M
"muru"
Vieras
Olen kolmekympinen nainen ja suhteessa viisikymppiseen mieheen. Miehen naispuoliset ystävät suhtautuvat minuun vihamielisesti, piikitellen ja ulos-sulkien. Tiedän miehen olleen (tai olevan) melko haluttua tavaraa, mutta tuskin nämä kaikki naiset nyt mustasukkaisuuspäissään kiukuttelevat. Suurin osa naisista on siis miehen ikäluokkaa, osa toki sinkkuja, mutta ilmiö ulottuu myös mm. naimisissa oleviin ystävättäriin. Sama ongelma oli edellisessä suhteessani, jossa ikäero oli suunnilleen yhtä suuri.
Miten näitä naisia pitäisi käsitellä (kyllä, tahdon pysyä väleissä, sosiaalinen elämä on meille tärkeää), ja ennen kaikkea MIKÄ MÄTTÄÄ? Miten voi ihan kiva, tavallinen nainen ärsyyntyä ystävänsä nuoresta (eikä nyt kuitenkaan esim. 21-vuotiaasta) naisystävästä siinä määrin, että päätyy käyttäytymään tavalla, joka olisi yläasteella luokiteltu kiusaamiseksi? Ilmiö on kiusallinen siksikin, että se ei jää huomaamatta ulkopuolisiltakaan, ja kaikissa tilaisuuksissa menee iso osa ilonpidosta siihen, että saan ihmetellä esim. jonkun miespuolisen ystävän kanssa sitä että mikähän tonki Mirkun pipoa mun suhteen taas kiristää...
Ottaako SUA päähän ystäväsi nuorempi naisytävä? Miksi?
Miten näitä naisia pitäisi käsitellä (kyllä, tahdon pysyä väleissä, sosiaalinen elämä on meille tärkeää), ja ennen kaikkea MIKÄ MÄTTÄÄ? Miten voi ihan kiva, tavallinen nainen ärsyyntyä ystävänsä nuoresta (eikä nyt kuitenkaan esim. 21-vuotiaasta) naisystävästä siinä määrin, että päätyy käyttäytymään tavalla, joka olisi yläasteella luokiteltu kiusaamiseksi? Ilmiö on kiusallinen siksikin, että se ei jää huomaamatta ulkopuolisiltakaan, ja kaikissa tilaisuuksissa menee iso osa ilonpidosta siihen, että saan ihmetellä esim. jonkun miespuolisen ystävän kanssa sitä että mikähän tonki Mirkun pipoa mun suhteen taas kiristää...
Ottaako SUA päähän ystäväsi nuorempi naisytävä? Miksi?