Hae Anna.fi-sivustolta

Miesystävän epäterveelliset elämäntavat

Viestiketju osiossa 'Parisuhteessa' , käynnistäjänä vierailija, 30.11.2019 klo 12.23.

1. vierailija Vierailija

Ollaan oltu miehen kanssa kimpassa nyt vuoden verran. Alusta asti mua ärsytti miehen epäterveelliset elämäntavat. Nykyään ne ärsyttää aivan suunnattomasti. Mies ei liiku yhtään. Ei edes 100m, vaan liikkuu sen aina autolla. Polttaa kolme askia tupakkaa päivässä, syö pelkkää roskaruokaa ja karkkia/suklaata. Aamut alkaa karkilla ja suklaalla mitä on yleensä valmiiksi yöpöydällä odottamassa. Jos ei ole, niin pyytää mua hakemaan ”aamusuklaata”. Hän ei siivoa koskaan kotiaan ja minunkin kotonani jättää kaikki minne sattuu. Olen yrittänyt sanoa nätisti, että tuo ei ole terveellistä eikä hyvä tapa elää. Välillä sitten sanon suoraan, että siinäkö odottelet sydänkohtausta. Mikä neuvoksi? Saanko edes ärsyyntyä tälläisestä?

2. vierailija Vierailija

Ei taida olla suhteella tulevaisuutta. Oiskohan mies masentunut?

3. vierailija Vierailija

Taitaa olla hedonistinen nautiskelija. Kivaa on siihen asti kunnes lääkäri puhuu ikäviä asioita terveydentilasta.

4. Ruikutusta Vierailija

Miten ihmeessä sitten tämä nainen yleensä viipyy tuollaisessa "suhteessa", sillä tokko se oikeasti edes on sitä. En itse ainakaan suostuisi olemaan yhdessä, jos halveksun toisessa lähes kaikkea ja ärsyynnyn hänestä.

5. vierailija Vierailija

Moni nainen on mieluummin huonossakin suhteessa kuin yksin. On vaikeaa uskoa että elämää ja miehiä on eron jälkeen.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri