migreeniesto lääke atacand,onko hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja migreenikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

migreenikko

Vieras
hei!
Täällä vuosia migreenistä kärsinyt ja kysyisin nyt,että onko Atacand hyvä migreenin estolääke,onko kenelläkään tämä lääke migreenin estoon?
Itse olen kiinnostunut migreenistä,koska minulla on aurallista ja auratonta migreeniä ja myöskin kuukautisten alussa migreeni vaivaa.olin mukana migreenisukututkimuksessa myöskin ja nyt olin uuden migreenilääkkeen kokeilussa mukana.

Onko sulla kuinka kauan ollut Atacand migreenin estoon lääkkeenä?
Onko sopinut sulle,vai onko ollut sivuvaikutuksia siitä,jos on niin mitä?

Mulla myöskin verenpaine hieman koholla ja siksi neurologini suositteli mulle nyt Atacandia migreenin estoon.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko sulla kuinka kauan ollut Atacand migreenin estoon lääkkeenä?
Onko sopinut sulle,vai onko ollut sivuvaikutuksia siitä,jos on niin mitä?

Mulla myöskin verenpaine hieman koholla ja siksi neurologini suositteli mulle nyt Atacandia migreenin estoon.

Oon syöny atacandia n. 5v. On sopinu eikä oo tullu mitään sivuvaikutuksia. Siis mulle ainaki hyvä lääke. :)

Tämä vastaus tulee hieman myöhässä, mutta halusin vain sanoa, että toi on ihan sikahyvä lääke. Otin tänään sitä ja veti kohtauksen heti pois tunnin sisällä. Ja minulla on niin hirveä migreeni, että tulee itku sen kanssa, tuntuu siltä, että ei voi edes vessaan nousta. No tuo lääke leikkasi kohtauksen, kuin veitsellä. Tosin verenpaine menee mukavasti alas myös, mutta ei kuolemaksi saakka ;)

Yhteistyössä