miestenvälistä

  • Viestiketjun aloittaja tool
  • Ensimmäinen viesti
mies49
joo kyllä, voisin kokeilla.Miehen kalua suuhun,ainakin ei ehkä muuta. Olen aika usein miettinyt sitä asiaa.eikai siinä ole mitään pahaa.varsinkin jos se on omasta halusta.Sitäpaitsi naiset ovat paljon fiksumpia he paljon estottomammin suhtautuvat naisten väliseen seksiin.Tarkoitan nyt nimenomaan bi-seksiä Olen naimisissa ja meillä on seksielämä kunnossa.eikai se siihen vaikuta.En tiedä ei ole kokemusta. Keskustelu vois kyllä jatkua Miehet ottakaa kantaa.
 
bi-mies
Bi-miehet on aivan huippuhyviä rakastelijoita,naiset tykkää oikein kovasti. Voin sanoa sen omakohtaisesti Se ei todella tarkoita että naisten kanssa seksi ei suju bi-miehiltä,päinvastoin. Bi-miehet haluavatkin jotain vielä ekstraa seksielämää rikastuttavaa. Siksi monet heteromiehiksi itseään luokittelevat eivät kertakaikkiaan sitä suvaitse eikä ymmärrä,eikä todellakaan ole tarkoituskaan. Jokainen olkoon kuin tahtoo. Se että täällä palstalla näistä puhutaan ja kerrotaan ja kannustetaan on vai hyväksi. Mutta, kaikki mielipiteet on sallittuja vaan ei pakollisia. Kyllä otsioista näkee mikä juttu on menossa.
 
50 villitys
Sama juttu! Olen ihan kateellinen vaimolleni, joka imee kyrpääni nautinnollisesti. Kysyn aina, et tuntuuko hyvältä? Tuntuu, vaimo vastaa. "Sunkin pitää kokeilla".
Mua haluttais olla kivan kundin daamina ja ottaa kunnolla suuhun ja peppuun. Olen aika feminiininen, varsinkin meikattuna ja laitettuna.
 
meinasin mut ei
Mene homobaariin. Hanki itsellesi elämys.

Mieti kuitenkin tarkkaan kerrotko siitä vaimollesi. Voithan varmistaa asian kysymällä häneltä vakavissasi haluaisiko hän ottaa kolmannen teidän leikkeihin mukaan. Miehen siis. Mieti myös voisitko katsoa vaimosi ja toisen miehen puuhailua. Tai hyväksytkö vaimosi ja toisen naisen puuhailut.

Kaikesta voi haaveilla luoda mielikuvia mutta toteuttaminen voi muuttaa monta asiaa elämässä.
 
bii 1
Sama juttu! Olen ihan kateellinen vaimolleni, joka imee kyrpääni nautinnollisesti. Kysyn aina, et tuntuuko hyvältä? Tuntuu, vaimo vastaa. "Sunkin pitää kokeilla".
Mua haluttais olla kivan kundin daamina ja ottaa kunnolla suuhun ja peppuun. Olen aika feminiininen, varsinkin meikattuna ja laitettuna.
olen naimisissa ollut kauan mutta masturboin säännöllisesti vaikka saan pillua koska vain tämä alkoi näin olin 15 v leikkinyt kikkelilläni aina saanut ensimmäiset siemen syöksyt ajauduin paikkaan jossa olin kahden kesken homomiehen kanssa hän esitteli kaluansa joka oli mielestäni valtava ainakin 20 cm hän runkkasi ja minä katselin päältä kun hän laukesi nenäliinaan seuraava kokemus oli että olin moottoripyörä ajelull miehen kanssa joka oli n 40 ja naimisissa minut vietiin ullakko kämpään riisuttiin miehellä oli mielestäni suuri kalu olimme alasti ja asetuimme 69:siin kumpikin hyväili toistemme kaluja otimme sen suuhun ja aloimme imeskeleen ja runkkaamaan seurauksella että kummatkin laukesimme harrastimme tätä useamman kerran ja tuntui hyvältä ja on tuntunut hyvältä aina kun on saanut siittimen suuhun ja runkattavaksi ei peräsuoleen muuten on hyvää
 
Viimeksi muokattu:
utelias
olen nelikymppinen ukkomies. Myös minua kiinnostaisi kokeilla runkata ja imeä toisen miehen kalua. Paneminen/pantavana oleminen ei niinkään kiinnosta. Ongelma on että mistä löydän toisen samanhenkisen? Vaimolleni olen jo tämän haluni kertonut ja hän innostui haluamaan itselleen kokemuksen toisen naisen kanssa. Minusta on hienoa että uskallamme toteuttaa seksuaaliset haaveet.
 

Yhteistyössä