Mietin tosissani elämäni päättämistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niin väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niin väsynyt

Vieras
Vuosien taistelu masennusta vastaan. Nyt olen sotkenut asiani kunnolla eikä voimia järjestää niitä enää. Kaikki tuntuu ylivoimaiselle. Olen taakkana läheisilleni, terapia, lääkitys, mikään ei auta.

Mietin ihan tosissani itsemurhaa. Se olisi shokki ja kamalaa toki läheisilleni, mutta pitkällä tähtäimellä näen että he selviytyisivät paremmin ilman minua kuin minun masennukseni ja sekoilujeni kanssa.

Voimat vaan niin loppu että jo vessassa käyminen on vaikeaa. Päivät nukun, katson telkkua ja selaan nettiä päämäärättömästi.

Ei ei ikinä ole niin, että selviytyisivät paremmin ilman sinua!! anna heille mahdollisuus auttaa ja puhu tästä rehellisesti! Mikään ei ole kamalampaa kuin miettiä itsemurhaan jälkeen miten olisi voinut auttaa, se syyllisyy vaivaa koko elämän. Ja vanhempasi rakastavat sinua varmasti yli kaiken! itse äitinä tekisin kaikkeni lasteni vuoksi!

Alkuperäinen kirjoittaja Niin väsynyt;27184933:
Vuosien taistelu masennusta vastaan. Nyt olen sotkenut asiani kunnolla eikä voimia järjestää niitä enää. Kaikki tuntuu ylivoimaiselle. Olen taakkana läheisilleni, terapia, lääkitys, mikään ei auta.

Mietin ihan tosissani itsemurhaa. Se olisi shokki ja kamalaa toki läheisilleni, mutta pitkällä tähtäimellä näen että he selviytyisivät paremmin ilman minua kuin minun masennukseni ja sekoilujeni kanssa.

Voimat vaan niin loppu että jo vessassa käyminen on vaikeaa. Päivät nukun, katson telkkua ja selaan nettiä päämäärättömästi.

voisitko koskaan harkita sitä että sinä olet olemassa ja aina löytyy toinen joka välittää sinusta. Ei nyt heti kun sormias napsaut vaan kun itse haluat avautua jollekin joka on samassa jamassa. Ei kaikki ole niitä jotka samassa mutta netin kautta voi aina kokeilla. Sen tuntee heti kun puhut samasta jutusta ja miltä tuntus? Feikkejä on mutta feikit ei pysty empatiaan.

[QUOTE="vieras";27184970]voisitko koskaan harkita sitä että sinä olet olemassa ja aina löytyy toinen joka välittää sinusta. Ei nyt heti kun sormias napsaut vaan kun itse haluat avautua jollekin joka on samassa jamassa. Ei kaikki ole niitä jotka samassa mutta netin kautta voi aina kokeilla. Sen tuntee heti kun puhut samasta jutusta ja miltä tuntus? Feikkejä on mutta feikit ei pysty empatiaan.[/QUOTE]

jos ei ymmärrä testausta haukkuu sinut.

Asioita voi alkaa pikkuhiljaa järjestellä. Suosittelisin vaikka soittamaan kirkon diakoniatoimistoon ja varaamaan ajan, siellä neuvovat ja auttavat. Ja kuuntelevat. Kyllä me jokainen täältä aikanamme lähdetään, miksi siis vauhdittaa itse sitä lähtöä. Itse päätin aikoinaan että katsotaan nyt perkule tämä tivoli loppuun asti. Asiat on nyt paljon paremmin kuin joskus, eli luovuttaminen ei olisi kannattanut. Voimia!

Mun sisko teki itsarin. Totta, että satutti. Oli viettäny monta vuotta viinanhuurusta elämää, törttöilly...niin, että sai hävetä silmät päästään isonaveljenä.
Helpotti.

Yhteistyössä