Miesystävän epäterveelliset elämäntavat

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ollaan oltu miehen kanssa kimpassa nyt vuoden verran. Alusta asti mua ärsytti miehen epäterveelliset elämäntavat. Nykyään ne ärsyttää aivan suunnattomasti. Mies ei liiku yhtään. Ei edes 100m, vaan liikkuu sen aina autolla. Polttaa kolme askia tupakkaa päivässä, syö pelkkää roskaruokaa ja karkkia/suklaata. Aamut alkaa karkilla ja suklaalla mitä on yleensä valmiiksi yöpöydällä odottamassa. Jos ei ole, niin pyytää mua hakemaan ”aamusuklaata”. Hän ei siivoa koskaan kotiaan ja minunkin kotonani jättää kaikki minne sattuu. Olen yrittänyt sanoa nätisti, että tuo ei ole terveellistä eikä hyvä tapa elää. Välillä sitten sanon suoraan, että siinäkö odottelet sydänkohtausta. Mikä neuvoksi? Saanko edes ärsyyntyä tälläisestä?
 
Ruikutusta
Miten ihmeessä sitten tämä nainen yleensä viipyy tuollaisessa "suhteessa", sillä tokko se oikeasti edes on sitä. En itse ainakaan suostuisi olemaan yhdessä, jos halveksun toisessa lähes kaikkea ja ärsyynnyn hänestä.
 
Aloittaja
Moni nainen on mieluummin huonossakin suhteessa kuin yksin. On vaikeaa uskoa että elämää ja miehiä on eron jälkeen.
Olen ollut kyllä yksin yli kolme vuotta kahden pitkän suhteen jälkeen ennen tätä suhdetta. Ei ole siistiä kiinni. Tiedän kyllä, että saan taatusti muitakin miehiä. Toki miehessä on paljon hyvääkin, mutta nuo asiat vituttaa ihan suunnattomasti toisinaan. Emme asu yhdessä enkä haluakaan asua kenenkään kanssa.
Olen itsekin miettinyt suhteen motiiveja. Meillä on kivaa yhdessä ja yritän ajatella, että meissä kaikissa on virheitä. Nuo vaan tuntuu niin typerältä, että ihminen haluaa oman terveyden pilata.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Otit siis miehen, jonka tavat, tottumukset ja elämänvalinnat ärsyttävät ja nyt haluat ruveta muuttamaan häntä haluamasi kaltaiseksi.

Oikeudenmukaista olisi päästää talutusnuorasta irt ja antaa miehelle mahdollisuus löytää todellinen rakkaus; joku, joka rakastaa ja hyväksyy hänet "vikoineen" kaikkineen.
Pääset itsekin etsimään sitä täydellistä kumppania.
 

Yhteistyössä