Miesystävän hirveät koirat...laittaako peli poikki heti alkuunsa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auvotmansa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auvotmansa

Vieras
Olen aloittanut seurustelun ihan kivan miehen kanssa. Tutustumisasteella ollaan, tosin mies on jo ilmoittanut minun olevan "hyvää vaimomateriaalia", mitä se sitten ikinä tarkoittaakin... Itse en ole vielä ihastunut tai rakastunut mieheen, mutta haluaisin tutustua häneen paremmin.

Ongelmanani on miehen koirat. Hänellä on kaksi isoa koiraa, joita hän ei ole kauheasti kouluttanut. Eli ne kiskovat hihnasta minkä kerkiävät, hyppivät vasten ja ovat hirveitä kouhottajia.

Ja nyt tämä miesystäväni olettaa ilman muuta, että kun hän tulee ekaa kertaa käymään luonani, tulee koirat myös. Juu, ei.... En halua kotiini vouhottamaan ja hyppimään kahta rakkia, jotka hyppivät sohvalla ja viuhtovat joka paikassa kuolaten! Tiedän miehen loukkaantuvan, jos tämän sanon.

Laittaako peli poikki heti näin alkuunsa?

No siis puhui jo aiemmin, että joku naisystävä ei ollut hyväksynyt hänen koiriaan ja oli sitten heti ex-sellainen.
Mutta ne koirat on ihan hirveät! Rypevät kaikki ojat hihnaa korisemalla vetäen ja sitten hyppivät vasten...en halua sellaisia rakkeja kotiini.

tuskin tää mies on sitten sua varten. eli laittaisin pelin poikki heti

• Tykkää
Reactions: Owl ja Wolt
Itsekin sen selvästi viestissäsi sanot, että et ole edes ihastunut mieheen......ei(kö)

Miksi sitten alkaisit hänen kanssaan olemaan, jos ei ihastuminen ole kerran molemminpuolista.

Eiköhän tuo teidän "juttunne" ole siis jo ollut päättynyt ennen kuin on edes alkanutkaan.

Vihellä peli poikki. Et sä niitä koiria rupea sietämään missään vaiheessa. Sulle tulis vaan tukalat oltavat, kun yrittäisit kestää iitä. Tietenkin jos sua itseäsi kiinnostaa ruveta kouluttamaan niitä, niin voit yrittää.
No ei, ei kannata sittenkään jatkaa tuon kanssa.

itse olen koiraihminen ja puolison pitää olla sellainen jolle koira kelpaa ja nykyinen onkin. koiranpito on niinkun elämäntapa ja harva luopuu koirastaan suhteen takia. toisesta ei voi oikeen tuommosta ominaisuutta poistaa. ja miten asuisitte yhdessä, sinä, hän ja koirat? varmasti löydät vielä puolison jonka elämäntavat sisältävät sellaisia asioita mitkä sinun on helpompi sulattaa!

Kannattaa lopettaa jo nyt, jos et aio muutta mieltäsi koiristi totaalisesti?

Hyvätapaisetkin koirat häslää,riippuu paljon rodusta, pomppii, reuhaa ja ovat tiellä. Plus niiden kynnet vahingoittaa lattiaa, häntä voi viuhkaista pöydältä mummun perintövaasin ja muuta vainkoa tapahtua.

Ja nämä voi käydä todella hyvin koulutetulle koiralle, joten et halua tietää mitä huonotapaisen kanssa voi tapahtua. :D

sanot ettet halua koiria sun kotiin. jos siitä suuttuu niin ei voi kyllä kovin tosissaan sun kanssa olla

Mieshän tässä nimenomaan tosissaan näyttää olevan.
Tuohan on ennemmin aivan selvä "testi" miehen puolelta naiselle, hyväksyykö nainen hänet kaikkine huonoine puolineen.

Aphan tässä tosissaan ei ole edes ihastunut...

Summasummaarum, kerro miehelle kuin asia on.
Teistä ei ole pariksi.

niin sen takia peli poikki...ok no vähästäne nykysin pistää poikki...Mitäs jos minun kissat ei halua tulla juttusille ja on kiukkusia jos ottaa mies syliin.Vieras kuitenkin ja kissa eritavalla näyttää että juu ei nyt halua olla lähellä.

Jos haluat miehen, koirat tulee kaupan päälle. :(

Mutta ethän ole siis edes ihastunut siihe mieheen vielä? Kannattaa sitten laittaa jo nyt tuo peli poikki. Tai ainakin tehdä kantasi koiriin heti selväksi. Sano nyt ainakin että koirat ei tule sun luokse.

[QUOTE="wert";29948760]Jos haluat miehen, koirat tulee kaupan päälle. :(

Mutta ethän ole siis edes ihastunut siihe mieheen vielä? Kannattaa sitten laittaa jo nyt tuo peli poikki. Tai ainakin tehdä kantasi koiriin heti selväksi. Sano nyt ainakin että koirat ei tule sun luokse.[/QUOTE]

koirista.Jos minulle joku mies sanos että kissat on lähdettävä... ok sinä taidat lähteä minun elämästä.Siis en sovi sinun kanssa yhteen et ole eläin rakas.

Ja niin... keittiöpsykologiaa..
Nyt kohdistat inhosi niihin koiriin..
Kun jokainen koiraihminen tietää,, että vika ei ole koirissa vaan isännässä/emännässä.

Hänellä ei ole kykyä kouluttaa koiria, ei halua osata kouluttaa niitä paremmin.
Ja itselleni olisi hyvin vaikea hyväksyä miesystäväks ihmistä, joka pitää isoja koiria, mutta ei ole valmis kouluttaa niitä..

Toki kuolaamista ja karvoja ei saa miehestä kouluttamallakaan pois.. eiku...

Ja niin... keittiöpsykologiaa..
Nyt kohdistat inhosi niihin koiriin..
Kun jokainen koiraihminen tietää,, että vika ei ole koirissa vaan isännässä/emännässä.

Hänellä ei ole kykyä kouluttaa koiria, ei halua osata kouluttaa niitä paremmin.
Ja itselleni olisi hyvin vaikea hyväksyä miesystäväks ihmistä, joka pitää isoja koiria, mutta ei ole valmis kouluttaa niitä..

Toki kuolaamista ja karvoja ei saa miehestä kouluttamallakaan pois.. eiku...

Älä yritä puhua mun suulla. Terveisin: Koiraihminen

Vika on siinä että kaikki ihmiset eivät tykkää koirista ja ole tottuneet niihin, se on aivan ok ja fine.
"Meidän koiraihmisten" tulee ymmärtää myös sitä että koirista on täydellisesti koulutettunakin tiettyä vaivaa ja sotkua, ja jotkut ei sitä halua. Missään nimessä, näin koiraihmisenä, en halua luoda valheellista illuusiota että täydellisesti koulutettu koira sopii erinomaisesti koirista pitämättömän ihmisen kotiin, jonka sisustus koostuu valkoisista matoista ja huonekaluista.

Yhdet yrjöt matolle ja se joutaa roskiin. Sitä se koiraelämä vaan on näin koiraihmisen silmin.

Yhteistyössä