mietintää....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
oltiin eilen viihteellä. kun kuppila meni kiinni,niin mentiin paikalliselle uimarannalle viel porukalla istuskeleen. yhtäkkiä kuuluu hirveetä kikatusta rannasta ja mun kaveri sano et kato "reino" on tuol joidenki akkojen kaa uimassa. kysyin et ootko varma (itellä tooosi huono näkö ) ja se sano et juu,varma olen.
tää "reino" siis on mun parhaan ystävän mies ja mun paras ystävä oli kotona raskaana oksentelemassa kun mies oli naku-uinnilla akkojen kanssa. menin sit "reinon" luo kun ne akat meni vähän kauemmas ja kysyin et mitä vittua sä touhuat???!! se oli et kuinnii.. mä kysyin et onks susta ok et tääl sä pulikoit eukkojen kaa ALASTI kun sun oma emäntä on raskaana ja huonona kotona?? sen mielestä se oli ok,koska ne oli sukulaistyttöjä. ei uponnu muhun se selitys monestakaan syystä ja just ku olin sanomassa jotai et tää ei jää tähän tms,niin ne likat tuli siihen kikattaen ja hoki tän jätkän nimee ja roikku sen kaulassa ja katto mua ku ruttotautista.

laitoin sit yöllä kännipäiten viestin mun ystävälle,et meidän pitää puhuu "reinon" illasta ja nyt mua kaduttaa...

puhunko sittenkään? tuntuu et oon kauhee juoruakka ja toisten asioihin puuttuja,mut toisaalta ite haluaisin tietää jos mun mies tekis vastaavaa.. :ashamed:

Kyllä mä varmaan sanoisin jotain. Siis ihan vain sanoisin, että ajattelin, että kerron, jotta tiedät, mutta sen enempää ei asiasta tarvitse keskustella, jos et halua.

Hankalaahan tuo aina on. :/ ...mutta mun ystäväni tuntien olisin aika satavarma, että ne haluis mun kertovan, jos oon nähny Reinon naku-uinnilla vaikka vaan "sukulaistyttöjen" kanssa... :whistle:

pelkään et mun ystävä ottaa sen niin raskaasti et saa keskenmenon :ashamed:
on ollu tosi huonona koko raskausajan ja alvariinsa ollu sairaalassa tiputukses,nyt viikkoja vähän alle 30... :|
ja toisaalta pelkään et se "ampuu sanansaattajankin" :ashamed:

jos se on sun ystävä ni todellakin kerrot!
miks ees mietit tollasta!

sinä olit paikan päällä näkemässä, et voi luistaa vastuusta siinä pelossa että asialla olis ikäviä seurauksia!

niinhän siin tais käydä et nyt on sanansaattajakin ammuttu :(
oli TOSI nihkee puhelu ja tää "reino" oli ehtiny jo sepittää oman versionsa (ei menny niin!!) ja tää sen emäntä nyt luulee et mä tahallee haluun niiden välille jotai riitaa :headwall:
:( :ashamed: :/

laitoin viestin mun ystävälle että mä oon tosi pahoillani ja tarkotus ei ollu hakee riitaa ja lässynlässyn ja et nähdäänkö illalla,eikä se vastaa mulle mitää vaik juur puhuttii puhelimes ja vastaa aina tosi nopeesti viesteihin :( voi paska mitä menin tekeen |O
ei pidä puuttua toisten asioihin :ashamed:

Yhteistyössä