mietintää tehdystä abortista..:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olin kai sittenkin tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olin kai sittenkin tyhmä

Vieras
päädyin aborttiin pari vuotta sitten. se sujui kaikinpuolin "helposti" ja kivuttomasti enkä ole sitä pahemmin itkeskellyttms koska koin sen silloin oikeaksi ratkaisuksi.
nyt mulla on kaksi kuukautta vanha vauva ja olen alkanut silloin tällöin miettiä sitä aborttia .. että olen tappanut jonkun ainutlaatuisen ihmisen alun.. että mitä jos se oliskin ollut tämä ihana vauva jonak olisin tappanut..mikä oikeus mulla oli päättää että "ei ei sinäpä et nyt saakkaan syntyä".. mies ei halua asiasta kauheammin puhua ja kyllä mä sen ymmärränkin.. pääseeköhän näistä ajatyuksista ikinä eroon ja oppisi antamaan itselleen anteeksi..

Sen verran on saanut lukea mm näillä palstoilla aborttimorkkiksista ettei omalla kohdalla abortti olisi se ratkaisu, ellei sitten tulisi eteen jokin sairaus tmv minkä takia päätyisin aborttiin.

Alkuperäinen kirjoittaja niin makaa...:
Sen verran on saanut lukea mm näillä palstoilla aborttimorkkiksista ettei omalla kohdalla abortti olisi se ratkaisu, ellei sitten tulisi eteen jokin sairaus tmv minkä takia päätyisin aborttiin.

Peesi! Ja on hirveä rikos tulla tänne morkkistelemaan.
Varaudu ap, että tulee vielä kurjempi olo!

Siskoni myös teki aikoinaan teininä abortin ja tietenkin sitten kun seuraava lapsi eli vain 3 tuntia, hän mietti juuri että se oli "kosto" siitä abortista. Mutta mietippä sitä että sinulla ei varmasti olisi tätä lasta sylissäsi ellet olisi ensimmäistä abortoinut.

Mä olen sitä mieltä että älä soimaa itseäsi.Asia ei muutu,tehtyä ei saa tekemättömäksi ja olet tehnyt silloin ratkaisun joka on varmasti siinä tilanteessa ollut sinulle oikea ratkaisu.
Nauti vauvastasi mikä sinulla nyt on.

Älä murehdi tuollaista. Nauti siitä vauvasta jonka nyt olet saanut. Mieti mitkä olivat syyt silloin kun tuohon ratkaisuun päädyit. Olisitko ollut valmis-pystynyt antamaan kaiken hänelle kuten nyt.

Ole onnellinen tästä hetkestä!

Yhteistyössä