Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nessu Nenäliina:Joskus mietin.En pelkää kuolemaa mutta joskus vain tulee mieleen.
Muistan kun Aamulehdessä oli juttu äidistä joka kuoli kesken päiväunien sohvalle..
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja Nessu Nenäliina:Joskus mietin.En pelkää kuolemaa mutta joskus vain tulee mieleen.
Muistan kun Aamulehdessä oli juttu äidistä joka kuoli kesken päiväunien sohvalle..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nessu Nenäliina:Joskus mietin.En pelkää kuolemaa mutta joskus vain tulee mieleen.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:en tiedä onko mulla vilkas mielikuvitus vai mitä muta joskus tulee vietyä noita ajatuksia liian pitkälle..sillon heti isän kuoleman jälkeen mun mieli teki tepposet ja rupesin pelkäämään että itse kuolen kunnes tajusin että mihis mä nyt olisin kuolemassa.
joskus itä bvaan pysähtyy ajattelemaan että jokanen päivä voi olla viimenen ja mitä sen jälkeen tapahtuu.
hulluks kyllä tulee jos rupee liikaa vatvomaan.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:nyt mä masennan kaikki täällä..mutta mietitkö koskaa sitä että jos et herääkkään enää aamulla?
Isän kuoleman jälkeen oon ruvennu näkemään unia missä ite oon kuollu ja näen kaikki "katon rajasta"..
ihan ihmeellisiä ajatuksia tulee mieleen..
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:voi kiesus :'(
ni mitä kiesus????
Alkuperäinen kirjoittaja Nessu Nenäliina:Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:voi kiesus :'(
ni mitä kiesus????
Ehkä tuota Aamulehden linkkiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Nessu Nenäliina:Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:voi kiesus :'(
ni mitä kiesus????
Ehkä tuota Aamulehden linkkiä?