M
mari-
Vieras
eilen illalla mies rupes yhtäkkii mököttään (ilman mitään syytä) ja oltiin jo viikolla sovittu et kunhan saadaan tyttö nukkuun ni syödään herkkuja ja katteleen telkkaa yhdessä,ni tää mies menee "nukkuun" puol9 ja mun olis pitäny YKSIN siivota tätä päivää varten.
No en tietenkään pystynyt oleen hiljaa vaan pakko oli mennä sinne yrittäää saada tietoa että mikä ihme nyt tuli
No riitahan siitä tuli ja mä poraan ovella ja tää vaan esittää nukkuvansa.Ei tehny elettäkään tullakseen lohduttaan tms.
No otin auton ja aattelin et meen johki rauhottuun ja soitan kaverille et saan vähän purkaa mun oloani.menin kotiin n.tunnin päästä ja olin jo ihan rauhottunu,ni arvatkaa mitä tää idiootti oli tehny???
Laittanut ovet lukkoon etten päässy sisälle!!!!!!!
No kun olin tarpeeks soittanu sille ni tuli avaan kuitenkin
ja tottakai riita jatkuu..
nukuin sohvalla kunhan olin yksin saanut siivottua kämpän
ja kaikenlisäks oon tosi kipee ni tää ei tee mitään,ei tuu lohduttaan,makaa vaan sohvalla!
Aamulla lähti mettälle,ei tietty puhutkaan mulle taik tytölle mitään ja ei näy takas vieläkään!!
hienoa elämää!
No en tietenkään pystynyt oleen hiljaa vaan pakko oli mennä sinne yrittäää saada tietoa että mikä ihme nyt tuli
No riitahan siitä tuli ja mä poraan ovella ja tää vaan esittää nukkuvansa.Ei tehny elettäkään tullakseen lohduttaan tms.
No otin auton ja aattelin et meen johki rauhottuun ja soitan kaverille et saan vähän purkaa mun oloani.menin kotiin n.tunnin päästä ja olin jo ihan rauhottunu,ni arvatkaa mitä tää idiootti oli tehny???
Laittanut ovet lukkoon etten päässy sisälle!!!!!!!
No kun olin tarpeeks soittanu sille ni tuli avaan kuitenkin
ja tottakai riita jatkuu..
nukuin sohvalla kunhan olin yksin saanut siivottua kämpän
ja kaikenlisäks oon tosi kipee ni tää ei tee mitään,ei tuu lohduttaan,makaa vaan sohvalla!
Aamulla lähti mettälle,ei tietty puhutkaan mulle taik tytölle mitään ja ei näy takas vieläkään!!
hienoa elämää!