Mietteitä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hansuliinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hansuliinu

Jäsen
01.01.2006
107
0
16
On se jännä toi ihmis mieli.. Ku on pitkään toivonut raskautta, ne raskausoireet on mielikuvituksellaan saanut kehitettyä.. Vaikka itse raskaus ei ole edes ollut mahdollista, olen jopa kerran potenut niin pahaa aamupahoinvointia, et jouduin tervehtiin pönttöä.. Vai liekkö pessyt vaan hampaat liian syvältä kurkusta.. =)

Ja hajut on öklöttäneet, tai johtuisko sekin siitä, et töissä on haistellut sitä itteään.. :/

Nyt ku oottelen menkkoja alkavaksi, et pääsee hoidoissa eteenpäin.. Ni kovastikki oli jo eilettäin menkkakipuja, munasarjoja "vihlo" ja rinnat aristi.. Ja tänä aamuna jatkui.. Heti kun tarkemmin mietin asiaa kivut loppui..

Yleensä olen raskaustestien suhteen ollut tosi neuroottinen, testaillu pitkin kiertoa, jos sattuis ni herkkä testi, et se jo näyttäis.. Ny tuntuu ja kuulostaa hölmöläisten hommalta.. :whistle:

Päätin, et en osta tällä erää yhtään testiä kaappiin "varalta", miehenikin totes, et "olet kyllä sijoittanut pienen omaisuuden noihin raskaustesteihin.."

Pitihän sitä käydä kattelemassa netissä uusia merkkejä eilen illalla.. =)

Toisinaan olen miettinyt, et jos ihmiset tietäis mitä tääl kotona hommailen, hoitoonhan ne toimittais.. =) Mies kuskaa kaupasta greippimehua ja harmittelee, et ei ollu valion, niin toista merkkiä jos se kävis.. Illalla maistelen lasillisen punkkua, vaikka en siit edes tykkää, ostin purkin helokkiöljykapseleita ja e vitamiinia (olen jostain kuullu, et neki auttais raskautumaan..) =)

Jokin aika sitte jos joku olis mulle sanonu, et kun käyt lenkillä, ni heiluttele käsiä ja tee joka 10 askeleen jälkeen kuperkeikka, ni se auttaa raskautumaan.. Olisin niin varmaan tehnykki..=)

Viel väitän, et en tällä asialla ressaa itteeni.. :laugh: :laugh: :laugh:

Mut nyt unohdan kaikki ylimääräiset jutut ja keskityn vaan tähän tulevaan inssiin..

Että tällasta menoa meil.. =) =) =)

Aikasta ihana juttu, varsinkin toi lenkki-kuperkeikka :laugh: , välillä tuntuu kyll, et pää tarvii hoitoo enemmän ku kroppa näis lapsettomuusasioissa. ;)

Keväisiä +tuulia toivoo Odottelija! :wave:

Hih, hauskalta kuulostaa. Olen näet itekin odotellut menkkoja alkavaksi kohta reilun viikon, "tuntuu" ihan just siltä, mutta mitään ei tapahdu :D

Mikä toi greippimehujuttu muuten on? Olen kuullut siitä aiemminkin huhuja, pitäiskö sen auttaa raskautumaan, vai?

Nimim. Kaikki Keinot/Aineet Sallittuja Varsinkin Lapsenteossa ;)

Ju, samoilla linjoilla, et kaikki on sallittu sodassa, rakkaudessa ja lapsenteossa.. =)

Niin, jostain mä luin, et lasillinen aamuisin auttaa raskautumaan. Sitä en kylläkään muista, et miten se auttais..

Ja viel jos juo valion greippimehua.. :laugh: :laugh:

Olen kylläkin itte luopunu tästä mehun ja punkun juonnista ja helokkiöljy- ja e-vitamiini kapseleista.. :)

Todella tuo hansuliinin kommentti tosta iltalenkistä ja kuperkeikoista kuulostaa tutulta. En nyt varsinaisesti ole kokeillut mut tuntuu että jokaista vaihtoehtoa jossa on pienikin mahdollisuus raskautua on yritetty.. silti ilman plussaa.
Paitsi se tärkein ja kaikkein vaikein.. rentoutuminen ja lapsettomuuden unohtaminen.
Joskus tunsin ihan tyhmäksi itteni kun joku ystävällinen avun tuoja kertoi et kun lopettaa asian ajattelun ja yrittämisen niin sit kyl onnistuu. Tuloksena seuraavan kierron mietin vaan koko ajan et "nyt en ainakaan ajattele tätä niin sit tärppää" ja "nyt en ainakaan yritä"

Myös se että pää taitaa kaipaa enemmän hoitoa kuin kroppa kuulosti tutulta.

Yhteistyössä