vuoksi paksuja sukkahousuja. Naisten alusvaatteiden materaalit vaan on tosi miellyttäviä. Käyttöni laajeni sitten muihin alusvaatteisiin ja en voisi kuvitella meneväni töihin ilman rintaliivejä. Kesäisin käytän myösmsukkanauhaliivejä ja sukkia. Se on miellyttävää. Vaimoni ostaa minulle myös ja aina samaa merkkiä.
 
Sepisex
Käytän naisten alusvaatteita. Aluksi käytin pakkasen vuoksi paksuja sukkahousuja. Naisten alusvaatteiden materaalit vaan on tosi miellyttäviä. Käyttöni laajeni sitten muihin alusvaatteisiin ja en voisi kuvitella meneväni töihin ilman rintaliivejä. Kesäisin käytän myösmsukkanauhaliivejä ja sukkia. Se on miellyttävää. Vaimoni ostaa minulle myös ja aina samaa merkkiä.
 
Viimeksi muokattu:
Sepi
Harmi, etten minä ole löytänyt sellaista miestä, joka oikeasti haluaisi pukeutua pitkiin palleatuellisiin rintaliiveihin ja oikeisiin pitkiin sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ottaisin sinut ilomielin sänkyleikkeihin pukeutuneena samanlaisiin liiveihin. Miehet, jotka pukeudutte naisten alusvaatteisiin, kertokaa kuinka sen toteutatte käytännössä ja varsinkin silloin, jos vaimo ei sitä hyväksy! Kuinka iloitsette liiveistänne ilman seksiseuraa?
 
Viimeksi muokattu:
Sepi
Harmi, etten minä ole löytänyt sellaista miestä, joka oikeasti haluaisi pukeutua pitkiin palleatuellisiin rintaliiveihin ja oikeisiin pitkiin sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ottaisin sinut ilomielin sänkyleikkeihin pukeutuneena samanlaisiin liiveihin. Miehet, jotka pukeudutte naisten alusvaatteisiin, kertokaa kuinka sen toteutatte käytännössä ja varsinkin silloin, jos vaimo ei sitä hyväksy! Kuinka iloitsette liiveistänne ilman seksiseuraa?
 
Viimeksi muokattu:
todella ihanaa
Harmi, etten minä ole löytänyt sellaista miestä, joka oikeasti haluaisi pukeutua pitkiin palleatuellisiin rintaliiveihin ja oikeisiin pitkiin sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ottaisin sinut ilomielin sänkyleikkeihin pukeutuneena samanlaisiin liiveihin. Miehet, jotka pukeudutte naisten alusvaatteisiin, kertokaa kuinka sen toteutatte käytännössä ja varsinkin silloin, jos vaimo ei sitä hyväksy! Kuinka iloitsette liiveistänne ilman seksis
Harmi, etten minä ole löytänyt sellaista miestä, joka oikeasti haluaisi pukeutua pitkiin palleatuellisiin rintaliiveihin ja oikeisiin pitkiin sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Ottaisin sinut ilomielin sänkyleikkeihin pukeutuneena samanlaisiin liiveihin. Miehet, jotka pukeudutte naisten alusvaatteisiin, kertokaa kuinka sen toteutatte käytännössä ja varsinkin silloin, jos vaimo ei sitä hyväksy! Kuinka iloitsette liiveistänne ilman seksiseuraa?
Hei, olen vuosia pitänyt naisten kaikkia alusasuja etenkin silkkipitsiasuja, komerossa melkoinen määrä pidän asuja vaimon nähden ja öisin silkiptsinaisten ihania yöpaitoja. Nautimme molemmat paljon ostamme asut yhdessä. Koskaan emme luovu näin ihanasta asiasta
 
Viimeksi muokattu:
todella ihanaa
hei, olen vuosia käyttänyt naisten ihania silkkipitsi alusasuja sekä muitakin asuja. Pidän asuja kotona aina vaimon nähden nautimme molemmat vaimo usein ostaa minulle asut, joista molemmat tykkääme. En koskaan luovu n-asusista siksi ihanaa kun ne on päällä.
 
tuo nautintoa
Hei, rintaliivit ovat ihanat päällä kun ovat sopivat ja omat tissit täyttää kupin itelläni ny 90c mustat silkkipitsisettodella hyvän näköiset päällä vaimolin pitää näistä. Olen juuri stamassa palleatuelliset rintaliivit lähdemme vaimon kanssa ostamaan. Naisten kauniit asut luovat ihanan tunteen kannustan kaikkia miehiä käyttämään n-asuja piristää omaa seksielämää.
 
tuo nautintoa
Hei, rintaliivit ovat ihanat päällä kun ovat sopivat ja omat tissit täyttää kupin itelläni ny 90c mustat silkkipitsiset todella hyvän näköiset päällä vaimokin pitää näistä. Olen juuri ostamassa palleatuelliset rintaliivit lähdemme vaimon kanssa ostamaan. Naisten kauniit asut luovat ihanan tunteen kannustan kaikkia miehiä käyttämään n-asuja piristää omaa seksi elämää
 
Korsetissaminäkin
Jo 13-vuotiaasta saakka olen käyttänyt tiukkoja naisten alusasuja, kun äitini sa minut niiden käytöstä kiinni. Kertoi sisarelleen, jolla oli suuri valikoima piniksi jääneitä asuja mitkä minä sain ottaa omakseni. Ollessani tätini luona sain aina pukeutua niihin ja niin sitä on jatkunut koko elämän ajan. en koskaan varmasti luovu niistä.
 

Yhteistyössä